salakça espiriler


onur_poy

Üye
    Konu Sahibi
Salakça espriler :)

--------------------------------------------------------------------------------

Elektrik sandalyesinde oturan idam mahkumu ne demis?
Cok korkuyorum elimi tutar misin ???

Arkadaslar telefonlar dinleniyormus...
Iyi iyi dinlensinler zaten çok yorulmuslardi...


Saatin çalisiyo mu?
Evet
Benimkine de is bulsana...



Bir adam kendini surekli kanalizasyona atiyormus
Neden?
Kendini bi bok saniyormus.


Eli olmayan babaya ne denir?
No-el baba...


Ben sünnete karsiyim.
Gençlerin önünü kesmeyelim...


Bir gökdelenin üzerinde kirmizi bir i*** yanip sönüyormus neden?
Cünkü binanin sarji bitiyormus...




Tarti neden tartmamis?
çünkü üzerinde anti-tartar dismacunu varmis..



Sinüs 60, kosinüs tutmus...



Karinca bir zencinin koluna düsmüs ne demis?
Karakola düstüm.



Size bir killik yapayim ; içine killarinizi koyarsiniz..


Viyana kusatmasi neden bitmis?
Etrafta atacak kus kalmadigi için...



Ben her seyi dusunurum demek ki ben tefalim.



En hizli sayi hangisidir?
10
Niye?
Onun arabasi var...


Temel arabasiyla dag basinda giderken benzini
bitmis. Bari beni benzinciye kadar idare etsin
diye depoya isemeye baslamis.
Yoldan gecen bir adam merak icinde sormus:
Abi bu senin yaptigin normal mi?
Hayir demis Temel "Kursunsuz".


Cok iyi gobek atan kazana ne denir?
Iyi oynayan kazansin



Bagirsak kurtlari bagirsakta yasarlar bagirmasak ta


Jilet SEN SOR ben soyleyim



Tem otoyoluna muz duserse ne olur?
Cevap temmuz



Ridvan'in bi buyugu nedir?
Ridtwo



Yerin kulagi var benim de kulagim var...
Ben yer miyim ? hayir yemem...



Size deniz anasi taklidi yapayim mi...?
Deeeniiiizzz ggeeell yavruumm geell annecim.



Allah bana "Yuru Ya Kulum" dedi.
Arabayi sattim



Bir adam colde kalmis ve cayi cok severmis,
cay bulmus icmemis neden?
Cunku Ulkersiz bir cay saati dusunulemez.



Volkswagen Passat, sahsi oynama



Peder amca senin oglun toptu ya
Eee
Simdi tufek olmus


Can neden bogazdan gelir?
Can Emirgan'da oturdugu icin.



Can bedenden cikmayinca ne olur?
Diger derslerinden geri kalir



Tukenmez kaleminin yayini versene
Napican?
Yayla lezzet testi



Sen terlemissindir, sana terlik getiriyim


Ne diyon?
Celine Dion



Bana yamuk yapma! Ama kare, cember falan yapabilirsin.



Bi adam karisini dovuyormus,kapi calmis karisini
dovmeye birakmis neden?
Esek sudan gelmis



Tomi'nin annesi kimdir?
Anatomi


Arkeologlar arka bahcede kazi yapiyorlarmis, kaz olmus



Bebegin tekine TIR carpmis ama olmemis,neden?
Bezi bariyerliymis.



Bol keseden atmis, dar keseden esek.
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
Ben sünnete karsiyim.
Gençlerin önünü kesmeyelim :kop: :kop: :kop:
 
SANCAR

SANCAR

Üye
bööğh derim geçerim :eksi:
 

mexi

Üye
işiniz güzünüz yokmu da böyle boş işlerle uraşıyorsunuz dicem ama
bölümün adı mizah
oyüzden susup ayakta alkışlıyorum emek verip bunu yazan veya derleyen arkadasa tşk aderim
eğlendirici ;;)
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
ayyyyyyyyyyyy :ah: :ah: ne espri
emek harcamıssın eline saglık :artı:
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Originally posted by SANCAR@Sep 9 2005, 02:04 AM
bööğh derim geçerim :eksi:
[post=159984]Quoted post[/post]​
+1 :eksi: :eksi: :ah: :ah:
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
hakkaten cok salakça espriler yaee

ama yinede eline saglık :)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bazılar çok güzel.. :ehe:
 

ardaca

Üye
bi tane cmylmz'dan

mark mı kaldı be abi alla euro (yuro) ya kulum dedi :D
 
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
bencede bazıları güzel
 
helper007

helper007

Üye
Sinüs 60, kosinüs tutmus...
Bence hepsi çok komik.
Sizi bilemem ama ben hep bu tür espriler yapıyom.
Yani beceriksizlikten değil gıcıklık olsun diye.

Hepsi çok güzel ellerine sağlık,ayaklarına solluk.
 
Caine

Caine

Üye
cidden büyük çoğunluğu çoook güzeldi ve kullandıklarımda var hani :DD ellerine sağlık kardeş :rolleyes:
 
iceboy

iceboy

Üye
Abiminde boyle sacma espri yapmak gibi bir yetenegi var (kulaklari cinlasin)
Her seferinde beni negatif yonde deli edip cileden cikariyor :eksi:

Ne dinliyon?
Celine Dion :vur:
Gel de bu adami Celine Dion'un cd'leri icinde bogmadan dur! Yok yani ondan sonra Celine falanda dinlemem heralde :wacko:
 
dinde

dinde

Üye
çok güzel güldürdün beyaw
 

vormound

Üye
hele genclerın onunu kesmeyıne bayıldım yaw... :D
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
İçlerindedn bazıları hoşuma gitti :ehe:
 

Benzer Konular

Problem1i
Cevap
4
Görüntüleme
636
Gokcenyrc
outofdark
Cevap
1
Görüntüleme
696
'Patron
Amaru Shady
Cevap
4
Görüntüleme
734
Amaru Shady


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt