Zawallı müşteri temsilcileri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DefectoR

    Konu Sahibi
Zawallı müşteri temsilcileri
- Siyah ekran çikti efendim...
- Yazın kullanıcı adınızı.
- Yazdım.
- Parolanızı da girin.
- Tamam.
- Garip karakterler akmaya başladığında klavyeden F7'ye basın.
- Elimle mi?
- Eee, siz bilirsiniz.

--------------------------------------------------------------------------------

- Ben bir IMac kullanıcısıyım.
- Buyrun hanfendi, sorun neydi?
- Benim CD sürücümden içeri sinek girdi.
- Anlayamadım efendim.
- IMac'ime sinek kaçti.
- Peki ben telefondan ne yapabilirim sizce?
- Ama görüyorum, yürüyo içerde.
- Böcek ilacı falan sıkın isterseniz...
- Bi şey olmaz mı?
- Bilmem, aslında biz IMac'e destek vermiyoruz pek, PC olsaydı yardımcı
olabilirdim.

--------------------------------------------------------------------------------

- Benim büyük bir sorunum var, siz acaba eve hizmet veriyor musunuz?
- Eeoo, hayır? Burdan yardımcı olmaya çalışayım...
- Ben Internet'e girmeye çalışınca bilgisayardan acayip sesler geliyor.
- Ne yaptığınızda geliyor o sesler?
- Bağlan diyorum, telefon sesi geliyor, sonra da ciyakliyor.
- O modem sesidir efendim, o ses sizin modeminiz ve Türk.net modemi
arasında bir bağlantı kurulduğu... (Sözümü keser)
- Yok yok, bozuk bu, siz iptal etmiim diye öyle diyosunuz... Benim
hesabımı siler misiniz?
- Fakat bu bir sorun değildir, bu herkesin bilgis... (Yine sözümü keser)
- Ne yani, herkesin bilgisayarı gazı olan bebek gibi viyakliyor mu, kimi
kandırıyorsunuz Allah aşkına... Dolandırıcılar...

--------------------------------------------------------------------------------

- Efendim sizin modemler bana küfrediyo.
- Anlayamadım efendim.
- Bunda anlayamayacak ne var, resmen küfrediyolar işte.
- Emin misiniz?
- Buyrun dinleyin (telefonu çevirme sesi, çalan telefon sesi, peşinden ana
avrat küfür).
- Ee siz hangi numarayı aramıştınız bi kontrol edelim.
- 0... - 344 26 16.
- Bu sizin numaranız mı?
- Hayır, aradığım numara.
- Beyefendi, o bizim numaramız değil bir ev numarası.
- Ben 10 gündür bu numaradan bağlanmaya çalışıyorum ama...
- O zaman doğaldır küfretmesi.

--------------------------------------------------------------------------------

- Benim sayfalarım gelmiyo.
- Şu an yurtdışı çıkışımızı sağlayan uydudan kaynaklanan bir sorun var
efendim.
- Bi ilgileniverseydiniz siz.
- Şey, uydu uzayda efendim.
- Haa, tamam o zaman.

--------------------------------------------------------------------------------

- Benim kredi kartımdan para çekilmiş.
- Aylık hesap mıydı?
- Evet.
- O zaman her ay başında para çekilir efendim.
- Hani sınırsızdı lan bu...

--------------------------------------------------------------------------------

- İyi akşamlar, bilmem ne net.
- İyi akşamlar birader, ben tam olarak 26 dakika 36 saniyedir Internet'e
bağlıyım ve haalaaaa hiçbir şey gelmiyor, daha ne kadar beklemem lazım
acaba? (sinirli bir ton)
- Gelmiyor derken sayfalar mı açılmıyor beyfendi?
- Hayır kardeşim, hiçbir şey olmuyor. İşte bak 27 dakka 53 saniye oldu,
hâlâ yok.
- Internet explorer'i açtınız mı beyfendi?
- Nasıl yani?
- Hımm beyfendi, Internet'e girdikten sonra Internet explorer ya da
Netscape programını çalıştırarak web sayfalarını gezmeye başlamanız lazım.
- Alala, Internet'e girince kendi bağlamıyo yani.

--------------------------------------------------------------------------------

- Sanırım makinam kilitlendi.
- Şimdi şöyle yapalım, ctrl-alt-delete.
- Hepsine aynı anda mı?
- Evet.
- Ama parmaklarım yetmiyo?
- Bakın önce ctrl'ye sol elinizin başparmağıyla, sonra sağ elinizin
başparmağıyla alt-gr'ye, sonra da sağ elin işaret parmağıyla delete tuşuna
basıyorsunuz.
- Ctrl'ye bastım, alt tuşuna da şimdi.
- Delete'e basıcaksınız.
- Ctrl'den elimi çekeyim mi?
- Hayır efendim.
- Peki alt-gr'den?
- Hayır efendim dedim ya, hepsine aynı anda basıyo olmanız gerekiyo.
- Daha kolay bir yolu yok mu?
- Var efendim, makinada reset yazan yere basın.
- Nerede o?
- İsterseniz ctrl alt delete'i deneyelim, basmanız gerek, sadece bir tuş
kaldı.
- Tamam fişini çektim.
- Peki...
- İyi akşamlar.
- İyisi falan kalmadı beyfendi! Sinirden köpürüyorum, derhal iptal edin
hesabımı!

--------------------------------------------------------------------------------
- Buyrun, problem nedir hanımefendi?
- Bakın, birkaç gündür sizden aldığım paketle Internet'e giriyorum, bu
arada arkadaşlarım sürekli telefonumun meşgul olduğundan şikâyet ediyolar,
önceleri anlayamadım, sonra saatlere bakınca, ne zaman sizin hesabınızı
kullansam telefonumun meşgul olduğunu anladım!!!
- Bu çok doğal hanımefendi, çünkü modeminiz telefonunuzu kullanıyor
bağlantıyı sağlayabilmek için, bizimle bir ilgisi yok bunun, bütün
bağlantılarda aynı şey olur, hatta olması gereken de budur.
- Yok kardeşim yok, siz benim Internet'te olmamdan faydalanıp telefon
hattımı kullanıyosunuz.
- Öyle bi şey teknik olarak mümkün diil zaten hanımefendi, lütf...
- İptal edin dedim, sorun çıkarmadan iptal edin, ben de bu işi büyütmeden
kapatıyım, yoksa kötü olacak sizin için.
- Hanımefendi siz bilirsiniz, fakat..
 


sanane

sanane

Üye
cok ii DeFecTor nerden buluyon bu kadar seyi :artı: ama gercekten zawallilar yazik be adamalara sabahtan aksama kadar bunlarla ugrasiyolar.Benim bi arkadas calisiyodu sormuslar:
-ben sizde internet e girmek icin bi paket almistim fakat calismiyo.
-peki kullanici adinizi sifrenizi girdiniz mi?
-ewet girdim herseyi yaptim.
-peki telefona bagladiniz mi?
-telefona baglamak mi nicin ki.. :D
 
yılmass_

yılmass_

Üye
insaniyet istiyorum yaw
hala bu soruları soran warsa !!! ne diyim artık
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
:lol2: :lol2:



İyiki böyle bir şirektte çalışan yardım destek hattı değiliz.. :ehe:
 

paratoner

Üye
soruyu soranlara helal digil sabirla cevaplayan helal :DD
 

_KadirşinaS_

Üye
Ben direk kafama sıkardım .
 

paratoner

Üye
kendi kafana ne sikiyon sorana sIk..
 

shadow_

Üye
Müşteri temsilcilerine allah sabır versin...Bu kadar cahil insanla uğraşmak zor olsa gerek :)
 

DefectoR

    Konu Sahibi
Originally posted by shadow_@Jun 24 2005, 05:12 PM
Müşteri temsilcilerine allah sabır versin...Bu kadar cahil insanla uğraşmak zor olsa gerek :)
[post=95087]Quoted post[/post]​
Bende eski bi müşteri temsilcisi olarak dediklerine katılıyorum.

Bi gün bi bayan aradı ( bakım anlaşmalı müşterimiz ) yeni işe başlamış orda. Bana şöyle dedi merhaba iyi günler ben xxx müşterinizden arıyorum, ismim xxx yeni işe başladım size bir kaç soru sormak istiyorum. tabi buyrun dedim.

ıı şey ben monitörün tuşunu bulamıyorum.
tmm, markası nedir monitörün dedim
philips dedi
hanfendi karşınızda olacak size göe sağ alt, monitöre göre sol alt köşede, ortsında ışık vardır yeşilve ya turuncudur.

yook dedi.

hanfendi modelini okurmusunuz dedim. 107e dedi
tmm orda dedim yok beyfendi size yalan mı söylüyorum.
hyr ama doğru da söylemiyonuz dedim.
ayyy ne bu küstahlık dedi, gidicem başka bi bilgisayarcı çağıracam dedi.

bende özür dilerim ama böyle bi şansınız yok

ay nedenmiş o dedi

bakım anlaşmalı müşterimizsiniz ve şartlar gereği başka bilgisayarcı çağırırsanız yıllık ücretimizi alırız ama servisimizi de keseriz.

ııı şeeyyy e gelin bakın o zaman

tmm 24 saat için de servis yapılacaktır dedim.

2 saat sonra ben gittim.

bi de ne göriim tuş karşımda bana bas bas bağırıyor ben burdayım die...

bayana; bu nedir hanfendi dedim :wacko: e ben görmedim ama, alla alla ben geldim die gelmiştir yerine dedim.

abi insanlar tuhaf ya...
 
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
:lol2:
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
DefectoR kadını kesseydin.. :ehe:
 
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
bencede..ben olsam neyse..
 

DefectoR

    Konu Sahibi
Originally posted by Gokhan43@Jun 24 2005, 06:48 PM
DefectoR kadını kesseydin.. :ehe:
[post=95141]Quoted post[/post]​
Yaptım canım, karşılıklı kesiştik ama pek bi sonuç alamadık :huhu:
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Karşılıklı kjesişmek ha... :huhu:
 

DefectoR

    Konu Sahibi
Originally posted by Gokhan43@Jun 25 2005, 02:18 PM
Karşılıklı kjesişmek ha... :huhu:
[post=95661]Quoted post[/post]​
Maalesef ama evet :huhu:
 
Caine

Caine

Üye
:lol2: :lol2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt