satılık k750i


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

serintuna

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar satılık k750i 500ytl istanbuldayım 2 yıl garantili haziran sonund aldım herşeyi orjinaldir 0532 4859440
 

RockFord Fosgate

Üye
kvk garantılı mı ?yada turkıye fırma garabtısı war mı dıye soruyım?
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
kardeş fiyatta bir şey yap alıyım hemen.
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
bence arayın siz onun buraya cevap yazacağı yok ;)
 

serintuna

Üye
    Konu Sahibi
satıldı
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
iyi bakalım hayırlısı...
 
ibonline

ibonline

Üye
satmışsın e hadi hayırlı olsun
bu telefon cok erken değer kaybediyor daha cıkalı kac ay oldu
 

serqahn

Üye
Originally posted by ibonline@Sep 22 2005, 11:28 AM
satmışsın e hadi hayırlı olsun
bu telefon cok erken değer kaybediyor daha cıkalı kac ay oldu
[post=173685]Quoted post[/post]​


:help: yaw acaba 5-6 ay sora garantili 2. eli ne kadar olur bi aydınlatıwerirseniz baya ii olacak arkadaşlar...( ancak o zaman bi k750i sahibi olabilirim belki :rolleyes: )
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Şuanki k700 gibi olur seneye yazın.. ;)
 

lossalive

Üye
Originally posted by van_hoijdonk@Sep 22 2005, 01:45 PM
Şuanki k700 gibi olur seneye yazın.. ;)
[post=173843]Quoted post[/post]​
+1
 

serqahn

Üye
Originally posted by van_hoijdonk@Sep 22 2005, 01:45 PM
Şuanki k700 gibi olur seneye yazın.. ;)
[post=173843]Quoted post[/post]​

abi o kadar olurmu yaw. o kadar özellik war 2mp kamera hala çoğu tel de yok tamam önümüzdeki aylarda daa ii leri çıkacak ama k750 de o kadar ayağa düşmez zannetmiorum ama bu söylediklerinden sora ağzımın suları aktı walla beklerim 1 yıl para bu kolay kazanılmıo :artı:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Farketmez özellikleri devri geçince o seviyeye inecek.. ;)
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
k700i fiyatına duserse o zaman alır bi takılırım,o kadar cok ovdunuzki telefonu :D
 

lossalive

Üye
Ya arkadaşlar nerden nereye arkadaş telini satmış zaten sadece bunun için üye olmuş siteye aynı mesaj bildiğim tüm forumlarda noktası virgülüne değişmeden var Allah aşkına kapatın artık bu konuya cevap verme seçeneğini ;;)
 

serqahn

Üye
Originally posted by PaMeTniK@Sep 22 2005, 04:08 PM
Ya arkadaşlar nerden nereye arkadaş telini satmış zaten sadece bunun için üye olmuş siteye aynı mesaj bildiğim tüm forumlarda noktası virgülüne değişmeden var Allah aşkına kapatın artık bu konuya cevap verme seçeneğini ;;)
[post=173991]Quoted post[/post]​

ii de biz zaten arkadaşın satışıyla ilgili konuşmadıkki!!!!
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Arkadaşım , alana ve sana hayırlı olsun.
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
hergün yeni bir tel çıkıyor merak etmeyin hepsinin fiyatı düşecek..
 

lossalive

Üye
Originally posted by juniouremre@Sep 22 2005, 10:36 PM
hergün yeni bir tel çıkıyor merak etmeyin hepsinin fiyatı düşecek..
[post=174472]Quoted post[/post]​
Evet o zamanlarda yeni modeller çıkacak ama dön dolaş yine başa gel iyimi 8)
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
orası öyle .. bu pahalılıkta biz ancak 1 sene önceki teli kullanabiliyoruz..
 

serqahn

Üye
Originally posted by juniouremre@Sep 23 2005, 10:32 AM
orası öyle .. bu pahalılıkta biz ancak 1 sene önceki teli kullanabiliyoruz..
[post=174780]Quoted post[/post]​

abi senin bu cümlende kendimi gördüm walla beni anlattın sanki :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt