Yine nokia,Yine yeni N serisi


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gio

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar nokia yine cıldırdı.
Biz daha n70 i göremeden nokiadan yeni N serisi geldi. :artı:
ben resim upload etmeyi bilmiyorum ama görmek isterseniz,
yada
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
N80'i mi kastediyorsun.. Öyleyse Bu telefon 1000 YTL üstü kesin olurda 1,400 olur almak isteyenlerde alamayacak :eksi:
 

symbianboy

Üye
her gün yeni bir telefon nokia sapıttı :meeting:
 

gio

Üye
    Konu Sahibi
n80 bence gelmiş geçmiş en iyi nokia!
o kadar özallige göre sadece 133 gr :oke:
pes valla.helal olsun nokia..
 
free

free

Üye
(e)N sokağı masalları devam ediyor bakalım
n80de k750i kadar resim çekemez gene
zaten nsersinden fazla bişey beklememek lazım n70 umduğumdan çok kötü çıktı
bir tek n92 özellikli gibi bu tv trde kullanılabliecek mi peki
 

metintekin

Üye
bence N80 be N92 manyak cihazlar. Bunlar sayesinde diğer telefonlar ucuzlar bence.ama ben hala N91 istiyom :)
 

gio

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by free@Nov 6 2005, 01:46 PM
(e)N sokağı masalları devam ediyor bakalım
n80de k750i kadar resim çekemez gene
zaten nsersinden fazla bişey beklememek lazım n70 umduğumdan çok kötü çıktı
bir tek n92 özellikli gibi bu tv trde kullanılabliecek mi peki
[post=205339]Quoted post[/post]​
arkadaşım bu marka fanatikliğini bırakalım artık
k750 nin cektiği resim pc ekranında 6630 un bile kalitesini yakalayamıyo :eksi:
sen hala kalkmışsın 3mp ve wi-fi olan bi cihazı k750 ile kıyaslıyosun,
k750 500 taneden fazla isim bile kaydedemiyo,yorumuna pes valla :nono:
 
denizhanxx

denizhanxx

Üye
Originally posted by free@Nov 6 2005, 01:46 PM
(e)N sokağı masalları devam ediyor bakalım
n80de k750i kadar resim çekemez gene
zaten nsersinden fazla bişey beklememek lazım n70 umduğumdan çok kötü çıktı
bir tek n92 özellikli gibi bu tv trde kullanılabliecek mi peki
[post=205339]Quoted post[/post]​

sen de iyi ki bi ericsson aldınn,,hemen nokia yı dandik ilan ediyosun..Kardeş kıskanma nokia süper iş çıkarmışş Allah için...... :off: :nono:
 

eren1907

Üye
n92'nin tv özelliği burda bir işe yaramaz
n71 bence 3g olmamalıydı
n80 keşke daha ucuz olabileceğini bilebilseydim
3g en erken 2007'de gelir o telefonlarda anca 2007'de
ama fiyatlar hep 1000 ytl'nin üstünde
nokia dandik değil belki ama sanki sadece zenginler için telefon üretiyor gibi

Saygılar
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Ya hala 6630 ile K750i Foto kalitesini karşılaştırıyosunuz :eksi:

K750i nerde 6630 nerdee :huhu:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Yani k750 nere 6630 nere el insaf.. ;)
 
free

free

Üye
marka fanatikliği nedir
cevap
6630-k750iden iyi resimçekiyor demektir :haha:
n90-k750iden iyi resim çekiyor demektir[carl zeis+otofopkus var]

şimdi n80de ne carl zeis ne otofocus var 3mp olsa kaç yazar ya

n70=n71
n80 sade 3mp
n90 tam masal titreşimsiz bir zat
n92 trde ytoksada dünyada o ses getirebilirdiğerleri masal ya

not.......gerçekler acıdır
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Free

Gerçekler acıdır :ehe:
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
konu nerdeeeeen nereyeeee :ehe:
 
free

free

Üye
Originally posted by Gokhan43@Nov 7 2005, 08:38 PM
Free

Gerçekler acıdır :ehe:
[post=206123]Quoted post[/post]​
birde şu söz var
doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar :haha: :haha: :haha: :haha:
 
karizma

karizma

Üye
İyi cihaz mış :D
 

b.Y_F.r.e.n.z.Y

Üye
Originally posted by karizma@Nov 9 2005, 01:44 PM
İyi cihaz mış :D
[post=207068]Quoted post[/post]​
bence de :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt