Windows SP2 sisteme, BT Yazılımını Kuramıyorsanız.


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ozan

Ozan

Admin
WINDOWS XP SP2 YÜKLÜ BİLGİSAYARA BLUETOOTH DONGLE TANITIMI


Öncelikle yüklemiş olduğunuz bluetooth dongle sürücülerini uninstall ediniz.
Daha sonra sırasıyla aşağıdaki işlemleri yapınız;

1) Başlat --> Çalıştır --> %windir%\inf --> Tamam
2)Açılan sayfada bulunan Bth.inf dosyasını Bth.bak olarak değiştirmemiz
gerekmektedir. Bunun için;
Başlat --> Çalıştır --> CMD --> ENTER yapınız.
4)Açılan CMD sayfasında sırasıyla aşağıdakileri komutları yazınız;

cd \ -->ENTER
cd \ windows --> ENTER
cd inf --> ENTER
ren bth.inf bth.bak -->ENTER

5)Bu işlem sonrasında bth.inf dosyanız Bth.bak olarak değişecektir.
6)Şimdi bluetooth dongle sürücülerini yükleyiniz.
Bu şekilde bluetooth dongle cihazınızı service pack2 de problemsiz olarak kullanabilirsiniz.
 

cermy

Üye
ya ben gerçektende kuramıyordum. xpnin driveriyle cdninki çakışıyordu. bu dediklerini yaptım işe yaradı çok çok teşekkür ediyorum. ama benim bi sorum daha olacak. bu ****** port olayı. yani şimdi xpnin programıylada dosya transferi falan yapabiliyrdum telle. şimdi kendi programıylada yapabiliyorum. yani resimleri alıp-gonderebiliyorum, veya sis programlarını tele gonderebiliyorum. fakat control freak, remotes60 tarzi programları kullanabilmek icin bu ****** port olayını yapabilmem lazım , gerci onlar olmasada yapmak istiyorum.
negatave senin dh de bu konu ile ilgili yazdıgın dokumanı okudum fakat telefonu secerken ingilizce olarak bu telefon bunu desteklemiyor tarzı bişey soluyor. bilmiyorum ya ben yaparken bi hata yaptım , yada 6630 a uymuyor bu söylediğin. bana yardımcı olmya calişirsan cok mutlu olurum
 

Deathless574

Üye
bnde 7610 kullaniom o ****** port bendede olmadi This device not support ****** por bunun gibi error aliorum normalde almam gereken die bişey dusnuorum???
 
Ozan

Ozan

Admin
BT yazılımınızdan kaynaklı bir sorun artık o !
 

cermy

Üye
bt yazılımıyla pek alakası olduğunu zannetmiyorum.
çünkü ben hem Tecom BT3033a ile ve kendi yazılımıyla
hemde billionton la denedim. her 2 sindede 6630 için aynı hatayı verdi.
telin versionuyla iligli bi problem olablirmi diyecem ama su an daha yuksek bi version yok.

neden olabilir bu acaba?
 

cermy

Üye
bi fikri olan yokmu? yardım edin ya
 

DjiNN

Üye
senin telin blutooth versyonu farkli olsbilir :help:
 
Ozan

Ozan

Admin
cermy hocam ben diğer arkadaşa söyledim yazılımından kaynaklı diye, senin sorununu pm den baya bir konusmustuk ama dediğim gibi 6630 kullanmadım onun farklı bir durumu olabilir ..
 

Deathless574

Üye
bendede ayni sorun war ben 7610 kullaniourum hem agilemessenger da kullanamiorum neden olabilr?? (wap ayarlarinin hepsni programlama ayarladim)
 

killer

Üye
çünkü sen bağlanırken internetle bağlanmıyorsundur!!!
 

digital mert

Üye
abi sp2 den önce bt sapa sağlamdı şimdi hiç bi işe yaramıo
 
Ozan

Ozan

Admin
Dediğim gibi en yukarıdaki yöntemi yaparsan, SP2 ile alakalı bir durum kalmıyor zaten, diğer sistemlerde oldugu gibi kullanıyorsun, yani bir nevi SP2 nin BT görevi, kullanılmaz durumda oluyor bu yapılınca..
 

MobiLe_ManiA

Üye
walla bn becerememiştm o yüzden sildm
 

mcforce

Üye
arkadaslar el1mde sp2 kullanicilari icin bt'leri uygun hale getirebilen bi dosya icindeki bilgilere gore hareket ettiginizde bt eski kullandigimiz hale donuyo sp2 yi kurduktan sonra bende benzer sorunlar yasadim eger isteyen olursa dosyayi yollarim ama foruma nasil ekleyecegimi bilmiorum moderatorler yardimci olursa sevinirim
 

diazem

Üye
Selam arkadaşlar
bt yi 6630 ****** dan bağlayamazsınız çünki bu telefonu smart phone olarak görüyor diğer mesela 6600 ı cellular phone olarak görüyor ve onu ****** olarak bt ye tanıtıyorsunuz yani diyeceksiniz şunu yapın bt nin setup wizardını çalıştırıp file transfer den tanıtın telinizi o zaman oluyor ben bu şekilde çözdüm kolay gelsin
saygılarımla
 

phoenixex

Üye
Sorunun çözümüyle ilgli gayet iyi hazırlanmış bir pdf dokumanı ingilizce ama resimler gayet açıklayıcı ve anlaşılır.
XP çakışması için çözüm
 

ozgurx

Üye
arkadaşlar pc suite ile telefona bağlanmak için sp2 mi kurmak lazımben telefonu tanıttım ama pc suite ile bağlanamıyorum telefonum 6600 yokmu bağlanan biri yok mu bana yardım edecek biriiiiiiiiiiii..........
 
Ozan

Ozan

Admin
Originally posted by ozgurx@Apr 1 2005, 09:25 PM
arkadaşlar pc suite ile telefona bağlanmak için sp2 mi kurmak lazımben telefonu tanıttım ama pc suite ile bağlanamıyorum telefonum 6600 yokmu bağlanan biri yok mu bana yardım edecek biriiiiiiiiiiii..........
[post=23458]Quoted post[/post]​
PC Suitenin pc ye tanıtılmasını okuyunuz ..
http://www.maxicep.com/forums/index.php?showtopic=1526
 

melkar55

Üye
o topikde resimler gözükmüyorki?
 
Ozan

Ozan

Admin
Resimler maalesef gitmiş ve elimizde yok tekrar oluşturmaya çalışıcam bir süre bekleyiniz .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt