Vbulletin


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

erciyesli

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar
vbulletin çalışıyorumda bir sorun var.vbulletinde aldığımız hackleri naısl ekleyecez foruma nasıl aktif hale getireceğiz.mesela en son kimler online dı ,banlanmış ipler vs. vs. bu türk eklentileri nasıl ekleyecez nasıl aktif hale getirecez
 

GeNie

Üye
Originally posted by erciyesli@Jun 16 2005, 06:37 PM
arkadaşlar
vbulletin çalışıyorumda bir sorun var.vbulletinde aldığımız hackleri naısl ekleyecez foruma nasıl aktif hale getireceğiz.mesela en son kimler online dı ,banlanmış ipler vs. vs. bu türk eklentileri nasıl ekleyecez nasıl aktif hale getirecez
[post=86835]Quoted post[/post]​


kardeşim vBulletin ile ilgili herşeyi adresinden alabilirsin
 

UndeRqRo.uNd

Üye
erciyesli dostum fazla kasma zamanla öğrenirsin ben 2 ayda vBulletin'e ait hemen hemen gerşeyi öğrendim sayılır sorun olursa bi hack kurulucaksa ya da ardığım yama modül olursa yaz atarız,ya da buluruz,

ayrıca MAXİ vBulletin by UndeRqRo.uNd sürümü oluştıuruyorum ;)

içinde portal, download modülü, Galeri (hem resim hem mp3), welcome hack, Stats5(son beş konu cevaplayanlar, en çok msj atanlar vs), modüle hack(konular qörünür içreriye kadar qirersin sonra msj'ı okuyamazssın), Thanks hack (msj yazmadan teşekkür etme), ve 3 tana babalar qibi skin

eğer istersen sana hazuır olunca atarım kısa bi süre içinde tabikide bu kadar çalışmayı yayınlamayı düşünmüyorum, hak edenlere ;)
zaten tüm dosyalarda ve sitenin vbir çok ywerinde benim nicki qörüceksin am neyse : ))
 

erciyesli

Üye
    Konu Sahibi
Allah kardeşim valla öğrendinmi senin başını çok ağrıtıcam bak şimdiden hakkını helal et.....ok mu ben hacks leri ekliyemiyorum yakında başlayalım msn alayım lütfen
 

erciyesli

Üye
    Konu Sahibi
bende harika bir adres veriyorum

var mı böyle arşiv bak bakalım....!!
 

UndeRqRo.uNd

Üye
bu adreslerin hepsi bende mevcut dostum msn pm ile atarız ama şu aralr ev yaptırıyoruz nete qiremiyorum mail ya da pm atarsın ok...
 

-TeO-

Üye
Originally posted by erciyesli@Jul 8 2005, 03:01 PM
bende harika bir adres veriyorum

var mı böyle arşiv bak bakalım....!!
[post=105768]Quoted post[/post]​


Dostum bu adresin sahiplerinden ikisi benimde dostum biri Kelepçe ki eğer böyle saçma sapan şeyler söylediğini duyarsa gibi olabilirsin ben uyarayım sadace bi denkgelme :huhu:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt