sx1lerde A,D,Z drivelarını gormek


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jason

Üye
    Konu Sahibi
Bilmiyorum daha onceden bileniniz varmi, yada deneyip kullananiniz oldumu ama SX1 icindeki dosya yoneticisinde ayni Msvdrive gibi ilk basta gorememdigimz A,D,Z drivelarını gormek mumkun ayrica Developer Menu diye birsey ekleniyo secenekler listesine. Dun gece yabanci bi sitede gordum uyguladim oldu. isteyenler adresinden gerekli imsi.exe ve sscg.zip dosylarını indirip denesinler. ne yapacaklarini yazdim asagida:

1. imsi.exe programini indirip telefona atip calistiriyoruz, bize bi numara veriyor (bu her sim kart icin tek olan bir numara) bunu kaydedin bi yere
2. Bilgisayardan sscg.zip dosyasi icindeki sscgw.exe dosyasini calistirin, imsi yazana bosluga az once kaydettiginiz numarayai girin, Code 1 secin ve make code diyin, cikan numarayai yazin bi yere
3. simdi sim kartinizin en son hafiza slotuna (benim sim kartım 120 telefon numarası saklıyo dolayısıyla 120. hane) Monitor isiminde bir kayıt girin telefon numarasida en son bi kenara not ettiginiz sayı olsun. ben sx1de sim kartın 120. adresine nasil kaydedebilecegimi bilmedgimden eski bir nokiaya taktim sim kartı, orda sim kartın neresinde saklamak istedigini secebiliyosunuz.
4. olay bu kadar, artik sizin sim kartınız takılı iken bu ozellik calisacak, ayrica Menu'de iken # tusuna basınca gizli bir menu daha cikiyo

son resimde dosya yoneticisini hez editor gibi kullanmakta mumkun :) Options->Developper Menu->Edit File
Bilmiyorum daha onceden bileniniz varmi, yada deneyip kullananiniz oldumu ama SX1 icindeki dosya yoneticisinde ayni Msvdrive gibi ilk basta gorememdigimz A,D,Z drivelarını gormek mumkun ayrica Developer Menu diye birsey ekleniyo secenekler listesine. Dun gece yabanci bi sitede gordum uyguladim oldu. isteyenler adresinden gerekli imsi.exe ve sscg.zip dosylarını indirip denesinler. ne yapacaklarini yazdim asagida:

1. imsi.exe programini indirip telefona atip calistiriyoruz, bize bi numara veriyor (bu her sim kart icin tek olan bir numara) bunu kaydedin bi yere
2. Bilgisayardan sscg.zip dosyasi icindeki sscgw.exe dosyasini calistirin, imsi yazana bosluga az once kaydettiginiz numarayai girin, Code 1 secin ve make code diyin, cikan numarayai yazin bi yere
3. simdi sim kartinizin en son hafiza slotuna (benim sim kartım 120 telefon numarası saklıyo dolayısıyla 120. hane) Monitor isiminde bir kayıt girin telefon numarasida en son bi kenara not ettiginiz sayı olsun. ben sx1de sim kartın 120. adresine nasil kaydedebilecegimi bilmedgimden eski bir nokiaya taktim sim kartı, orda sim kartın neresinde saklamak istedigini secebiliyosunuz.
4. olay bu kadar, artik sizin sim kartınız takılı iken bu ozellik calisacak, ayrica Menu'de iken # tusuna basınca gizli bir menu daha cikiyo

son resimde dosya yoneticisini hez editor gibi kullanmakta mumkun :) Options->Developper Menu->Edit File


Ufaltılmış ön izleme resmi



Ufaltılmış ön izleme resmi



Ufaltılmış ön izleme resmi



Ufaltılmış ön izleme resmi



Ufaltılmış ön izleme resmi

:artı: ;;) arkadaş bir siteden tam çeviri kolay gelsin.......
 

jason

Üye
    Konu Sahibi
yorumlarınızı bekliyorum!!!!!!!!!!!
 

35plt35

Üye
kardeş zip dosyası inmiyor.onun yerine başka bir sayfa açıyor.Zaten A,D,Z gibi diskleri ve gizli dosyaları gösteren bir çok program var.Ama aklım birşryr takıldı.Bahsettiğin gizli developper menü ne oluyor?Yazarsan sevinirim ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt