Yılın Karsılastırması


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RockFord Fosgate

Üye
    Konu Sahibi
beyler N70 mı D600 mu???herkesın fıkırlerını-goruslerını ve bu ıkı telefonun begendıgınız ve begenmedıgınız yonlerını bu topıcte toplayalım Maxicep farkı ile
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Rockford dostum ben sana herşeyi saydım N70'in D600'den Tek artısı Symbian olması başka artısı yok

ama D600'ün daha bir sürü artısı var ekran kalitesi , daha kaliteli video , tv out , 3D ses vs...

D600
 

muraoyak

Üye
bencede d600
 

RockFord Fosgate

Üye
    Konu Sahibi
ya n70 hakkaten gercek 2mp degılmıs bu durumda kamera acısında d600 onde pekı ekran buyukluklerı nasıl hangısı dada buyuk????
 
madmann

madmann

Üye
bence n70 kesinlikle symbian var ama o tek başına bi afet zaten
ve d500 d500 diyolardı gördük neymiş(1.3megapixel i seçince zoom bile yapmıyor anca çözünürlüğü düşürünce ve güyya flash ı var nokia flash sız gece modunda 20ye katladı ben kendim 3230 umla(denize düştü ahhhhhqqq )) nokia gene 10 a katladı
 

RockFord Fosgate

Üye
    Konu Sahibi
walla bılmıyom n70 ıcın pek ıyı seyler soylenmıyo klasık nokia kazıgıvs....bıde fıyat farkı var arada:((benım gonlumde n70 ten yana ama d600 de agır basmaya basladı yvs yvs!!!
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Dec 2 2005, 09&#58;13 PM) [post=220206]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ya n70 hakkaten gercek 2mp degılmıs bu durumda kamera acısında d600 onde pekı ekran buyukluklerı nasıl hangısı dada buyuk????
[/b][/quote]

Ekran çözünürlüğü D600&#39;ün 320x240 yani en iyi cep telefonu ekran çözünürlüğüne sahip p910i ile aynı

Ekran büyüklüğü olarak N70 çok az bir farkla büyük olabilir ama 2" (2 inç ) ekran var çok yeterli

Bu arada...

D600&#39;de foto kalitesini 2MP seçtiğimizde bile zoom yapabiliyoruz
Flaşı çok etkili BU telefonda D500&#39;den eser yok
 

RockFord Fosgate

Üye
    Konu Sahibi
yanı 2mp cekım yaparken 4x zoom yapabılıyoruz +hafıza kartı takılabılıyor pekı ekran 6630 dan buyukmu????ya ekrana cok taktım cunku ekran manyagıyım:)))))
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Ekran kalitesi çok süper video izlerken büyüleneceksin adeta çektiğin bir videoyu izle zevki gör hatta bide film atınca kaliteli bi tane o zaman gör sen keyfi tam ekran film izleniyor daha ne olsun

Ekran 6630&#39;dan küçük ama, çok küçük değil telefonun örnek resimlerine bakarsan anlarsın
 

RockFord Fosgate

Üye
    Konu Sahibi
ya smartmovıe fılan yukleyemıyon tabı ama fılmı avı ye cevırıp atsan acıyormu????yanı Avi formatını oynatıyormu???
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
.mp4 (mpeg4) formatında ve 3gp formatlarında açabiliyor.mp4 kalitesi en az .avi kadar iyi
 

RockFord Fosgate

Üye
    Konu Sahibi
yachallenger sen daha once 6630 6670 6680 veya 6600 kullandın mı????bıde d600 un kulaklık sesı nasıl K750 le karsılastırırmısınız&#33;&#33;&#33;veya6630la&#33;
 
cepix

cepix

Üye
N70 Fotosunu begenmedim ben pc ye attım çok igrenç çıktı
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Daha önce 6630 , 6670 ve 6600 bunları kullandım ayriyetten k750i &#39;de kullandım kulaklık sesi MegaBaSS olmadığı için bass vuramıyor ama ses güzel temiz ve kaliteli
 

RockFord Fosgate

Üye
    Konu Sahibi
yanı 6630 dan yuksek mı sesı????+su symbıan olayının eksıklıgı benı dusunduruyo ses acıkken tıtresım yokmus tema yokmus yanıo bunlar can sıkıcı seyler ya:((((ben temayı cok onemsıyorum sahsen ya sızler???
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Tema önemsiz demiyorum ama ben hiç aramıyorum tema felan
Ses 6630 &#39;dan yüksek
Symbian olup olmaması benim için hiç önemli değil
Ses açıkken titreşim yok derken biri aradığı zaman seni hem tel çalıp hemde titremiyor önce titriyor sonra çalıyor.
 

aTTra

Üye
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Dec 2 2005, 09&#58;48 PM) [post=220249]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
yan&#305; 6630 dan yuksek m&#305; ses&#305;????+su symb&#305;an olay&#305;n&#305;n eks&#305;kl&#305;g&#305; ben&#305; dusunduruyo ses ac&#305;kken t&#305;tres&#305;m yokmus tema yokmus yan&#305;o bunlar can s&#305;k&#305;c&#305; seyler ya:((((ben temay&#305; cok onems&#305;yorum sahsen ya s&#305;zler???
[/b][/quote]

Tabii ki yüksek fakat kulakl&#305;kta hemen hemen ayn&#305;. Symbian bir eksiklik de&#287;ildir asl&#305;nda bu sen ve senin gibilerde resmen bir &#351;artlanma olmu&#351;. Nokia&#39;dan ba&#351;ka telefon ve Symbian&#305; olmayan telefon almam diyorsunuz, resmen...

Ekran kalitesi çok MÜKEMMEL&#33; 320*240 Px Ekran çözünürlü&#287;ü 262 K renk var. TV-OUT olay&#305; zaten bamba&#351;ka ...
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
ve artık symbian telefon kullanmak istemiyorum etrafımdakilerin bana çocuk gibi baktıklarını zannediyorum şuna bak hala program , oyun peşinde dermiş gibi
 
msw

msw

Üye
D600 de telefon rehberi sime kopyalanamıyor diye bir şey duydum...ama nekadar doğru bilmiyorum...bence büyük bir eksiklik
 

RockFord Fosgate

Üye
    Konu Sahibi
ya attra sen al dıyormusun yanı alan pısman olur mu sıkılırmı???
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt