Symbian İşletim Sistemini Anlamak Ve Çözmek


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sevgili moderatörümüz ve konunun uzmanı arkadaşlarım;

Sizden şu konuda yardım istiyorum: "Symbianı anlamak ve öğrenmek istiyorum. Bunun için ne yapabilirim?"

Problemleri ezbere değil anlayarak çözmek istiyorum ve bu konuda birşeyler üretebilmek istiyorum.

Saygılarımla....
 
akrepkral

akrepkral

Üye
bu iş çok uzun zaman alır ve nereden başlıyacağımızı bilemeyiz sen sorunları yaz ona göre cevap alırsın 1 yıl önce bende bir şey bilmezken şimdi symbianın içini biliyorum ve tabiki forumlar sayesinde öğrenirsin.......
 
    Konu Sahibi
Teşekkürler.
O zaman ilk sorumu soruyorum:
Programlar kurulurken uzantılarını genel olarak nerelere atarlar.
 
cmert

cmert

Üye
<div class='quotetop'>(teomanc7 &#064; Dec 13 2005, 08&#58;32 PM) [post=226774]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> Teşekkürler.
O zaman ilk sorumu soruyorum:
Programlar kurulurken uzantılarını genel olarak nerelere atarlar. [/b][/quote]

hafıza kartın varsa e:/system/app - e:/system/libs - e:/system/programs atılır.istisnalar olabilir.bazı programlar tel in hafızasına da uzantı atarlar.
 

climax

Üye
<div class='quotetop'>(teomanc7 &#064; Dec 8 2005, 12&#58;14 PM) [post=224437]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Sevgili moderatörümüz ve konunun uzmanı arkadaşlarım;

Sizden şu konuda yardım istiyorum: "Symbianı anlamak ve öğrenmek istiyorum. Bunun için ne yapabilirim?"

Problemleri ezbere değil anlayarak çözmek istiyorum ve bu konuda birşeyler üretebilmek istiyorum.

Saygılarımla....
[/b][/quote]
abi yarıldım gülmekten ya...işte örnek bir &#39;&#39;ezberci zihniyet&#39;&#39; karşıtı arkadaşımız.bravo valla helal olsun
 

eon

Üye
<div class='quotetop'>(cmert17 &#064; Dec 13 2005, 08&#58;51 PM) [post=226787]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(teomanc7 &#064; Dec 13 2005, 08&#58;32 PM) [post=226774]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> Te&#351;ekkürler.
O zaman ilk sorumu soruyorum:
Programlar kurulurken uzant&#305;lar&#305;n&#305; genel olarak nerelere atarlar. [/b][/quote]

haf&#305;za kart&#305;n varsa e:/system/app - e:/system/libs - e:/system/programs at&#305;l&#305;r.istisnalar olabilir.baz&#305; programlar tel in haf&#305;zas&#305;na da uzant&#305; atarlar.
[/b][/quote]

buraya kadar katiliyorum ama eksik var &#33;&#33;&#33; onlar da sunlar e:/system/Data - e:/system/MIdlets

bu arada symbian &#39;da program yazmak icin C++ iyi bilmek gerekiyor. bir de python diye bir dil var bunu da kullaniyorum. bayagidir ugrasiyorum ben... ama mesela tema yapmaya hic heveslenmedim. o ayri symbian ayri. ben daha cok bir application ya da oyun yazmaya ugrasiyorum...
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
arkadaş bu işin en saglam çözümü deneme yanılmadır bozcan bişe ogrencen bozcan bişe ogrencen

soruna cewap wereyim hafıza kartına kurarsan program dosyası system/app dosyasının ıcınde olur
telefon hafızasına kurarsan oranin system dosyasına gider ama kimi dosyalar hafıza kartındada olsa telefon hafızasına gidebilio uzantilari
 
Alive

Alive

Üye
Daha önce bi arkadaşımız 2 yıllık araştırmasını sundu sitede.Ararsan bulabilirsin...Manyak bir çalışma bence..Kimse takdir etmedi gerçi..oda yazmıyo artık
 
cmert

cmert

Üye
<div class='quotetop'>(eon &#064; Dec 14 2005, 06&#58;59 PM) [post=227429]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> <div class='quotetop'>(cmert17 &#064; Dec 13 2005, 08&#58;51 PM) [post=226787]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(teomanc7 &#064; Dec 13 2005, 08&#58;32 PM) [post=226774]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> Teşekkürler.
O zaman ilk sorumu soruyorum:
Programlar kurulurken uzantılarını genel olarak nerelere atarlar. [/b][/quote]

hafıza kartın varsa e:/system/app - e:/system/libs - e:/system/programs atılır.istisnalar olabilir.bazı programlar tel in hafızasına da uzantı atarlar.
[/b][/quote]

buraya kadar katiliyorum ama eksik var &#33;&#33;&#33; onlar da sunlar e:/system/Data - e:/system/MIdlets

bu arada symbian &#39;da program yazmak icin C++ iyi bilmek gerekiyor. bir de python diye bir dil var bunu da kullaniyorum. bayagidir ugrasiyorum ben... ama mesela tema yapmaya hic heveslenmedim. o ayri symbian ayri. ben daha cok bir application ya da oyun yazmaya ugrasiyorum... [/b][/quote]

istisnalar olabilir dedim zaten
 
jackjack

jackjack

Üye
arkadaşlar devam edin lütfen herkes bildiği bişileri yazsın bide "Daha önce bi arkadaşımız 2 yıllık araştırmasını sundu sitede.Ararsan bulabilirsin...Manyak bir çalışma bence..Kimse takdir etmedi gerçi..oda yazmıyo artık " diyen arkadaşımız link verebilirmi bulamadım ben
 

RockFord Fosgate

Üye
bende hıc gormedım hakkaten bı lın k warsa....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt