O kadarda onursuz insanlar değillerdir herhalde.içinden çıkan cihazı inceleyiniz. Board değişikliği yapıp yeni cihaz diye kaptırmaya çalışırlar. Öyle ise tüketici hakları mahkemesine gidebilirsiniz.
Google amcaya teleservice şikayet yazıp bir güzel inceleyiniz sonuçları. Neler var nelerO kadarda onursuz insanlar değillerdir herhalde.
google bile gerek yok şikayetvar.com size yeterde artar bile hatta baygınlık yaşıyabilirsinizGoogle amcaya teleservice şikayet yazıp bir güzel inceleyiniz sonuçları. Neler var neler
Nedense aynı hisse ben de kapılıyorum. Olağanüstü bir (hatta çağın ötesinde) teknik servis. Çok ilgilenirler insanlar ile. (Maltepe servisine Lumia 620 mi gönderdim. Ses tuşları ile ilgili bir sıkıntı vardı aldığımdan beri. Ücretli tamire sokup haber bile zahmetine girmediler. Bir şekilde firmaya telefon ile ulaşıp sırada bekleyen 20. kişi olma onuruna nail oldum, inat ettim 20-30 dakika bekledim. Karşına çıkan o çok bilgili ulu kişilik müşteri hizmetleri temsilcisi bayanın sorduğum sorulara cevap veremediğini görünce baygınlık ve sinir krizine girme aşamasına gelmeden lanet okuyup merkezine doğru yol alıp o parayı yatırmam ile - Minibüs ile 45 dk sürüyor- telefonun aynı gün parça değişimi yapılıp kargoya verilmesi ve 1 hafta -7 gün- sonra telefonun elime geçmesini akla mantığa bilime mizaha sığdıramıyorum. Buradan Teleserviceye bir kez daha şükranlarımı sunuyorum!!!! )teleservice demeyin bana..kaşıntı basıyor..
Board değişimi yapılmıştır büyük ihtimalle.o imei numarası iptal edilen eski imeidi imeşyi kapatmaya gerek yoktu yine de teşekkürler bide benim telefon herşeyi sıfırdı sıfır gelen telefonun imei numaralı yazan jelatine bide sarmıştılar size gelen bu kutuda 2013 trt bandrolü ve bu bilgiler var mıydı bide kutunun üzerinde made in china yazıyor ama telefonun sim kart tepsisini açtığımda orada made in finland yazıyor ve kutuda yazan product code ile telefonda yazan product code doğru değil.Sizce neden
Nedense aynı hisse ben de kapılıyorum. Olağanüstü bir (hatta çağın ötesinde) teknik servis. Çok ilgilenirler insanlar ile. (Maltepe servisine Lumia 620 mi gönderdim. Ses tuşları ile ilgili bir sıkıntı vardı aldığımdan beri. Ücretli tamire sokup haber bile zahmetine girmediler. Bir şekilde firmaya telefon ile ulaşıp sırada bekleyen 20. kişi olma onuruna nail oldum, inat ettim 20-30 dakika bekledim. Karşına çıkan o çok bilgili ulu kişilik müşteri hizmetleri temsilcisi bayanın sorduğum sorulara cevap veremediğini görünce baygınlık ve sinir krizine girme aşamasına gelmeden lanet okuyup merkezine doğru yol alıp o parayı yatırmam ile - Minibüs ile 45 dk sürüyor- telefonun aynı gün parça değişimi yapılıp kargoya verilmesi ve 1 hafta -7 gün- sonra telefonun elime geçmesini akla mantığa bilime mizaha sığdıramıyorum. Buradan Teleserviceye bir kez daha şükranlarımı sunuyorum!!!! )