transfer yok


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_CHiLeKesH_

_CHiLeKesH_

Üye
benim anlamadığım birşey war.türk takımları neden transferde okadar etkili değiller.ucuza okadar fazla güzel oyuncular war.ama türkiyede iyi oyuncu yok.mesela arjantinden genç yıldızlar incelense müthiç oyuncular çıkıo.mesela maxi lopez i barca almadan önce gs yada fb yada başka takımlar almazmıydı.çok ucuza müthiş transferler war.ama bizim takımlar fazla paraya değersiz oyuncular almayı çok sewiolar...
 
_CHiLeKesH_

_CHiLeKesH_

Üye
bence freddy adu die bi oyuncu war.çok genç ve ucuz.iyi takımlar almadan alınabilecek bir oyuncu.sonra robinho war tevez war.hepsinin hayali awrupa takımlarında oynamak.ama türk takımlarından hiç bir girişim yok.burdisso war.ama hep ingiliz takımları kapıo...
 

ardaca

Üye
valla freddy adu diyosun ama inter barça hepsi biliyo yetenekleri annesi izin vermedi zaten adu'nun intere gitmesine kalkıp tr ye mi gelcek biliniyo bütün futbolclar ama her şey cm gibi olmuyo maalesef :D
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Aduyu bilmeyen yok!!! Avrupa takımları zaten istiyor....



Merak etme bizim klüplerimiz senden daha çok takip ediyorlardır... :)
 

the_patriot

Üye
Kartal'ın son bombası

Transfer atağını sürdüren Kartal, listesine süper bir Brezilyalı'yı da ekledi: Sao
Paolo ve 21 yaşaltı milli takımında forma giyen Diego
07.05.2005

Menacer Miranda ile Güney Amerika’ya giden Sinan Engin, Türkiye’ye dönüşte Başkan Yıldırım Demirören’e şu raporu verdi: “Adı Diego... 5, 10, kaç milyon isterlerse verin, alın. Müthiş adam.” Sao Paolo’nun yanı sıra 21 yaşaltı milli takımda da forma giyen Sambacı’ya Avrupa devlerinin de talip olduğu belirtildi. Engin’in raporu sonrası Brezilya’ya gönderilen Zeki Önatlı’nın da Diego Tardelli Martins’e hayran kaldığı bildirildi. Monaco’dan Kallon, Atalanta’dan Makinwa ve St. Etienne’den Picquine’yi de listesinde tutan Siyah-Beyazlılar, Samsun maçı sonrası girişimlerini hızlandıracak
 
_CHiLeKesH_

_CHiLeKesH_

Üye
ya tamamda başka oyuncumu yok.düşük takımlarda çok yetenekli gençler war.
 

the_patriot

Üye
Originally posted by hurrician16@May 7 2005, 05:53 PM
ya tamamda başka oyuncumu yok.düşük takımlarda çok yetenekli gençler war.
[post=49200]Quoted post[/post]​
zahmet olmazsa onuda sen bul kardeş :)
 
_CHiLeKesH_

_CHiLeKesH_

Üye
Originally posted by the_patriot+May 7 2005, 05:54 PM--><div class='quotetop'>QUOTE(the_patriot &#064; May 7 2005, 05:54 PM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-hurrician16@May 7 2005, 05:53 PM
ya tamamda başka oyuncumu yok.düşük takımlarda çok yetenekli gençler war.
[post=49200]Quoted post[/post]​
zahmet olmazsa onuda sen bul kardeş :)
[post=49204]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]
nie öle diosun ki hep adam yolluyolar izletmek için hepte elleri boş dönüolar...adam sadece bi kaç isim getirio fakat hiç bi hareketlenme yok.
 

BuqraFeb

Üye
Transfer ...Transfer.... Transfer....AH ne anlar su takımlar transferden onun yerine oyuncu yetiştirmek lazım ama beni dinleyen yokki
 
_CHiLeKesH_

_CHiLeKesH_

Üye
Originally posted by Bugrafb1907@May 8 2005, 02:28 AM
Transfer ...Transfer.... Transfer....AH ne anlar su takımlar transferden onun yerine oyuncu yetiştirmek lazım ama beni dinleyen yokki
[post=49712]Quoted post[/post]​
sen altanın arkadaşımısın.öleysen memnun oldum.ama onun yerine oyuncu deiğiştimeleri lazım demenden bişe anlamadım...bi rakımda iyi oyuncu yoksa kimle değiştirecek???
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Arkadaş oyuncu yetiştirmeleri lazım demiş... :)
 
_CHiLeKesH_

_CHiLeKesH_

Üye
pardon öleyse ben yanlış anladım...doğru sölemiş öleyse...
 
Quattro

Quattro

Üye
Ayrıyetten birde şu konuya değineyim.Türkiyede maalesef sabır denenen birşey yok.Mesela getirdin genç futbolcuyu adam iki hata yapınca hemen başlar bizim medya, işte genç yetenek diye alındı,ama beklenen performansı sergileyemiyor falan filan .Adam daha buraya alışamdan adamın biletini kesip evine gönderirler.Türkiye&#39;de şöhret futbolcular bile zor oynarken gençlerin işi çok zor.. :off:
 

wincih

Üye
ucuz ve kaliteli oyncuların tr ye kalması için önce 5 tane ülkjeyi geçmesi lazım franck ribery istisna anelkada zaten herkes biliyor
 

İbo Bey

Üye
Türk Futbolunun ilerlememesindeki en büyük etken takımların yerli futbolcu yetiştirmemesidir. Hep transfer hep transfer nereye kadar? Yabancı bi antröner getiriyorsan takımın başına, başta anlaşacaksın "seninle 5 sene birlikteyiz, bana oyuncu yetiştireceksin" diye. Böylece adamın kafası rahat olur "ne zaman gönderecekler acaba" düşüncesi olmaz ve elinden gelenin en iyisini yapar. Ondan sonra bizim ülkemizden de Zidanelar, Ronaldolar, Roberto Carloslar çıkar&#33;

Anlattıklarıma en iyi örnek Nihattır (Hocası Toschack)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt