
Quattro
Üye
Yeni Clio Sport...
Yenilenen Clio'nun 2.0 litre motor taşıyan sporcu versiyonu kardeşlerinden daha ateşli... Mini sınıfa yönelik performans otomobilleriyle nam salan Renault’un son ürünü olan Clio Sport görücüye çıktı. Geçtiğimiz aylarda tanıtılan Clio III ile aynı çizgilere sahip olan otomobil Renault Sport departmanının çalışmalarıyla yaratılmış. Clio’nun sürüş dinamiklerinde yapılan geliştirmelerle yaratılan otomobilin dış tasarımı da sakladığı gücü belli edercesine özel...
Ön bölümde büyük bir havalandırma ızgarası kullanılırken bu kısım metalik bir görünüme kavuşturulmuş. Ayrıca metalik kaplama radyatör ızgarasında da kendisini gösteriyor. Yan bölümdeyse köşeli hatlar farkını ortaya koyuyor. Ayrıca yedi kollu 18 inçlik alaşımlar da göze çarpıyor. Renault Sport kurmayları otomobilin dış tasarımın da F1 otomobillerinden alıntı yapmışlar. Arka tampondaki difizör bu yarışlardan nakledilen en önemli parça. Otomobilde yeni nesil bir ön süspansiyon kullanılmış. Bağımsız yapılı süspansiyonun ana malzemesi alüminyum olarak seçilmiş. 2585 mm’ye çıkarılan aks genişliğiyle otomobilin virajlarda kusursuz olması hedeflenmiş. 2.0 litrelik atmosferik motor Clio’nun kalbinde görev yapıyor. Konsept formdaki otomobilde motorun gücü açıklanmazken, sızan bilgilere göre 200 HP barajına daha da yaklaşıldığı tahmin ediliyor. Kaslı sporcuyu durdurma göreviyse önde 330 mm, arkada 280 mm olan Brambo fren disklerine verilecek.
Yenilenen Clio'nun 2.0 litre motor taşıyan sporcu versiyonu kardeşlerinden daha ateşli... Mini sınıfa yönelik performans otomobilleriyle nam salan Renault’un son ürünü olan Clio Sport görücüye çıktı. Geçtiğimiz aylarda tanıtılan Clio III ile aynı çizgilere sahip olan otomobil Renault Sport departmanının çalışmalarıyla yaratılmış. Clio’nun sürüş dinamiklerinde yapılan geliştirmelerle yaratılan otomobilin dış tasarımı da sakladığı gücü belli edercesine özel...
Ön bölümde büyük bir havalandırma ızgarası kullanılırken bu kısım metalik bir görünüme kavuşturulmuş. Ayrıca metalik kaplama radyatör ızgarasında da kendisini gösteriyor. Yan bölümdeyse köşeli hatlar farkını ortaya koyuyor. Ayrıca yedi kollu 18 inçlik alaşımlar da göze çarpıyor. Renault Sport kurmayları otomobilin dış tasarımın da F1 otomobillerinden alıntı yapmışlar. Arka tampondaki difizör bu yarışlardan nakledilen en önemli parça. Otomobilde yeni nesil bir ön süspansiyon kullanılmış. Bağımsız yapılı süspansiyonun ana malzemesi alüminyum olarak seçilmiş. 2585 mm’ye çıkarılan aks genişliğiyle otomobilin virajlarda kusursuz olması hedeflenmiş. 2.0 litrelik atmosferik motor Clio’nun kalbinde görev yapıyor. Konsept formdaki otomobilde motorun gücü açıklanmazken, sızan bilgilere göre 200 HP barajına daha da yaklaşıldığı tahmin ediliyor. Kaslı sporcuyu durdurma göreviyse önde 330 mm, arkada 280 mm olan Brambo fren disklerine verilecek.