Doğuş Pertez
Admin
TeknoSACELL Çağrı Yönledirme Servisi Detayları
TeknoSACELL çağrı yönlendirme işlemini kolaylıkla gerçekleştirebiliyorsunuz. TeknoSACELL çağrı yönlendirme servisi ile ilgili tüm detaylar makalemizde yer alıyor.
Çağrı Yönlendirme servisi ile, size gelen çağrıları istediğiniz zaman, dilediğiniz numaraya ücretsiz olarak yönlendirebilirsiniz.
Çağrı yönlendirmeyi devreye sokmak / devreden çıkarmak için, telefonla aşağıdaki prosedürü yerine getirmeniz yeterli.
0XXX YYY YY YY, çağrıyı yönlendirmek istediğiniz sabit hat ya da cep telefonu numarasını (alan kodu ile birlikte) temsil etmektedir.
Her durumda: Çağrılar, abonenin telefonu açık ya da kapsama alanı içinde olsa bile, doğrudan diğer bir numaraya yönlenir.
Devreye sokma **21* 0XXX YYY YY YY # Gönder
Devreden çıkarma ##21# Gönder
Durum kontrolü * #21#
Aranan numaranın meşgul olması durumunda: Çağrılar, abonenin telefonla görüşüyor olması halinde diğer bir numaraya yönlenir.
Devreye sokma **67* 0XXX YYY YY YY # Gönder
Devreden çıkarma ##67# Gönder
Durum kontrolü *#67# Gönder
Aranan numaranın cevap vermemesi durumunda: Abone cevap vermediğinde, çağrılar doğrudan diğer bir numaraya yönlenir. Çağrıları diğer bir numaraya yönlendirmeden önce ağın aboneye tanıdığı süre, 5 ile 30 saniye arasında ayarlanabilir. Belirlenen sürede abone telefonuna cevap verebilir, vermemesi halinde çağrı yönlendirme devreye girer.
Devreye sokma **61* 0XXX YYY YY YY # Gönder
Devreden çıkarma ##61# Gönder
Durum kontrolü *#61# Gönder
Çağrı yönlendirme süresi ayarı **61* 0XXX YYY YY YY**
Belirlenen Süre (saniye sayısı) # Gönder
Aranan numaraya ulaşılamama durumunda: Abone telefonunu kapattığı zaman, kapsama alanı dışındayken veya hatlar dolu olduğunda çağrılar doğrudan diğer bir numaraya yönlenir.
Devreye sokma **62* 0XXX YYY YY YY # Gönder
Devreden çıkarma ##62# Gönder
Durum kontrolü *#62# Gönder
Çağrı Yönlendirme servisi ile, size gelen çağrıları istediğiniz zaman, dilediğiniz numaraya ücretsiz olarak yönlendirebilirsiniz.
Çağrı yönlendirmeyi devreye sokmak / devreden çıkarmak için, telefonla aşağıdaki prosedürü yerine getirmeniz yeterli.
0XXX YYY YY YY, çağrıyı yönlendirmek istediğiniz sabit hat ya da cep telefonu numarasını (alan kodu ile birlikte) temsil etmektedir.
Her durumda: Çağrılar, abonenin telefonu açık ya da kapsama alanı içinde olsa bile, doğrudan diğer bir numaraya yönlenir.
Devreye sokma **21* 0XXX YYY YY YY # Gönder
Devreden çıkarma ##21# Gönder
Durum kontrolü * #21#
Aranan numaranın meşgul olması durumunda: Çağrılar, abonenin telefonla görüşüyor olması halinde diğer bir numaraya yönlenir.
Devreye sokma **67* 0XXX YYY YY YY # Gönder
Devreden çıkarma ##67# Gönder
Durum kontrolü *#67# Gönder
Aranan numaranın cevap vermemesi durumunda: Abone cevap vermediğinde, çağrılar doğrudan diğer bir numaraya yönlenir. Çağrıları diğer bir numaraya yönlendirmeden önce ağın aboneye tanıdığı süre, 5 ile 30 saniye arasında ayarlanabilir. Belirlenen sürede abone telefonuna cevap verebilir, vermemesi halinde çağrı yönlendirme devreye girer.
Devreye sokma **61* 0XXX YYY YY YY # Gönder
Devreden çıkarma ##61# Gönder
Durum kontrolü *#61# Gönder
Çağrı yönlendirme süresi ayarı **61* 0XXX YYY YY YY**
Belirlenen Süre (saniye sayısı) # Gönder
Aranan numaraya ulaşılamama durumunda: Abone telefonunu kapattığı zaman, kapsama alanı dışındayken veya hatlar dolu olduğunda çağrılar doğrudan diğer bir numaraya yönlenir.
Devreye sokma **62* 0XXX YYY YY YY # Gönder
Devreden çıkarma ##62# Gönder
Durum kontrolü *#62# Gönder