Yılbaşında Sana Ne Hediye Alınmasını Isterdin?


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tofy

Üye
    Konu Sahibi
yeni yılda sana ne hediye alınsa çok sevinirdin?


ben yazıyorum n90
 

jöly

Üye
samsung d600
 

damadada

Üye
alınmasını istedıgım şeyı kız arkadaşım nerden çaktı anlamıyorum ama oldukça istedıgım maddıyatı küçük ama manevıyatı buyuk bırsey almıs (tabı dururmuyum mustakbel kaynana adayından öğrendık gerçeği galiba seviyorum beee halim hayra inşallah) buarada hedıyeyı soylemek ısterdım ama anlam butunlugunun bozulmasını istemıyorum
 
darkred

darkred

Üye
valla öle büyük bişey istemem ben küçük şeylerle mutlu olan birisiyim

sevgilim yanımda olsun vede saat tam 00:00 da birbirimize sımsıkı sarılsak benim için en büyük hediye olurdu herhalde
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
<div class='quotetop'>(evreNian &#064; Dec 15 2005, 10&#58;16 PM) [post=228512]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
valla öle büyük bişey istemem ben küçük şeylerle mutlu olan birisiyim

sevgilim yanımda olsun vede saat tam 00:00 da birbirimize sımsıkı sarılsak benim için en büyük hediye olurdu herhalde
[/b][/quote]

 

slayer

Üye
kıskandım valla sizler.... Mutlu olursunuz insallah sevdiklerinizle...

Gökten melek gibi bir kız inse.... Sarı saçlı... Renkli gözlü... Beyaz tenli...
 
darkred

darkred

Üye
kod adıda <span style="color:#FF0000">heesh</span> olsunmu slayer kardeş
 

slayer

Üye
Heesh onun kod adı
OLUR
 
darkred

darkred

Üye
abi hep karıştırıyorum yaw walla pardon

hemen düzeltiyorum...
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
walla psp yada n70 hiç fena olmaz
 
EaSy_As_LiFe

EaSy_As_LiFe

Üye
Valla Peder yılbaşında olum ver senin arabayı bakıma sokayım bahanesiyle alıp satsa gelirkende HONDA CİVİC 99 Model tek kapı 1.4 getirse bide üstüne al oğlum şu 5 milyarı modifiye yaparsın dese....
 
Caine

Caine

Üye
valla ben noel babanın ren geyiklerindne birini istiyorum
ibonline ve köpeciğimle beraber geyik çevirme yapar yeriz
bide bide bide bideeeeeee çok iyi bir aşçı istiyorum. geyik çevirmeyi sakın ibonline yapmasın. en son yaptığı mangaldaki etler sakız gibi olmuştu. çiğneye çiğneye ağzım yorulmuştu beee

şaka bir yana yeni yılda sadece ailem yanımda olsun yeter tabi sevdiklerimde dahil. bu bir yılllık değil ömürlük bir dilekdir. zaten yaradanın bizlere bahşettiği en büyük değer aile sevgisi ve şevkatidir kıymetini bilelim bence...
 
EaSy_As_LiFe

EaSy_As_LiFe

Üye
<div class='quotetop'>(Caine &#064; Dec 16 2005, 12&#58;13 AM) [post=228706]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
şaka bir yana yeni yılda sadece ailem yanımda olsun yeter tabi sevdiklerimde dahil. bu bir yılllık değil ömürlük bir dilekdir. zaten yaradanın bizlere bahşettiği en büyük değer aile sevgisi ve şevkatidir kıymetini bilelim bence...
[/b][/quote]

Ewet Aslında Caine Doğru sölüyor...
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Bin YTL&#39;lik sazımı satıp Fransa&#39;ya gitmem lazım. Eğer sazımı satamazsam akrabalarımdan birisinin bilet almasını isterdim. ( alacağımı sanmıyorum ama ).
 
ibonline

ibonline

Üye
banane elin,ecnebisinin bayramından
hiç onlar senin kurban bayramını kutluyorlarmı
hic bişey istemiyom
caine (ünal) ben o geyiklerin etinide istemiyorum....
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Bu elin bayramı değil İnsanlığın bayramıdır kardeş.
 
Caine

Caine

Üye
<div class='quotetop'>(ibonline &#064; Dec 16 2005, 12&#58;19 AM) [post=228713]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
banane elin,ecnebisinin bayramından
hiç onlar senin kurban bayramını kutluyorlarmı
hic bişey istemiyom
caine (ünal) ben o geyiklerin etinide istemiyorum....
[/b][/quote]

hadi hadi hacı yeme biziiii. sen o goştları gelileri yemezmisin. valla önünde olsaydı şappur şuppur götürürdün
 
ibonline

ibonline

Üye
<div class='quotetop'>(ChavRash &#064; Dec 16 2005, 12&#58;21 AM) [post=228717]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Bu elin bayramı değil İnsanlığın bayramıdır kardeş.
[/b][/quote]
yaa chawrash hiç dedelerin sana eskiden kalma noel kutlamalarından bahs edermiydi yada ne bileyim noel baba kılığına girip ho ho ho söylermilerdi yok
ağa bizim anane örf adetlerimizde böyle bir kutlama yok inşallah olmayacakta...
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Arada s&#305;rada bahsederdi ama zenginlerin yapt&#305;klar&#305; kutlamalardan ( ta&#351;k&#305;nl&#305;k ), önceden y&#305;lba&#351;&#305; kutlamas&#305; kim biz kim.

Örf ve adetlerinde yoksa bu sayg&#305;m sonsuz garda&#351;, in&#351;allah her zaman istedi&#287;in, inand&#305;&#287;&#305;n görü&#351;, örf ve adetlerle ya&#351;ars&#305;n.
 
ukalaboy

ukalaboy

Üye
subaru 2006 olcak rahat olun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

yakup6203
Faturasız / Faturalı Hediye 10gb
Cevap
0
Görüntüleme
63
yakup6203
yeumyang
Cevap
0
Görüntüleme
897
yeumyang
yakup6203
Cevap
2
Görüntüleme
363
yakup6203
yeumyang
Cevap
0
Görüntüleme
97
yeumyang




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt