s3 kullananlara mujde

Sponsorlu Bağlantılar

kaankara16

kaankara16

Üye
    Konu Sahibi
s3 kullananlara mujde
Samsunga 4.2 icin email attim geri donduler cevaplarida suydu daha iyi bir yazilim icin gecikmeler yapabiliyoruz dediler.
 
  • Beğen
Tepkiler: TeknoÖmer


TeknoÖmer

TeknoÖmer

Üye
Samsunga 4.2 icin email attim geri donduler cevaplarida suydu daha iyi bir yazilim icin gecikmeler yapabiliyoruz dediler.

Iyiymiş, hem bizim için iyi olur.
Hayırlı günler.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

Pantok2

Üye
Mail adresini alabilirmiyim bende beam icin sormak istiyorum
 
cemaksoy

cemaksoy

Üye
nereden mail attınız ben de galaxy w güncelleme için uğraşmak istiyorum :D
 
El Hadimi

El Hadimi

Üye
Kardeşim 4.2 yi geçin de 4.3 çıktı . Bu sürümle uğraşmaya sevmez :"
 

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
23
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 2626364
Cevap
29
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 2625978


Üst Alt