Yardım..P900 Usb BAğlantı Problemi...


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aek

Üye
    Konu Sahibi
Daha önce problemsiz USB üzerinden dockstation ile bağlanıp her türlü işlemi gerçekleitirebiliyordum.Sanırım fazla program kurdum ve kaldırdım .Ayrıca telefonun sağ üst tarafındaki yanıp sönen yeşil ışık artık sürekli yanıyor.Ayrıca şarjın daha hızlı bittiğini fark ettim.Infraredde ve Bluetooth bağlantısında problem yok.Telefonun firmwarenı yükselteceğim USB üzerinden bağlantı kuramadığım için bunu da yapamıyorum.Belki gerekli dosyalarıu silmiş olabilirim.Bu konuda yardımcı olacak arkadaş varsa sevi
nirim Ayrıca referans system dosyalrını görebileceğimiz bir site yada daha önce capture yapılmış fıtoğraf varsa oda işle yarayabilir.En azından karşılaştırma yaparak eksik dosyaları ortaya çıkarabilrim.Şİmdiden teşekkürler....(YeniUSB Driverlerini bilgisayara yükledim.Gene olmadı..)
 
Zero

Zero

Üye
Konuyla ilgili epeyce bilgi sahibi olduğunuz anlaşılıyor ama yinede bir hatırlatma ; Telefonda Format denedinizmi.. Ana sıfırlama yaptığınızda kayıp veya hasarlı sistem dosyaları varsa otomatik olarak düzelecektir..
 

aek

Üye
    Konu Sahibi
Dostum teşekkürler..Her türlü formatı yaptım.Hem cihaz menüsünden hemde forumlarda bahsedildiği gibi menüye girmeden,jogdial i kullanarak ..Formatlıyor ama bu hatayı gidermiyor..
 
Zero

Zero

Üye
Bu durumda donanımsal bir arıza olduğu düşünülebilir.

Ayrıca telefonun sağ üst tarafındaki yanıp sönen yeşil ışık artık sürekli yanıyor.Ayrıca şarjın daha hızlı bittiğini fark ettim

söylediklerinize bakılırsa Telefonun Port girişinde bir sorun oluşmuş. Bir tür kısa devre veya bağlantı hatası olabilir. Tabiki bunlar sadece tahmin
 

aek

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler.Dostum ben Aydın da oturuyorum,bu yüzden tahmin buralarda bu işler biraz zor yapılıyor.Gerek telefonla gerekse netten destek alabileceğim bu işlerin kurdu bir servis varsa yada bildiğin bir site,yardımcı olursan sevinirim...
 
Zero

Zero

Üye
Bu tür sorunlar için telefonla veya siteler üzerinden destek almanız çok zor.. En iyi seçenek malesef telefonu yetkili bir servise göndermek veya bizzat götürmek.. Yetenekli ve tecrübeli Yerel bir tamircide sorunu çözebilir, bu işte uzmanlaşmış pek çok kişi mevcut.. ama bu risk alınırmı bilemiyorum.
Linkte Sonyericsson yetkili servislerinin listesi var belki işe yarar..
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=tr&...ate=ph5&zone=ph
 

ibrahimcay1

Üye
aek izmire gelirsen belki yaptırabiliriz yani bende ole bi problem yok ama tanıdık var baktırabiliriz hani aydın izmire yakın ya ondan sey ettim....
 

aek

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar sorun halloldu.servise verdim kullanıcı hatası dediler.sıvı teması varmış.
ter falan sanırım.bağlantı noktalarında oksitlenme varmış.Genpa da hizmet müthiş.eğer garantili ise mutlaka genpa......
 
Exalans

Exalans

Üye
Originally posted by aek@Sep 8 2005, 08:44 PM
arkadaşlar sorun halloldu.servise verdim kullanıcı hatası dediler.sıvı teması varmış.
ter falan sanırım.bağlantı noktalarında oksitlenme varmış.Genpa da hizmet müthiş.eğer garantili ise mutlaka genpa......
[post=159520]Quoted post[/post]​
çok hoş oksitlenme yapmış demek şarj alırken sorun yapmıyomuydu peki ??
 
SAÇLI

SAÇLI

Üye
O zaman o telefon özelleştir update yi indir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt