Quattro
Üye
VW Golf Kas Yaptı
Volkswagen ‘70’li yıllarda ortaya çıkardığı Golf modelinin gelmiş geçmiş en güçlü versiyonunu tanıttı. Daha önce dördüncü jenerasyon Golf’te karşımıza çıkan R32 serisi 241 HP’lik gücüyle performans tutkunlarının beğenisini kazanmıştı.
Yeni Golf R32 ise tam 250 HP güç çıkışı sunuyor. Beşinci jenerasyon Golf üzerine geliştirilen otomobil sürekli dört tekerlekten çekiş sistemiyle donatılmış. Standart kardeşlerinden radyatör ızgarasındaki ‘R32’ logosuyla ayrılıyor. Bunun yanı sıra otomobilin radyatör ızgarası tamamıyla alüminyum bir görünüme kavuşmuş.
Yan tasarımda sade bir marşpiyel kiti kullanılırken, arka kısımda büyük tavan spoyleri ve ortaya konumlandırılan ikiz egzoz çıkışı dikkat çekiyor.
Gelelim otomobilin teknik özelliklerine… Otomobile hayat veren 3.2 litrelik 250 HP gücündeki V6 motor, DSG sıralı şanzımanla donatılmış. Bu versiyon fabrika verilerine göre 0’dan 100 km/s hıza 6.2 saniyede ulaşıyor. Altı ileri vitesli manuel versiyonsa bu hıza 6.5 saniyede ulaşabiliyor. Otomobilin son hızıysa 250 km/s ile sınırlandırılmış. Ancak üzerinde taşıdığı 225/40 R18 ölçülerindeki lastiklerin Y sınıfı olması, sınırlama olmaksızın R32’nin 300 km/s sınırına dayanacağını gösteriyor.
Otomobilde otomatik klima, ESP, fren asistan, altı hava yastığı, bi-xenon farlar ve lastik basınç göstergesi standart olarak sunuluyor. Golf R32’nin Avrupa’da satışına Frankfurt Otomobil Fuarı’ndan sonra başlanacak. Fiyatınınsa 32 bin avro civarında olacağı bildiriliyor.
Volkswagen ‘70’li yıllarda ortaya çıkardığı Golf modelinin gelmiş geçmiş en güçlü versiyonunu tanıttı. Daha önce dördüncü jenerasyon Golf’te karşımıza çıkan R32 serisi 241 HP’lik gücüyle performans tutkunlarının beğenisini kazanmıştı.
Yeni Golf R32 ise tam 250 HP güç çıkışı sunuyor. Beşinci jenerasyon Golf üzerine geliştirilen otomobil sürekli dört tekerlekten çekiş sistemiyle donatılmış. Standart kardeşlerinden radyatör ızgarasındaki ‘R32’ logosuyla ayrılıyor. Bunun yanı sıra otomobilin radyatör ızgarası tamamıyla alüminyum bir görünüme kavuşmuş.
Yan tasarımda sade bir marşpiyel kiti kullanılırken, arka kısımda büyük tavan spoyleri ve ortaya konumlandırılan ikiz egzoz çıkışı dikkat çekiyor.
Gelelim otomobilin teknik özelliklerine… Otomobile hayat veren 3.2 litrelik 250 HP gücündeki V6 motor, DSG sıralı şanzımanla donatılmış. Bu versiyon fabrika verilerine göre 0’dan 100 km/s hıza 6.2 saniyede ulaşıyor. Altı ileri vitesli manuel versiyonsa bu hıza 6.5 saniyede ulaşabiliyor. Otomobilin son hızıysa 250 km/s ile sınırlandırılmış. Ancak üzerinde taşıdığı 225/40 R18 ölçülerindeki lastiklerin Y sınıfı olması, sınırlama olmaksızın R32’nin 300 km/s sınırına dayanacağını gösteriyor.
Otomobilde otomatik klima, ESP, fren asistan, altı hava yastığı, bi-xenon farlar ve lastik basınç göstergesi standart olarak sunuluyor. Golf R32’nin Avrupa’da satışına Frankfurt Otomobil Fuarı’ndan sonra başlanacak. Fiyatınınsa 32 bin avro civarında olacağı bildiriliyor.