Gokhan43
Üye
Yeni Hyundai Coupe FX piyasada
Hyundai, Coupe modelinin, iç ve dış görünümünde değişiklikler yapılan yeni versiyonunu 'Coupe FX' adıyla satışa sundu.
Tasarımı, performansı, sürüş özellikleri ve yol tutuşuyla tercih edilen Hyundai Coupe, özellikle ön tasarımı ve 2.0 litrelik yeni motor seçeneğiyle dikkat çekiyor.
1.6 litrelik motorla birlikte 205/55 R16 lastikler kullanılırken 2.0 lt ve 2.7 V6 motorlarda 17 inçlik jantların bulunduğu 215/45 R17 ebadındaki lastikler de standart olarak sunuluyor.
Coupe FX'in iç donanımında ise ilk dikkati çeken krom kaplamanın daha fazla kullanılmış olması. Kapı tutma kolu, havalandırma ızgaraları ve vites kolunda yer verilen mat krom kaplama, Coupe FX'in kabinindeki sportifliği artırıyor.
Araçta 1.6 lt motora sahip versiyonda kırmızı dikişli deri-kumaş kombinasyonlu döşeme, 2.0 lt ve 2.7 V6 motorlu versiyonlarda deri döşeme bulunuyor.
Işığa duyarlı otomatik yanan farlar
Tüm araçlarda ışığa duyarlı otomatik yanan farlar, ön havalandırma ızgaralarına eklenen açma-kapama ayarları, orta konsola ve tavana daha ergonomik konumda yerleştirilen butonlar da yenilenen bölümler arasında bulunuyor.
Coupe FX'de altı hoparlörlü radyo-CD çalar, manuel klima, 50/50 katlanabilen arka koltuklar, deri direksiyon simidi ve vites topuzu, deri-kumaş karışımı iç döşeme, dijital bilgi ekranı, elektrikli ön camlar, elektrik kumandalı ve ısıtmalı yan aynalar, metal görünümlü ön konsol, spor pedal kiti, önde bardaklıklar ve uzaktan kumandalı merkezi kilit ve alarm da yer alıyor.
105 HP gücündeki 1.6 litrelik benzinli motor
Hyundai Coupe'de en çok tercih edilen 105 HP gücündeki 1.6 litrelik benzinli motor, Coupe FX'te de ithal edilmeye devam ediyor.
Bu motor, Coupe FX'i beş ileri manuel şanzımanla 0'dan 100 km/s hıza 11.6 saniyede çıkarıyor ve 185 km/s'lik maksimum hız sağlıyor.
2.7 litre V6 motor ise 167 HP maksimum güce ve 245 Nm maksimum torka sahip. Altı ileri manuel şanzıman ve H-Matic yarı otomatik şanzıman seçenekleriyle satılan Coupe FX 2.7 V6, manuel şanzımanıyla 220 km/s'lik maksimum hıza çıkabiliyor.
0-100 km/s hızlanması 8.2 saniye olan aracın 100 km'deki ortalama yakıt tüketimiyse 10.4 litre.
Hyundai Coupe FX'te motor açısından en büyük yenilik, Hyundai'nin arazi aracı Tucson'da da bulunan, 2.0 litre hacmindeki CVVT (Sürekli Değişken Supap Zamanlama Sistemi) teknolojisine sahip olan motorun sunulmaya başlanması.
6 bin d/d'de 143 HP maksimum güç ve 4 bin 500 d/d'de 186 Nm maksimum tork üreten bu motor, Hyundai Coupe FX'i manuel şanzımanla 9.1 saniyede 0'dan 100 km/s hıza çıkarırken 208 km/s'lik maksimum hız sunuyor.
Aracın 100 km'deki ortalama yakıt tüketimiyse 8.0 litre. Bu motorla birlikte Hyundai'nin yarı otomatik şanzımanı H-Matic de alınabiliyor. Hyundai Coupe FX 2.0 CVVT H-Matic ise 10.4 saniyede 0'dan 100 km/s hıza çıkıyor ve 200 km/s'lik maksimum hıza ulaşabiliyor.
Hyundai Coupe FX 1.6, sadece manuel şanzımanla ithal edilirken 2.0 CVVT'de olduğu gibi 2.7 V6 motor seçeneğinde de isteğe bağlı olarak H-Matic şanzıman alınabiliyor.
Gri, kırmızı, siyah ve sarı renk seçenekleri
Gri, kırmızı, siyah ve sarı renk seçenekleriyle ithal edilen Coupe FX'te 1.6 litrelik motora sahip versiyonun anahtar teslim fiyatı 40 bin 990 YTL.
Manuel şanzımanlı Coupe FX 2.0 CVVT, 54 bin 950 YTL, Coupe FX 2.0 CVVT H-Matic ise 56 bin 750 YTL'lik anahtar teslim fiyatıyla satılıyor.
Coupe modeli, ilk kez 1997 yılında satışa sunulmuş ve 2002 yılında da tamamen yenilenmişti.
Tasarımı, performansı, sürüş özellikleri ve yol tutuşuyla tercih edilen Hyundai Coupe, özellikle ön tasarımı ve 2.0 litrelik yeni motor seçeneğiyle dikkat çekiyor.
20-34 yaş grubunu hedefleyen Hyundai Coupe FX'in dış görünümünde yapılan değişiklikler arasında üç ayrı lambanın kullanıldığı siyah zeminli ön farlar, keskin hatlara kavuşan arka stoplar, farklı tasarlanan ön tampon, ön sis farları ve ön ızgara, tarak şeklinde dizayn edilmiş yan ızgara ve yeni tip beş kollu hafif alaşımlı jantlar bulunuyor. 1.6 litrelik motorla birlikte 205/55 R16 lastikler kullanılırken 2.0 lt ve 2.7 V6 motorlarda 17 inçlik jantların bulunduğu 215/45 R17 ebadındaki lastikler de standart olarak sunuluyor.
Coupe FX'in iç donanımında ise ilk dikkati çeken krom kaplamanın daha fazla kullanılmış olması. Kapı tutma kolu, havalandırma ızgaraları ve vites kolunda yer verilen mat krom kaplama, Coupe FX'in kabinindeki sportifliği artırıyor.
Araçta 1.6 lt motora sahip versiyonda kırmızı dikişli deri-kumaş kombinasyonlu döşeme, 2.0 lt ve 2.7 V6 motorlu versiyonlarda deri döşeme bulunuyor.
Işığa duyarlı otomatik yanan farlar
Tüm araçlarda ışığa duyarlı otomatik yanan farlar, ön havalandırma ızgaralarına eklenen açma-kapama ayarları, orta konsola ve tavana daha ergonomik konumda yerleştirilen butonlar da yenilenen bölümler arasında bulunuyor.
Hyundai Coupe FX 1.6'nın standart donanımında sürücü ve yolcu hava yastıkları, yan hava yastıkları, aktif gergili emniyet kemerleri, ABS fren sistemi, kaza anında katlanabilen direksiyon sistemi, immobilizer, arka spoyler, gövde rengi darbe emici tamponlar, dış aynalar ve kapı kolları, ön ve arka sis farları, elektrikli sunroof, renkli camlar, ışığa duyarlı otomatik yanan ön farlar bulunuyor.Coupe FX'de altı hoparlörlü radyo-CD çalar, manuel klima, 50/50 katlanabilen arka koltuklar, deri direksiyon simidi ve vites topuzu, deri-kumaş karışımı iç döşeme, dijital bilgi ekranı, elektrikli ön camlar, elektrik kumandalı ve ısıtmalı yan aynalar, metal görünümlü ön konsol, spor pedal kiti, önde bardaklıklar ve uzaktan kumandalı merkezi kilit ve alarm da yer alıyor.
2.0 CVVT ve 2.7 V6 motor seçeneklerindeyse bu donanıma ek olarak ESP (Elektronik Denge Kontrol Programı), subwoofer ve amfinin de bulunduğu Infinity marka gelişmiş müzik sistemi, AQS (Hava Kalitesi Kontrol Sistemi), elektronik kontrollü klima, deri döşeme, kendiliğinden kararan iç dikiz aynası, tork, anlık yakıt tüketimi ve voltaj saatlerinin bulunduğu orta konsoldaki Multimetre ve krom kaplı çift egzoz çıkışı standart olarak sunuluyor.105 HP gücündeki 1.6 litrelik benzinli motor
Hyundai Coupe'de en çok tercih edilen 105 HP gücündeki 1.6 litrelik benzinli motor, Coupe FX'te de ithal edilmeye devam ediyor.
Bu motor, Coupe FX'i beş ileri manuel şanzımanla 0'dan 100 km/s hıza 11.6 saniyede çıkarıyor ve 185 km/s'lik maksimum hız sağlıyor.
2.7 litre V6 motor ise 167 HP maksimum güce ve 245 Nm maksimum torka sahip. Altı ileri manuel şanzıman ve H-Matic yarı otomatik şanzıman seçenekleriyle satılan Coupe FX 2.7 V6, manuel şanzımanıyla 220 km/s'lik maksimum hıza çıkabiliyor.
0-100 km/s hızlanması 8.2 saniye olan aracın 100 km'deki ortalama yakıt tüketimiyse 10.4 litre.
Hyundai Coupe FX'te motor açısından en büyük yenilik, Hyundai'nin arazi aracı Tucson'da da bulunan, 2.0 litre hacmindeki CVVT (Sürekli Değişken Supap Zamanlama Sistemi) teknolojisine sahip olan motorun sunulmaya başlanması.
6 bin d/d'de 143 HP maksimum güç ve 4 bin 500 d/d'de 186 Nm maksimum tork üreten bu motor, Hyundai Coupe FX'i manuel şanzımanla 9.1 saniyede 0'dan 100 km/s hıza çıkarırken 208 km/s'lik maksimum hız sunuyor.
Aracın 100 km'deki ortalama yakıt tüketimiyse 8.0 litre. Bu motorla birlikte Hyundai'nin yarı otomatik şanzımanı H-Matic de alınabiliyor. Hyundai Coupe FX 2.0 CVVT H-Matic ise 10.4 saniyede 0'dan 100 km/s hıza çıkıyor ve 200 km/s'lik maksimum hıza ulaşabiliyor.
Hyundai Coupe FX 1.6, sadece manuel şanzımanla ithal edilirken 2.0 CVVT'de olduğu gibi 2.7 V6 motor seçeneğinde de isteğe bağlı olarak H-Matic şanzıman alınabiliyor.
Gri, kırmızı, siyah ve sarı renk seçenekleri
Gri, kırmızı, siyah ve sarı renk seçenekleriyle ithal edilen Coupe FX'te 1.6 litrelik motora sahip versiyonun anahtar teslim fiyatı 40 bin 990 YTL.
Manuel şanzımanlı Coupe FX 2.0 CVVT, 54 bin 950 YTL, Coupe FX 2.0 CVVT H-Matic ise 56 bin 750 YTL'lik anahtar teslim fiyatıyla satılıyor.
Coupe modeli, ilk kez 1997 yılında satışa sunulmuş ve 2002 yılında da tamamen yenilenmişti.