Telefon Garanti Prosedurleri

Sponsorlu Bağlantılar

OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
Telefon Garanti Prosedurleri
Arkadaşlar benim cihazimin ekranı ve kasası 1yil önce kırıldı bende kendi orijinal garantisi ne gönderdim 380tlye ekranini ve kasasını değiştirdiler cihazımin faturası 2014 ağustos şimdi bu cihazın garantisi devam ediyormu ? ve şuan çok sorunlu 5kere servise gondersem 5indede parça değişse ve aynı sorunlar devam etse yine cihaz değişim hakkım varmı nedir proseduru
 


tayren

tayren

Üye
Arkadaşlar benim cihazimin ekranı ve kasası 1yil önce kırıldı bende kendi orijinal garantisi ne gönderdim 380tlye ekranini ve kasasını değiştirdiler cihazımin faturası 2014 ağustos şimdi bu cihazın garantisi devam ediyormu ? ve şuan çok sorunlu 5kere servise gondersem 5indede parça değişse ve aynı sorunlar devam etse yine cihaz değişim hakkım varmı nedir proseduru
Cihazdan kaynaklı sorunlar nedeniyle cihaz 4-5 defa servise giderse cihazın yenisi ile değişmesi gerekebilir.
 
Son düzenleme:
BRKTNL

BRKTNL

Üye
Ağustosa kadar garantisi var, devam eder evet. Ekran ve kasa hasarı vb durumlar kullanıcı hatası sayıldığı için garanti dışı kalır, ücret ödersiniz. 4-5 defa servise hasar dışında (kullanıcı kaynaklı sorun olmadıysa) gittiyse eğer değişim talep edebilirsiniz lakin yine sorun olursa.
 


Üst Alt