Tlfna virüs girdi yardım


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

BuqraFeb

Üye
    Konu Sahibi
Ablamın tlfnuna bi msj geldi ve icindeki programı yuklemis ablam rehberindeki bütün listeye mms yoluyla nesneler bolumunde o virüsü yolluor turkcelli aradık yuksek fatura gelebilir dedi tlfnu fln kapattık hard format atmak zorundaymısız biri bana hızla bi yardım etsin inanın cok acil
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
tek yol bence hiç uğraşma tele format at..
 

BuqraFeb

Üye
    Konu Sahibi
abi işte hard format atma komutunu sölesen inan cok isime yarıcak =)
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
sorunda ozaten, arkadaş format atmayı bilmiyo anlaşılan...

-hafıza kartını formatla
-telefona *#7370# yazve kilit kodunu gir.tel kapanıp açılır.uzun sürer ama.bde şarjı olsun muhakkak format ederken ona dikkat et
 

BuqraFeb

Üye
    Konu Sahibi
tskkur ederim hemen denicem
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
verdiğim bu kod hard mı soft mu bilmiyorum ama
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
*+3+yes+açma tuşu kombinasyonunu kullan
 

BuqraFeb

Üye
    Konu Sahibi
o dediniz kodu girdiimde once tum baglantıları kapatın dior giden msjdan bahsedior ama kapaaymıorum formata baslamıor =(
 

BuqraFeb

Üye
    Konu Sahibi
sanırım o dediin format diil fabrika ayarlarına geri dondurme cunku hic birşey silinmedi
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
işlevsel olamayn bi simcard varsa onu takıp deneyebilirsin

süresi dolmuş bi hazırkart gibi...
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
fabrika ayaları deil o, zaten onun için bi secenek var telde :)
 

BuqraFeb

Üye
    Konu Sahibi
cok saol calıstı =) duzeldi
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Yararlı dökümanlara bi göz atsak aslında tüm bilgileri görecez ama.. :vur:
 

useless84

Üye
gecmis olsun arkadasım iste telefona bluetooth la gelen herseyi almıyosunda msj gelirse nolcak :wacko:
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
bu mesaj derken bletoothLa qeLen bir mesajı kasdetti herhalde
 

metintekin

Üye
geçmiş olsun kardeşşş.
 

[SHARK]

Üye
:) Yaw bilip bilmeden adama ne format at dersiniz ya :off:
Kursa bi virüs programı silerdi aynı şey banada geldi
SİMWORKS ANTİ VİRÜS SİLİYOR O virüsü formata filan gerek yok arkadslar atlamayalım lütfen :artı:
SİMWORKS DOSYALARDA var
 

justo79

Üye
symworks antivirüs kullan kurtul uğraşma formatla falan.sitede mevcuttur ;)
 
siningsm

siningsm

Üye
6600 ise kapat kapalıyken * 3 yes açma tuşu bu tuşlara basılıtık kapalıyken format atar 6600 ise
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt