Seneye Turkiye F1 kurallari boyle

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
    Konu Sahibi
Seneye Turkiye F1 kurallari boyle
Formula 1'in Türkiye ayağında uygulanacak özel kurallar açıklandı

1-Türk pilotlar yarış araçlarının bagajlarında mangal bulunduramayacak.

2-Otomobilde teyp ve amfi teşkilatı varsa söktürülecek; mini vantilatör, kafasını sallayan köpek ve boş CD asılı bulunduran pilotlar yarışa alınmayacak.

3-Araçların arkasında yazılı, bulunan "Canısı, Var ya, Deli Yürek, Bir Sana Doyamadım Bir de Sabah Uykusuna, Günahkar Sokakların Tövbekar çocuğu Muhittin, O şimdi Asker 81/3 Tertip İdris", "anan da sollardı.." gibi ibareler acilen kazınacak

4-Pit-stop anında (tamir - bakım amaçli, kısa süreli mola) teknik ekipten,"Usta gelmişken bi de karbüratöre bakıver" ya da"Diferansiyelden ses geliyo, alt takımlara el atıver" gibi taleplerde bulunulmayacak.

5-Ülkemize gelen hiç bir yabancı pilotun arabasına yaklaşıp, "Usta kaç yapıyo bu?", "Bizim Almanya'daki kayınçoda bunun aynısından vardı", "Bunların ikinci elleri kaça gidiyo hoca" gibi sorular sorulmayacak..

6-Start verildiği anda arkadan "Daaaaat" diye kornayla uyarı yapılmayacak.

7-Yarış esnasında yabancı pilotlarla çarpışmak suretiyle kaza yapan pilotlarımızın, "Trafik gelmeden yerinden kıpırdatmam arabayı" ya da "Sana sanayiden tanıdık bi ustanın kartını vereyim, git ona yaptır. Faturayı ben hallederim" gibi yaklaşımlar göstermelerine katı surette izin verilmeyecek..

8-Marlboro, Camel, Winston gibi yabancı sigara reklamlarıyla birlikte, milli menfaatler uyarınca, Tekel 2000, Uzun Samsun, Yeni Rakı, Altınbaş,Vefa Bozacısı gibi reklamlar alınabilecek. Ancak yarış sırasında kesinlikle çay, sigara içilmeyecek..

9-Cam silici çocuklar pisten uzak tutulacak. Şumi'ye yanaşıp "Abi camın kirlenmiş dur şunu pırıl pırıl yapayım. Ne verirsen ver" diyen çocuklara mani olunacak!!!

10-Yine Startta bekleyen arabaları trafik tıkalı diye zanneden Sucu, kağıt helvacı, simitçi gibi satıcıların arabaların arasınsa sürücülere satış yapması yasaklanacak!!!!!

11-Piste kati surette hız tümseği yapılmayacak!!!!

12-Pistin civarından büyük, küçük baş hayvanların olası sürücünün virajı aldığında karşı karşıya gelmesi engellenecek!!!!

13-Pistin üzerindeki üst geçitler yıkılacak!!!

14-Seyircilerin bir kaza anında piste fırlayıp, kazma kürek levyelerle sürücüyü, yaka paça arabadan çıkarmaları engellenecek

15-Bu koşullarda memleketi temsil edecek usta şöför varsa gelsin başvursun...
 


ringwraith

Üye
:D
 

vormound

Üye
6-Start verildiği anda arkadan "Daaaaat" diye kornayla uyarı yapılmayacak.


ahaha manyak bu ya.... :D
 

metintekin

Üye
bunu kaç kere okudum gazetelerde . bıktım beee
 

lastsmileegs

Üye
Kod:
süper ya gazetede bir köşe yazsınıda okumuştum (sabah gazetesi) tekrar tekrar okuyup gülüyorum, ellerine sağlık
 

Elubkam

Üye
ben böyle bir söför tanimiyorum istanbulda :D
 

magnum_blast

Üye
14-Seyircilerin bir kaza anında piste fırlayıp, kazma kürek levyelerle sürücüyü, yaka paça arabadan çıkarmaları engellenecek :)
 

Sheytan

Üye
:artı: F1 misssssss
 

vormound

Üye
14. de cok manyak olmus yaw... :haha:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

vapur dumanı
Cevap
16
Görüntüleme
931
vapur dumanı
X-LifeHard
Cevap
3
Görüntüleme
582
Doğuş Pertez
baronofnights
Cevap
2
Görüntüleme
424
Romantik Prens
goklerinhakimi
Cevap
2
Görüntüleme
443
schumici


Üst Alt