Öneri Sony Z3 Almak İsteyenler Mutlaka Okusun(Kullanım Deneyimim)

PrisonerMacTavish

PrisonerMacTavish

Üye
Siyah modelini aldım sağ alt tarafı hafif ezildi su geçirir mi sizce basınç testinden bir şey anlamadım
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Kasa açıklığı olan Z2 de bile geçirmiyordu [emoji17]
Yeni aldığın cihazda kasa açıklığı var mı? Z3 Plus pahalı olacağı için Z3 1800 lira civarıyken almayı düşünüyordum bende. kapakçılardan sebeb 2 defa düşünüyorum yoksa snapdragon 810 sevdiğim bir işlemci değil.
 
PrisonerMacTavish

PrisonerMacTavish

Üye
Yeni aldığın cihazda kasa açıklığı var mı? Z3 Plus pahalı olacağı için Z3 1800 lira civarıyken almayı düşünüyordum bende. kapakçılardan sebeb 2 defa düşünüyorum yoksa snapdragon 810 sevdiğim bir işlemci değil.
Hayır yok seri numarasına bakın öyle alın memnunum ama o çatlak [emoji19] [emoji19]
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N

emin054

Üye
kamera konusunda başarılı buluyor musunuz? her modelde ayrı bi sorun pembeleşme renk tonları.
 
PrisonerMacTavish

PrisonerMacTavish

Üye
kamera konusunda başarılı buluyor musunuz? her modelde ayrı bi sorun pembeleşme renk tonları.

Bende pembeleşme yok manuelde loş ortamda kumlanmanın ksini almıyorum flaşsız tapatalk çözünürlüğü düşürüyor ona göre bakın fotolara yakınlaşınca bozulma da yok
 
  • Beğen
Tepkiler: cici60
TayfurBeyy

TayfurBeyy

Üye
şuan alıcak olsak sizce z2 mi z3 mü veya z2 mi z3c mi?
 
Preloader

Preloader

Üye
Konu sahibi yazdıklarınız çok güzel fakat batarya konusuna katılmıyorum Note 4'ün ve İphone 6+'ın bataryasının çok daha uzun süre kullanıma sahip olduğuna bizzat şahit oldum bu Sony'i kötülemek gibi falan değil kendim de Z2 kullanıcısıyım ama kâğıt üstündeki gibi olmuyor 2 gün pil olayı şöyle ordaki resimde de belli zaten sadece standart şeyler kullanırsanız (sesli arama, telefon beklemesi, ekran vb.) o zaman 2 günü çıkarır lafım yok fakat diğer türlü pek de ahım şahım bir batarya süresi yok Note 4'ün 8 çekirdekli versiyonu 2K ekrana sahip olmasına rağmen çok daha iyi bir kullanım sunuyor.

Bu da benim cihazımdan ekran görüntüsü sabah (12den beri kullanıyorum cihazı)


Belki benim cihazım sorunludur bilmiyorum fakat ben hayalimdeki performansı yakalayamadım bilmiyorum, belki de cihazdan fazla şey bekliyorumdur batarya konusunda :D
 
Death Punch

Death Punch

Üye
1.5 günü çıkartıyor
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
:tşk: güzel bi anlatım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: cici60
TayfurBeyy

TayfurBeyy

Üye
sizce z3 mü yoksa m8 mi alınır? ve biraz nedenlerini yazarsanız sevinirim :D
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt