Telefon Almayı Düşünüyorum Önerileriniz Nelerdir?


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gobbels

gobbels

Üye
    Konu Sahibi
Sayın forumdaşlar:
dokunmatik telefon almayı düşünüyorum.(Tam dokunmatik) Nokia ve Samsung (başka marka almayacağım için söylemeyiniz) olabilir.Baştan diyorum 5800 demeyin :ehe.Önerilerinizi bekliyorum.

3g şart deil,görüntülü konuşma şart değil ama ekranı geniş olursa sevinirim.(film izlicem:naughty:)

Bütçe: 400 bilemedin 450 ama 450,5 olmaz.:oke:
 
SilentOne

SilentOne

Üye
monte olabilir

--------------- Ekleme ---------------

lindy corby
 
futbol123

futbol123

Üye
nokia 5230 alabilirsiniz bütün özellikleri var fiyatıda uygun birtek wifi yok
 

OğuzcanAbi

Üye
nokia x6
paran yoksa bekle
100 lira daha koy x6 8 gb al
 

Neverex

Üye
Arkadaşım istediği özellikleri karşılayan Samsung S5233W Star Wi - Fi.Sadece 3g yok sanırım.Burdan inceleyebilirsin.

Umarım yardımcı olabilmişimdir. :oke:
 
gobbels

gobbels

Üye
    Konu Sahibi
Sağolun. 5530 alayım dedim ama 485 KVK'da biraz beklicez herhalde :D yada sizin önerilerden alıcam bi tane.

--------------- Ekleme ---------------

neverex sen 5530'da bir problem yaşadınmı ? + ları - leri nelerdir? film rahat izleniyormu ? ekranın tamamını kullanıyor mu film izlerken? şarj ömrü nasıl? mesaj yazımı kolaymı :D bu vb sorulara cevap verebilir misin bir kullanıcı olarak birde kaça aldın :ehe
 
okandnmz

okandnmz

Üye
bende samsung star s5233w öneririm
 
MyDownLoaD

MyDownLoaD

Üye
üstüne 30 tl daha koy git galaxy spica al
 

Neverex

Üye
Sağolun. 5530 alayım dedim ama 485 KVK'da biraz beklicez herhalde :D yada sizin önerilerden alıcam bi tane.

--------------- Ekleme ---------------

neverex sen 5530'da bir problem yaşadınmı ? + ları - leri nelerdir? film rahat izleniyormu ? ekranın tamamını kullanıyor mu film izlerken? şarj ömrü nasıl? mesaj yazımı kolaymı :D bu vb sorulara cevap verebilir misin bir kullanıcı olarak birde kaça aldın :ehe

Dostum sana şöyle söyleyeyim 4 ay içerisinde hiçbir sorun yaşamadım.Film çok rahat izleniyor.Ekrana dokunduğun zaman seçenekleri falan kullanabiliyorsun.Şarj ömrü ortalama 3 gün gidiyor.Mesaj yazımı oldukça rahat ben bir ara bu telefonla nasıl mesaj yazacağım dşye düşünmüştüm ama alışmak kolay.Vatan bilgisayardan 450 TL ye almıştım.
Dostum şu sayfayı ziyaret edersen daha ayrıntılı bilgi alabilirsin.
http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/nokia-5530-xpressmusic-incelemesi-381652.html
Umarım yardımcı olabilmişimdir. :oke:
 
gobbels

gobbels

Üye
    Konu Sahibi
Dostum sana şöyle söyleyeyim 4 ay içerisinde hiçbir sorun yaşamadım.Film çok rahat izleniyor.Ekrana dokunduğun zaman seçenekleri falan kullanabiliyorsun.Şarj ömrü ortalama 3 gün gidiyor.Mesaj yazımı oldukça rahat ben bir ara bu telefonla nasıl mesaj yazacağım dşye düşünmüştüm ama alışmak kolay.Vatan bilgisayardan 450 TL ye almıştım.
Dostum şu sayfayı ziyaret edersen daha ayrıntılı bilgi alabilirsin.
http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/nokia-5530-xpressmusic-incelemesi-381652.html
Umarım yardımcı olabilmişimdir. :oke:

en az 5 kere baktım :D gerekli araştırmayı yaptımda yinede bir sorayım dedim.:oke:

--------------- Ekleme ---------------

Konuya mesaj yazanlara çok teşekkür ediyorum arkadaşlar.
Karar: 5530
 

Neverex

Üye
Konuya mesaj yazanlara çok teşekkür ediyorum arkadaşlar.
Karar: 5530

En güzeli dostum 5800 alıpta sorunlarıyla uğraşmamak.Doğru yoldasın.:oke:
 
gobbels

gobbels

Üye
    Konu Sahibi
xD 5530 görüntü bakımından iyi,sorun çıkarmıyor dokunmatiği iyi,her 3 arkadaşın birinde yok :D bizim okul 5800 kaynıyo özentilerden :D hem kaba saba ele gelmiyor parmağı algılamıyor ama kalemi algılıyor 58 ona lafımız yok :D
 
Zegen

Zegen

Üye
5800da olup 5530da olmayan özellikler bence çok gereksiz gps kaç kişi kullanıyo? Görüntülü görüşme bir kere bile yapmadım aşırı gereksiz ayrıca 5530 daha şekil tel ve dediğin gibi 3 kişiden 1 inde 5800 yok :D
 

Neverex

Üye
Yani bir telefonun herkeste bulunması rahatsız edebilir arkadaş çevresinde.Özenti olmamak için de 5800 almayanlar var.Benim arkadaş çevremde herkeste 5800 var.Özenti olmamak için 5800 almadım diyemem.Sadece 5530 daha güzel ve dayanıklı geldiği için almıştım.Ve şu anda telefonumla ilgili hiçbir sorun yaşamıyorum.Herkese de tavsiye ederim. :oke:
 

wampirus45

Üye
kararınız 5530 ise hayırlı olmasını dilerim :) Kazasız belasız kullanırsınız işallah.
 
Zegen

Zegen

Üye
5530un çok güzel bi tasarımı var :evet:
 
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
nokia 6288 al ama dokunmatik değil 3g var görüntülü görüşme var radyo var ekranıda baya geniş
 
gobbels

gobbels

Üye
    Konu Sahibi
dokunmatik ilk şart karteşim :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Onur K.
Cevap
7
Görüntüleme
1K
Buğra
EneSismanoglu
Cevap
21
Görüntüleme
878
Gulu Gulu
Emrgncy
Cevap
15
Görüntüleme
718




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt