Rehber dışı aramaları gizli no yapmaya ne dersiniz


mavizeybek

mavizeybek

Üye
    Konu Sahibi
eminim bunu birçoğumuz biliyordur ama bilmeyen arkadaşların da olabileceğini düşünerek paylaşmak istedim!! :talk:

bilmiyorum size ne sıklıkla oluyor ama yaw kontörüm yook bir arkadaşa çağrı bırakabilirmiyim? birini bir dakikalığına arayabilirmiyim diyen arkadaşlarım vardı bir aralar(gerçi hala varlar ama :DD ) ve aradıkları zaman benim numaram karşıya gözüküyodu daha sonra da sapığım oluyodu yada tanımadığım numaralar bana çağrı bırakıyodu bende deli oluyodum. sonra şöle bir yöntem geliştirdim
ilk önce telefonunuzun şebeke ayarlarından numaramı göster seçeniğini gizleye getirin. bu durumda aramalarınız özel olarak çıkacaktır. fakat aşağıdaki işlemleri yaptığınız zaman sadece rehberde kayıtlı olan numaralar sizin numaranızı görebilecektir!
normalde bir noyu gizlemek için *31# tuş kombinasyonlarını kullanıyorduk ve numara gizleniyordu. şimdi de bu kombinasyonları numarayı göstermek için kullanacağız. gerçi biraz zaman alabili ama rehberdeki bütün numaraların başına *31# tuş kombinasyonlarını ekleyin ve böylelikle numaraları açmış olun hadi kolay gelsin :lamer:

umarım düzgün anlaşılır bir şekilde açıklayabilmişimdir :huhu: :shiny:
 
dinde

dinde

Üye
merak etme çok düzgün bişekilde açıklamışsın sağol kardeş düşünüp paylaşman yeter i geceler ;;)
 

buyuleyici_kiz

Üye
Originally posted by mavizeybek@Aug 26 2005, 11:41 PM
normalde bir noyu gizlemek için *31# tuş kombinasyonlarını kullanıyorduk
#31# olmasın o?
 

kalebakir

Üye
Originally posted by joker_bgli+Aug 27 2005, 12:04 AM--><div class='quotetop'>QUOTE(joker_bgli &#064; Aug 27 2005, 12:04 AM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-mavizeybek@Aug 26 2005, 11:41 PM
normalde bir noyu gizlemek için *31# tuş kombinasyonlarını kullanıyorduk
#31# olmasın o?
[post=145684]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]
#31# numarayı gizliyo arkadaşın dedii *31# numarayı gösteriyo
 
mavizeybek

mavizeybek

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by joker_bgli+Aug 27 2005, 12:04 AM--><div class='quotetop'>QUOTE(joker_bgli &#064; Aug 27 2005, 12:04 AM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-mavizeybek@Aug 26 2005, 11:41 PM
normalde bir noyu gizlemek için *31# tuş kombinasyonlarını kullanıyorduk
#31# olmasın o?
[post=145684]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]


hayır ya numarayı gizlemek *31# dir

#31# numarayı gizliyo arkadaşın dedii *31# numarayı gösteriyo

ya numarayı göstermek için bir kod girmenize gerek yok numara zaten normal şartlar altında gözükür eğer anlaşılmayan bir taraf varsa yardımcı olmaktan büyük memnuniyet duyarım :huhu:
 

ibrahimcay1

Üye
#31# numarayı gizler mavizeybek *31# deil...

Acıkliim *31# hiç bi işe yaramaz...

#31# numarayı gizler....
 
mavizeybek

mavizeybek

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by ibrahimcay1@Aug 30 2005, 07:13 PM
#31# numarayı gizler mavizeybek *31# deil...

Acıkliim *31# hiç bi işe yaramaz...

#31# numarayı gizler....
[post=149745]Quoted post[/post]​


yaw sen bu cevabı yazmadan önce olayı denedin mi? benim rehberde numaralar *31# olarak kayıtlı seni bilmem ama bu bende çalışıyor.

ve tekrar söylüyorum olay *31# dir :nono:
 

BuqraFeb

Üye
#31# numarayı gizler...yanlıs yazmısın hictiyse yanlısını savunma duzelt
 
mavizeybek

mavizeybek

Üye
    Konu Sahibi
yaw nedense cevap yazdığım kişiler cevap yazdığım anda offline olarak denk düşüyor tekrar söylüyorum #31# ne işe yarar bilmiyorum ama *31# numarayı benim telefonumda gizliyor ben sadece bunu söylüyorum

yani ortada düzeltilecek bir yanlış göremiyorum :no2:
 

S1FR3K1R1C1

Üye
Originally posted by mavizeybek+Sep 3 2005, 08:43 PM--><div class='quotetop'>QUOTE(mavizeybek &#064; Sep 3 2005, 08:43 PM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-ibrahimcay1@Aug 30 2005, 07:13 PM
#31# numarayı gizler mavizeybek *31# deil...

Acıkliim *31# hiç bi işe yaramaz...

#31# numarayı gizler....
[post=149745]Quoted post[/post]​


yaw sen bu cevabı yazmadan önce olayı denedin mi? benim rehberde numaralar *31# olarak kayıtlı seni bilmem ama bu bende çalışıyor.

ve tekrar söylüyorum olay *31# dir :nono:
[post=153645]Quoted post[/post]​
[/b][/quote] :wacko: :wacko: :wacko: :off: yaw bi karar verin artık :wacko: :box: :haha:
 
mavizeybek

mavizeybek

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by hackercihan+Sep 6 2005, 09:21 PM--><div class='quotetop'>QUOTE(hackercihan &#064; Sep 6 2005, 09:21 PM)</div><div class='quotemain'>
Originally posted by [email protected] 3 2005, 08:43 PM
<!--QuoteBegin-ibrahimcay1
@Aug 30 2005, 07:13 PM
#31# numarayı gizler mavizeybek *31# deil...

Acıkliim *31# hiç bi işe yaramaz...

#31# numarayı gizler....
[post=149745]Quoted post[/post]​



yaw sen bu cevabı yazmadan önce olayı denedin mi? benim rehberde numaralar *31# olarak kayıtlı seni bilmem ama bu bende çalışıyor.

ve tekrar söylüyorum olay *31# dir :nono:
[post=153645]Quoted post[/post]​
:wacko: :wacko: :wacko: :off: yaw bi karar verin artık :wacko: :box: :haha:
[post=156856]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]

yaw *31# yap çalışmazsa beni hackle :vur:
 
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
Originally posted by kalebakir+Aug 27 2005, 12:41 AM--><div class='quotetop'>QUOTE(kalebakir &#064; Aug 27 2005, 12:41 AM)</div><div class='quotemain'>
Originally posted by [email protected] 27 2005, 12:04 AM
<!--QuoteBegin-mavizeybek
@Aug 26 2005, 11:41 PM
normalde bir noyu gizlemek için *31# tuş kombinasyonlarını kullanıyorduk

#31# olmasın o?
[post=145684]Quoted post[/post]​
#31# numarayı gizliyo arkadaşın dedii *31# numarayı gösteriyo
[post=145719]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]


bencede #31# gizliyo *31# acıyo
 
mavizeybek

mavizeybek

Üye
    Konu Sahibi
yaw konuyu niçin açtım konu nerelere geldi
abi denediniz mi siz bunu deneyin ondan sonra tartışalım yaw :box:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bilmiyordum... :wacko:
 
iceboy

iceboy

Üye
Ha yau&#33;&#33;&#33; Adami bin pisman etmeyin birsey paylastigina&#33;&#33;&#33; Deneyin, ondan sonra yorum yapin&#33;&#33;&#33;&#33;
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
numaranız şebekeden gizliyse başına *31# yazarak aradığınız numara, sizin noyu görecektir.

numaranız şebekeden görünür haldeyse başına #31# yazarak aradığınız numara, sizin noyu göremecektir.

benimde tuzum bulunsun istedim tartışmada gerçi eskimiş bu konu ama olsun
 
mavizeybek

mavizeybek

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(DeRMaNTeS &#064; Dec 1 2005, 02&#58;55 AM) [post=218683]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
numaranız şebekeden gizliyse başına *31# yazarak aradığınız numara, sizin noyu görecektir.

numaranız şebekeden görünür haldeyse başına #31# yazarak aradığınız numara, sizin noyu göremecektir.

benimde tuzum bulunsun istedim tartışmada gerçi eskimiş bu konu ama olsun
[/b][/quote]

sanırım bu tartışmaya iyi bir yanıt olmuş sağol abi
 
Exalans

Exalans

Üye
YANLIŞ &#33;&#33;&#33;&#33; REHBERDE NUMARALARIN BAŞINA *31# EKLERSEK MESAJ YAZDIĞIMIZDA REHBERDEN SEÇTİĞİMİZ NUMARAYA MESAJ GÖNDEREMEZSİNİZ TELEFON HATA VERİR. TEŞEKKÜRLER.
 
mavizeybek

mavizeybek

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(exalans &#064; Dec 4 2005, 10&#58;33 AM) [post=221371]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
YANLIŞ &#33;&#33;&#33;&#33; REHBERDE NUMARALARIN BAŞINA *31# EKLERSEK MESAJ YAZDIĞIMIZDA REHBERDEN SEÇTİĞİMİZ NUMARAYA MESAJ GÖNDEREMEZSİNİZ TELEFON HATA VERİR. TEŞEKKÜRLER.
[/b][/quote]



hayır doğru ama eksik bu eklemeyi daha önce yapmam gerekiyordu soorry

ama telefon hafızasına aynı numarayı normal şekilde kaydedip msj çekeceğim zaman o numarayı kullanarak işimi görebiliyorum. biraz zahmetli ama özellikle benim açımdan değer.
 
mavigolgee002

mavigolgee002

Üye
:) ilginç bi davranış biçimi. ama iyi. tuttum yani :P
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt