s700 ??


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zoom

Üye
    Konu Sahibi
düşündümde acaba 400 milyon civarında bir s700 bulursam sizce 6230i mi daha mantıklı olur s700 mü çünkü 6230i nin ekran felan küçük o beni biraz düşündürüyor

s700 ün boyutu biraz büyük sanırım hiç elimde tutmadım ama uzun bir süre 7650 kullandım ve boyutuda okadar sorun değildi s700'de 7650 kadr mı acaba yoksa daha mı büyük daha mı küçük ???

vede fiyatı bi yana koyarsak 6230i mi s700 mü dersiniz ???
 

mertt

Üye
zoom tabikide s700i bence annamıyorum nokiada ne buluyorlar farkettiyseniz nokia tüm özellikleri se den calıyor 6230i sadece sesi fazla çıkarıyor yani ben tabiki s700i derim

saygılarımla
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
400 e bulursan s700 mantıklı ama bu gidişle bence sen telefon alamayacan.. :(
 

zoom

Üye
    Konu Sahibi
galiba :D

sonunda alcam bi 3310 tamam rahatlıycam :P
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
O fiyata bulursan , S700i alman doğru olur ama van_hoijdınk'un da dediği gibi bu gidişle telfon alamayacan. :ah:
 

zoom

Üye
    Konu Sahibi
amn demeyin öyle neyse şimdi biraz araştırınca teli çıktı bi kaç kötü yanı onları bi size sorucak

şimdi sırayla yazıyom

1.telefonun videosu 1 mb a kadar çekiyomuş en fazla bunu uzatan versiyon çıktımı kaç mb oldu çıktıysa
2.telefon en fazla 128 mb mmc mi destekliyo
3.video çekimini bi siteden indirdim acayip takılarak gidiyo yani berbat tam anlamıyla öyle mi sizdede mi yoksa o videoda mı bişiy var?
4.tel mesela bir foto 250 kb ise onu 2 katı oalrak gösteriyomuş hafızada ve 500 kb gibi yer kaplıyomuş 250 kblık resim

son olarakta 7650 ile kıyaslarsak kalınlık ve uzunluk açısında daha mı büyük daha mı küçük ??
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Sadece şunu cevaplandırabilirim , hafıza en fazla 128 MB MS Duo oluyor malesef. :(
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
1- Bilmiyorum

2- Max 128 mb.. :(

3- Normalde öyle değil.. ;)

4- Saçma bişey böle bir durum yok.. ;)


7610'a göre kalın ve büyük.. :(
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
7650 demek istedin sanırım ;)
 

zoom

Üye
    Konu Sahibi
ben 7650 li sordum

bu arada saçma dediğin şu resmin iki kat yer tutması felan onu cepbulun incelemesinde okudum doğrudur herlade aslında oldukça saçma ama inş yoktur öyle bişiy

bide bi örnek video varmı yaa şimdi merak emiyim onu
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Ya öyle saçma bişey olacağını hiç sanmam ihtimal bile vermem vallahi.. :(



7650'ye göre yorum yapamayacam.. ;)
 

zoom

Üye
    Konu Sahibi
peki hiç s700 kullanan biri yok mu aramızda varmı böyle bir sorun en iyi siz bilirsiniz

bu arada wav hiç mi çalamıyor yoksa belli ayarlardamı olması gerekiyor dosyanın ??
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Wav , 16 Bit ve 16 KHz ayarlarında olanları çalıyordu sanırım. ;)

Ayrıca fotograf konusu da bana saçma geldi

aTTra buraya uğrayınca , sana yardımcı olacaktır.S700i kullandı çünkü. : )
 

zoom

Üye
    Konu Sahibi
tamam gelir umarım biran önce acaba bi özel mesajmı atsam
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Sen bilirsin. : )
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
s700 güzel bir telefon ama resimdeki yanlışlığın olacağını sanmıyorum..
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
aTTra kullandı istersen ona bi pm'le sor.. ;)
 

zoom

Üye
    Konu Sahibi
baktım boyut olarak 7650 den küçük ama biraz kalın :D

artık bakcaz fiyatıda uygun olursa artık zaten aklımda bir liste var hepsinin fiyatını öğrenip en mantıklı seçimi yapcam artık listede şu;

7610
6230i
6260
s700
3230

siz hangisini seçerdiniz burdan ??
 
free

free

Üye
Originally posted by zoom@Sep 16 2005, 08:33 PM
baktım boyut olarak 7650 den küçük ama biraz kalın :D

artık bakcaz fiyatıda uygun olursa artık zaten aklımda bir liste var hepsinin fiyatını öğrenip en mantıklı seçimi yapcam artık listede şu;

7610
6230i
6260
s700
3230

siz hangisini seçerdiniz burdan ??
[post=167281]Quoted post[/post]​
telefonların ortak özellikleri...radyo-mp kamera-mp3 çalar olması,6260 vga tabi

bu durumda 7610-6260-3230 mono mp3 çaldığı için kaybeder
geriye ikisi kalır 3230-6230i de kamera mp hakkını vermediği için elenir

s700i nin handikapı ise video kayıt ekranı küçük oluoyr

s700i bunların içinde en iyi kameraya sahip olduğundan ağır basıyor,ccd chipli,üstelik diğerlerinde olmayan dahili led flaşta s700i de
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Originally posted by zoom@Sep 16 2005, 08:33 PM
baktım boyut olarak 7650 den küçük ama biraz kalın :D

artık bakcaz fiyatıda uygun olursa artık zaten aklımda bir liste var hepsinin fiyatını öğrenip en mantıklı seçimi yapcam artık listede şu;

7610
6230i
6260
s700
3230

siz hangisini seçerdiniz burdan ??
[post=167281]Quoted post[/post]​


6260 , 7610 ve 3230'u ele gitsin.MP3 Çalarlarından dolayı kaybediyor.

S700 ve 6230i arasında da tabiki S700i daha mantıklı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt