Winulator-v2.0.1 Final

  • 5 Mart 2013
  • 11494 Okunma
  • 21 Cevap

  1. Herkese selam...

    Bu winulator programı sayesinde artık Windows da oynadığımız exe uzantılı oyunları android cihazımızda oynayabileceğiz. Bu emulator google play de yeni yayınlandı beta sürümü bedava final sürümü ize 7-8$ civarı. Ben buraya winulator final sürümünü yayınlıyorum. Yalnız bu program daha yeni olduğu için tam anlamıyla nasıl çalıştığını anlatan bir site yok. Amaç burda birlikte emulatörü tam kapsamlı çözmek bu dalda yardımcı olacak arkadaşlar olduğunu biliyorum. Hepimizin işine muhakkak yarayacak diye düşünüyorum. Programın kısaca çalışması ise oyundaki exe uzantılı dosyayı android cihazın okuyacağı dile çevirerek windows oyununu android cihaz da oynamamızı sağlıyor. Benimde bilgim bu kadar. Hep beraber noktayı koyarız diye düşünüyorum.

    Program ismi: Winulator

    Sürüm: Final 2.0.1 ()

    Download link: https://hotfile.com/dl/197099619/30a6167/Winulator_2.0.1_Final.apk.html


    Bir teşekkür yeter :oke:

    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >
     


    Yazan: spy_worm
    Fx.sasser ve ahmetaliarar06 bunu beğendi.
  2. tesekkurler
     
  3. teşekkürler Güzel:eller: android te çalışmayan Şey Kalmadı
     
  4. Rica ederim. Önemli olan araştırmayla programi tam anlayabilmek. Gerisi kolay. Videolar ve yabancı anlatımlar mevcut. Bu arada resim eklememistim admin arkadaşımız eklemiş onada teşekkür ederim.
    Saygılarımla......
     
  5. Kasmıyor mu peki? Age of empires 2 en zorda oynayınca intel i3 zorlanıyor s3 mini pert olur :ehe

    - - - Eklendi - - -

    Bi kaç yazılım denedim olmuyor.0 programs found diyor taratınca
     
  6. güzell :tşk:
     
  7. Kasma olayını bilmiyorum ama tarafınca 0 program found yazması normal winulator un kendi sitesinden arat oyun dosyalari var indirdim gördü ama acamadim çünkü tam anlatim yok araştırmak lazım arkadaşlar.

    - - - Eklendi - - -

    http://docs.winulator.com/program-caesariii

    Bu sitede caesarIII-1.07 yazan yere tiklayinca dosya indiriyor. Ondan sonra winulator ile sd kart aratınca oyunu buluyor. Ama açılmıyor verdiğim adreste açıklama var ama yabancı olduğundan çözemedim. Sizde bakarsanız olayı çözeriz insallah.
     
  8. Teşekkürler Tabletler ve iyi işlemcili teller için güzel bir paylaşım diğer cihazlarda çok fazla kasacaktır :)
     
  9. evet calistti tsk
     
  10. Bu güzel haber yalnız nasıl calistirdin anlatirsan süper olur. Çünkü net bir açıklaması yok sizden öğrensek iyi olur.

    - - - Eklendi - - -

    Bu arada oyunu calistirdiniz değilmi yanlış olmasın.
     
  11. bu oyun age of degil orda ismi yazıyor c ile baslayan.sanırım sadece bu oyun oynanıyor sımdilik cunkı diğer videolarda sadce bu oyun oynanırken gosterıyolar baska oyunlara dair bir iz yok
     
  12. cyberfoot diye bir manejerlik oyunu var bilirsiniz belki acti ama ekrana sigmiyor yardim edin lutfen.bilgisayar ekrani gibi algiladi herhalde zaten cok kucuk oyun 20m filan

    sizde bi deneyin ayarlardan filan ekrani kucultursunuz belki.
     
  13. Usko oynanırmı
     
  14. çalışıyor ama eski 2000 programlarını çalıştırıyor. kendi programıyla pcde exeleri dönüştürmek gerekir öyle çalıştırıyor
     
  15. Most Wanted s4de süper oynanır.
    Pixeli fazla hem işlemci güçlü.
     
  16. Konu hortlamış gibi olacak ama şu fu ll apk linkini düzeltirseniz sevinirim, hotfile kapatıldı bilirsiniz.
     
  17. teşekkürler :spr
     
Yüklüyor...
16/11/2018 - 06:43