Symbian Anna, Android'e kafa tutabilir mi?

  • 22 Nisan 2011
  • 18598 Okunma
  • 240 Cevap

Symbian Anna, Android'e kafa tutabilir mi?

  1. Evet, kafa tutabilir.

    oy sayısı 112
    46,3%
  2. Hayır, symbian yine eline yüzüne bulaştırır.

    oy sayısı 130
    53,7%
  1. Sizce???
     


    Yazan: ultrayer6
  2. Hadi bakalim...
     
  3. Kafa tutamaz öyle bir niyeti olsa Microsoftla anlaşmaz veya Megoo demez. Çünkü symbian ne olursa olsun Symbiandır. Ama ankete oy vermedim. Çünkü hayır seçeneği koymamışsınız.
     
    iatis ve ozggurr bunu beğendi.
  4. keşkeöyle olsa ama maalesef tutamaz.. :duello:
     
  5. saçmalamyın symbian dionuz yha nokia symbianı böle yaparsa zor eqer symbianı başka firma kullansa tutabilir derdim
     
  6. Bu milleti yeminle anlamıyorum evet kafa tutabilir şıkkını işariyetleyen arkadaslar x7 mi kullanmış yada anna yımı yüklemişte böle konusuyorlar...ben n8 kullanıcısıyım çıktığı gün aldım ama ben n8 kullanmıs biri olarak symbian ın androide kafa tutacagını hiç düşünmüyorum..çünkü bu nokia ..x7 de anna var ama hala güncellemeden haber yok..bırakın artık fan boylugu
     
    eerdogan85 ve hoss bunu beğendi.
  7. Ben hangi konu da /kafa tutma anlamadım. :sopa:
     
  8. Aynı konudan birde Android bölümüne açmışsın
    Ama konuya gelince
    Tutamaz diyorum malesef..
     
  9. beyler hayal kurmayalım tabiki tutamaz ben nokıa manyağıyım ama malesef kafa tutamaz
     
  10. işletim sistemi olarak symbiana tek geçerim. Uygulama azlığı ise arz talep meselesi. Yani demem o ki android kullanışsız ama program yelpazesi çok sebebi ise işletim sisteminin kalitesi değil, çok sayıda kullanıcısı olması
     
    Quaresma53, mahirsvs58 ve cemlist bunu beğendi.
  11. bende bugüne kadar nokia diyenlerdendim...
    ama uyanın artık yıl olmuş 2011 nokia hala aynı nokia... Symbian kullanıyoruz diye nokia telefonları namusumuz gibi görmeye başladık ama hatalıyız adamlar yapıyor abi hakkını yememek lazım..
    ben artık bu foruma iOs - android kullanıp buraya nokiayı aşağılamaya gelenlere ağzımı açıp tek kelime etmicem.
    1)Apple iPhone [iOs] - Tartışmasız dünyanın en iyi cep telefonu ve öylede kalacak... Bunun antifanlığını yapmanın hiçbir mantığı yok adamların kalitesi ortada...
    2) HTC [Android] - benim ikinci favorim HTC'dir.. Bu adamlarda bu işin erbabı ve kalitelerini Google Android olarak geliştirip önümüze bu kibar makinaları sunuyorlar
    3) Nokia...... Bu üsttekilere kafa tutmasına imkan yok...



    Samsung firmasının cep telefonlarından iğreniyorum. O yüzden hiçbir modeline yan gözle bile bakmam özenmem.... isterse 20mp kamera 100gb harddisk 2ghz işlemci cart curt olsun hayatta samsung kullanmam hep nefret etmişimdir sebebi yok sevmiyorum işte o yüzden samsungcuların nokiaya laf atmalarına gelemiyorum ama İphone kullanan bi adam symbiana ne derse desin haklı, HTC kullanan bir adam symbiana ne derse desin haklı...

    Benimde çok büyük ihtimalle son nokia telefonum N8 olacaktır... Bundan sonra ilk fırsatta iPhone'ye geçeceğim... Hep aşağıdan yukarlara baktık.. Birazda zirveden aşağı bakalım ki nerede yaşıyormuşuz görüp farkına varalım....
     
    atakax, hoss, franzliszt ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  12. androidin yanına yaklaşamaz nokta .
     
    eerdogan85 bunu beğendi.
  13. Ben android kullanmamış birisi olarak kafa tutar diyorum,ama bizim insanlarımız androidi bence gereğinden fazla gözlerinde büyütüyorlar diye düşünüyorum.öyle zannedilidiği kadar harika vede kusursuz bir işletim sistemi değil android,ha kullanıcılar haksızmıyım sizce:)
     
  14. Ya daha yeni bir arkadaşımız konu açmış be konuları paylaşmış başlıklar şöyle Droid telefonum donuyor kapatmadan kendine gelmiyor Htc telefonum donuyor vs. Birsürü konu açılmış android forumlarında konu açmış android de kusuruz değil ve anna da symbian ın kusurları giderilecek İNŞALLAH :)))
     
  15. ya birde şunu anlamıyorum ben bu N8 C7 olan arkadaşlar yani diğer S^3 kullanan arkadaşlarda dahil buna androidli cihazlar kullanıyor olan cihazlar kullansaydık otg, fm verici, N8 için 12Mp kamera tarzı üst özellikler telefonunuzda olmuyacaktı ayrıca 1 ghz işlemci yüzünden bu artı nokianın üst diğer donanımı işte gpu ses çipi kamerası filan bence siz telefonların fiyatına bir 300 tl eklemeniz gerekirdi ve hala android symbianın sunduğu çoğu şeyi sunmuyor size bunu anlayın
     
    mahirsvs58 ve ozggurr bunu beğendi.
  16. mümkün değil kafa tutamaz. Nokia ve symbian yaşlandı. Akıllı telefonu symbian ile öğrendik gördük ama yaşlandı. Yinede yerden yere vurulmayi haketmiyor. Symbian benim her ihtiyacima cevap veriyor. Abartmıyorum iyi bir internet bağlantısı ile çok daha kullanışlı oluyor. Symbianin en büyük hatası her yeni sürüm ile eski sürümün kopuk olması. Sanki o sürümler üvey evlat.
     
  17. androidin yanına bile yaklaşamaz imkansız basit bir güncelleme bu abartılacak bir şey değil nasıl 1.1 de yatay arama ekranı geldi. bunda da dikey qwerty klavye vs gelecek o kadar zaten bunlar androidlerde vs hepsinde var özel bir şey değil ki s60 ta dahi olan bir şey yani özel bir şey değil çok basit bir şey ve basitte bir tema o kadar. boşuna umutlanmayın hayal kırıklığına uğrarsınız benden söylemesi.
     
    mesut1979 bunu beğendi.
  18. en basitinden n70 i kullandığım gibi hiçbir nokiayi kullanamadım (turkcell internet ıle) öte yandan birkaç yıl öncesine kadar Hiç adını duymadığim bir marka 'htc' tüm zamanların en iyi akıllı Telefonu hd2 leo diye bir alet yapmış. Yani leo ile herhangi bir markanın en iyi telefonunu kıyaslamak olmaz bile ayıp şey :) . Lc ye dikkat bu arada bahse girerim bildiğimiz bütün markaları tokatlayacak bu marka (htc) dışında. Işletim sistemi tartışmasız android.
     
    eerdogan85 bunu beğendi.
  19. Yeniliklere açık olmak lazım.
     
  20. android in arkasında google dan tut birçok firma var linux tabanlı bir sistem kötü olduğu yanlarda varda iyi olduğu noktalarda var , android için çok program var ve eğer böyle giderse ileride rakibi olmayacak , symbian ise sadece kullanıcıya gerekenleri veriyor fazlasını değil - ne azı - ne çoğu - sistem ne gerekiyorsa o ihtiyaç ne ise o . android,maemo,ios sistemlere baktığımda açıkçası symbianı biraz normal kullanıcı sistemi gibi görüyorum bu saydığım üç sistemde terminal sistem var kodlama ile hemen progam oluşturuluyor tek sıkıntı çektiren ios dir çünkü paraya yönelik çalışır apple programlar parayla satar herşey appstore odaklıdır, öyleki android programlar ise virüs gibi türedikçe türüyor marketi büyütüyor.. şöyle bir düşünelim;

    elimizde NOKİA nın ürettiği bir cihaz olsun özellikleri şöyle olsun(tamamen rast gele söylüyorum)
    -qualcom ve adreno gpulu 1.4gh e odaklı anna symbian sistemi kullanan
    diğer elimizdede başka bir şirketin cihazı
    -qualcom ve adreno gpulu 1.4gh e odaklı android 3.0 sistemli
    ve test edelim bakalım ne olacak işte sonuçları ozaman adam gibi görebilir ve kafa tutup tutmayacağını söyleyebiliriz yani donanımların yakın olması lazım ki yaklaşık bir fikrimiz olsun total skorlara göre karşılaştıralım. yeri gelmişken fikrimi söylim windows bence nokia için yanlış seçimdi linux patentin varken maemo yu adam gibi geliştirebilecekken windowsa dönmek hızı özgürlüğü bırakmak demek.
    nokia bir mobil cep telefonu şirketi biz segmentleri karıştırıyoruz sistem kayıyor cep telefonu değil bilgisayar almaya başladık , ozaman biz artık telefon beklemeyelim nokia bilgisayar üretsin bize çift çekirdekli ramli windowslu , piyasa kaydı çünkü birkere, telefon değil cebe koyabileceğimiz bilgisayar ister olduk firmaları düşünsenize 3310 üreten firma 10sene içerisinde portatif bilgisayar işine giriyor. bu işin sonu gelirmi gelmez bence.biz 4gh de cebimize sokarız bir gün.nokiayıda zorlaya zorlaya bilgisayar firması yaparız bu sıcak rekabet içinde apple nasıl telefon işine girdiyse hahaha .
     
Yüklüyor...
13/11/2018 - 21:30