Sx1 Ime Orjinal Siyah Kasa Arıyorum


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
JunG

JunG

Üye
    Konu Sahibi
sx1 ime orjinal siyah kasa arıyorum nerden bulurum acaba ?
 
cmert

cmert

Üye
<div class='quotetop'>(JunG &#064; Nov 28 2005, 11&#58;18 AM) [post=216365]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
sx1 ime orjinal siyah kasa arıyorum nerden bulurum acaba ?
[/b][/quote]

orjinal kasa genpa,kvk gibi yetkili servislerde var ama oralarda pahalı 115milyon gibi.
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
walla bence eğer telefonun buz mavisi de ondan siyah istiyorsan. Hiç bulaşma bu işlere paşa paşa kullan derim telefonu çünkü değişim sırasında içerisine toz filan giriyor. Bu sefer bunları temizleyin diye veriyorsun sonra bi de bakıyorsun telefonun gittiğinden daha beter gelmiş. Bi de teleservice diye bir yer war telefonu veriyorsun nasıl veriyorsan geri alıyorsun. Hiç bir şey yapmıyorlar.
 

Fransuvain

Üye
<div class='quotetop'>(cmert17 &#064; Nov 28 2005, 01&#58;25 PM) [post=216440]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(JunG &#064; Nov 28 2005, 11&#58;18 AM) [post=216365]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
sx1 ime orjinal siyah kasa arıyorum nerden bulurum acaba ?
[/b][/quote]

orjinal kasa genpa,kvk gibi yetkili servislerde var ama oralarda pahalı 115milyon gibi.
[/b][/quote]

115 milyon değil 40 ytl fiyatı
 
JunG

JunG

Üye
    Konu Sahibi
55 milyona aldım saolun
arkadaşlar
 

RockFord Fosgate

Üye
gule gule kullan sıyah cok guzl duruyor&#33;&#33;:)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Servislerde bulabilirsin diyecektim ama zaten almışssın..
 

jason

Üye
servislerde değiştirirlermi acaba benim arka kapak çatladı garantililerde ücretsiz değişme yaparlarmı????
 
cmert

cmert

Üye
<div class='quotetop'>(jason &#064; Dec 23 2005, 09&#58;24 PM) [post=235240]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> servislerde değiştirirlermi acaba benim arka kapak çatladı garantililerde ücretsiz değişme yaparlarmı???? [/b][/quote]

o kullanıcı hatasına girer değişmezler.hadi tuş takımında sorun olsa ön kapağı komple değişiyolar ama senin durum farklı.
 

excaliburussx1

Üye
Jung kardeş, kapağı servisten mi aldın???
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
Walla 2 ay önce filan sx1 ön kapağı 110 milyon + işçilik+kdv idi. Eğer şimdi 40 milyon filansa çok iyiymiş fiyat konusunda...
 

atavrat

Üye
gençler ben bugun sordum servise dedim ben siemens i çok seviyorum telefonlarımın hepsi siemens di...ekranda çizikler var..hayrına camını bi değiştirin dedim..dediler onun ön kapagının değişmesi lazım 120YTL dedi...
 

albay

Üye
benim sx1 in mmc kart kızağının kapağı kırılmıştı onca yer gezdim kapağı bıulamadım. en son bir telefoncuda sihay ekranı kırlmış sx1 buldum bu sx1 40 ytl ye aldım beni gri kasayı komple değişti siyahda bayağı yakışıklı duruyo hani
 
cmert

cmert

Üye
<div class='quotetop'>(albay &#064; Jan 1 2006, 09&#58;26 PM) [post=242750]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> benim sx1 in mmc kart kızağının kapağı kırılmıştı onca yer gezdim kapağı bıulamadım. en son bir telefoncuda sihay ekranı kırlmış sx1 buldum bu sx1 40 ytl ye aldım beni gri kasayı komple değişti siyahda bayağı yakışıklı duruyo hani [/b][/quote]

sx1 in kendisi mi 40ytl.yoksa hasarlı kapak mı?heralde kapaktır.
 

metee

Üye
Slm
Sx1 imin Ekranı Acayip Tozlandı.Ben temizleyebilirmiyim
 
cmert

cmert

Üye
<div class='quotetop'>(metee &#064; Jan 2 2006, 12&#58;03 AM) [post=242889]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> Slm
Sx1 imin Ekranı Acayip Tozlandı.Ben temizleyebilirmiyim [/b][/quote]

ön cam kapağa yapışıktır.dikkatlice kapaktan ayırıp çıkarabilir,güzelce temizleyebilirsin.aletin içini de açmana gerek kalmaz.kolay gele....
 

metee

Üye
@cmert17
Teşekkür Ederim.Ben içinin açılması gerektiğini zannediyordum.Ön camı çıkardım.Şu an tertemiz.İlk Günkü gibi
 

albay

Üye
<div class='quotetop'>(cmert17 &#064; Jan 1 2006, 11&#58;13 PM) [post=242842]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(albay &#064; Jan 1 2006, 09&#58;26 PM) [post=242750]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> benim sx1 in mmc kart kızağının kapağı kırılmıştı onca yer gezdim kapağı bıulamadım. en son bir telefoncuda sihay ekranı kırlmış sx1 buldum bu sx1 40 ytl ye aldım beni gri kasayı komple değişti siyahda bayağı yakışıklı duruyo hani [/b][/quote]

sx1 in kendisi mi 40ytl.yoksa hasarlı kapak mı?heralde kapaktır.
[/b][/quote]


komple aldım
 
cmert

cmert

Üye
<div class='quotetop'>(albay &#064; Jan 3 2006, 04&#58;52 PM) [post=243950]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> <div class='quotetop'>(cmert17 &#064; Jan 1 2006, 11&#58;13 PM) [post=242842]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(albay &#064; Jan 1 2006, 09&#58;26 PM) [post=242750]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> benim sx1 in mmc kart kızağının kapağı kırılmıştı onca yer gezdim kapağı bıulamadım. en son bir telefoncuda sihay ekranı kırlmış sx1 buldum bu sx1 40 ytl ye aldım beni gri kasayı komple değişti siyahda bayağı yakışıklı duruyo hani [/b][/quote]

sx1 in kendisi mi 40ytl.yoksa hasarlı kapak mı?heralde kapaktır.
[/b][/quote]


komple aldım [/b][/quote]

off ya bizi bulmaz böyle piyango.çok şanslısın...
 

albay

Üye
<div class='quotetop'>(cmert17 &#064; Jan 3 2006, 05&#58;04 PM) [post=243964]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(albay &#064; Jan 3 2006, 04&#58;52 PM) [post=243950]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> <div class='quotetop'>(cmert17 &#064; Jan 1 2006, 11&#58;13 PM) [post=242842]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(albay &#064; Jan 1 2006, 09&#58;26 PM) [post=242750]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'> benim sx1 in mmc kart kızağının kapağı kırılmıştı onca yer gezdim kapağı bıulamadım. en son bir telefoncuda sihay ekranı kırlmış sx1 buldum bu sx1 40 ytl ye aldım beni gri kasayı komple değişti siyahda bayağı yakışıklı duruyo hani [/b][/quote]

sx1 in kendisi mi 40ytl.yoksa hasarlı kapak mı?heralde kapaktır.
[/b][/quote]


komple aldım [/b][/quote]

off ya bizi bulmaz böyle piyango.çok şanslısın...
[/b][/quote]



evet yılbası piyangosu gibi oldu 31 aralıkta almıştım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular





MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt