W810i Camera Lütfen Yardım


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
simsekks

simsekks

Üye
    Konu Sahibi
Ben kamerayı fazla kullanan biri değilim camerayı bugün açtıgımda böyle siyahlıklar vardı. Ne yapabilirim başka böyle bir durumla karşılaşan var mı? Servise vercem ama böyle bir olayla karşılaşan varsa lütfen yardım etsin?Sony ericsson kafana sony marka LCD kadar taş düssün.Bişey yapmadıgım halde çalışmıypooooo


 

trialbyfire

Üye
benim ve birçok arkadaşımın kullandığı bir model w810i ama kimse şikayetçi değil sen en iyisi servise gönder kardeşim
 
simsekks

simsekks

Üye
    Konu Sahibi
Gönderdim 30 gün diyolar....
 
1000rr

1000rr

Üye
allah yardım etsin kardeş 1 ay w810i siz kalcan kameranın merceğini temizle gecer belki
 
simsekks

simsekks

Üye
    Konu Sahibi
yolladım geldi hemde 1 haftaya camerayı değişrtirmişler arkadşlar bir sorun oldugunda kurcalkamadan servise gönderin daha akıllıca olur :D
 

xDEADx

Üye
Bende yeni cam driver kur kamerayı temizle falan dicektim :D Nese hayırlı olsun ;)
 

cevahir şaşmaz

Üye
sony nin servis hızlı en geç iki hafta falan sürüyo
 
Kurenai

Kurenai

Üye
evet kameranın camında bişey var silsen geçerdi belki
 
yunuss.10

yunuss.10

Üye
tek care serwıs
 
golge221

golge221

Üye
şeytan o şeytan :D
 
_qMz_

_qMz_

Üye
30 gün mü benim tel w810 çok donmalar oluyodu servise veriodum 5 - 6 gün sonra alıyodum uzun sürmüodu..5 defa verdim şimdi değiştiriolar ama bu çok uzun oldu 2 ay stoklarda bitmiş yurt dışındn gelmesini bekliolarmş..Aman servislerde bi acayp..
 
ouzqan

ouzqan

Üye
yolladım geldi hemde 1 haftaya camerayı değişrtirmişler arkadşlar bir sorun oldugunda kurcalkamadan servise gönderin daha akıllıca olur :D
b..k ii olurr serwise werionen az 1 ay yok bilmem neymiş falan hikaye bunlar
topsony kamerayı para ile al kendin takk:megafon:
 
aslan92_5

aslan92_5

Üye
kardeş bende w810i kullanıyorum çok sorunlu telefon ya kameranın merceğini bi temizlemeye bak olmazsa tek çare servis onda da çok erteliyorlar ama neyse.
 

ufuk4169

Üye
mercek zarar gormus olabılır
 
diesel182

diesel182

Üye
30 gunde gelmesse yenısını ısteyın yollarlar:D
 

xtreme25

Üye
yeni yazılım at öyle dene
 
mrtzn

mrtzn

Üye
abi kameranın ekranının önüne bişey bulaşmış yada toz olmuş ( içten ) yani yeni yazılıma hiç gerek yok
 

bugra 1903

Üye
bendede aynı sorun var resimdekiler kadar belli olmuyor ama teknik bir sorunsa yapabilecek bir sorun yok
 
mrtzn

mrtzn

Üye
ya aynı sorun bendede oldu servise verdim yeni 6 gün sonra geri verdiler şu an çok süper bi şekilde çekiyo :D
 

sworn

Üye
Bence kameranda ölü pikseller var ayrıca w810'a sorunlu veya sorun çıkartıyor diyen arkadaşlarıda anlamıyorum ben 2 senedir kullanıyorum onlarca kez elimden bile düştü yinede sağlam ve telefona bir çok kez yükleme format vs. şeyler yaptım ama yinede memnunum sorunda yaşamadım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt