oyun yüksek teknoloji


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar önceden yapldımı bilmiyorum ama.güzel oyun olur...mesela biri aklına gelen teknoloji yazcak su olsa güzel olur.diye.mesele hem havada hem karada hem denizde giden araba gibi..başlıyom..



bluetooth'dan şarj gönderme
 

keano

Üye
yenilebilir cep telefonu..ben daimi ac bi insanimdirda..tam benlik olur valaa..mmmm aciktim lan...cilekli nokia 6600 nasilda guzel olur simdi varya..of of of..at buzluga...hatta ericksson A1018 olsa..of of of..o daha doyurucu...
 
iceboy

iceboy

Üye
Otomatik araba. Nereye gidecegini soylesek ve bizi gidecegimiz yere otomatik olarak kendi goturse. Manyak olurdu ya...!!!
 
sanane

sanane

Üye
ışın makinasi olsa manyak olur ne guzel saniyesinde istedigin yerde olurusun
 
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
    Konu Sahibi
telde bi dügme olacak bascan görünmez olacak.ne olurdu
 
sanane

sanane

Üye
Originally posted by dimitradon@Jun 25 2005, 12:08 AM
telde bi dügme olacak bascan görünmez olacak.ne olurdu
[post=95351]Quoted post[/post]​
sonra ara bulabilirsen :P
 
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
    Konu Sahibi
evt.ben varya neler yaparım.... :P
 

ardaca

Üye
Originally posted by keano@Jun 24 2005, 11:55 PM
yenilebilir cep telefonu..ben daimi ac bi insanimdirda..tam benlik olur valaa..mmmm aciktim lan...cilekli nokia 6600 nasilda guzel olur simdi varya..of of of..at buzluga...hatta ericksson A1018 olsa..of of of..o daha doyurucu...
[post=95339]Quoted post[/post]​
allah iyiliğini vermesin burda da mı? :D olum büyük bişey olsun da doy şu ilk çıkan cep telefonu mesela! 30 cm falan boyu genişlik de 7-8 cm vardır! (yanlış anlaşılmasın cep telefonu :D ) a1018 yetmez sana :D
 

_KadirşinaS_

Üye
USB ile yazıcı,scanner, hatta mouse bağlanabilen iyi bi mobile manyak olurdu. ;;) ;)
 
ozhan35

ozhan35

Üye
mouse silah şekline alsalar ateşleme yerine sol tıklama , baş parmagınla çekilen yere sag tıklama olsa, silahı tuttugun yerde kursör hareket etse nasıl olur.
 

_KadirşinaS_

Üye
Offff bee. Ne counter-strike oynanır.... ;;)
 
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
    Konu Sahibi
insanların içini gösteren telefon... :ehe:
 

paratoner

Üye
zuahhahahhaha
aslinda sarj olsa pek bluetooh la pekte kötü olmaz
 
_KyRa_

_KyRa_

Üye
anti yer çekimli bi gömlek
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
mesela bi cep telefonu olsa
bi düqmeye basınca araba olsa
bi düqmeye basınca yatak olsa
bi düqmeye basınca yemek olsa (ama yedikçe bitmicek)
sonra hiç şarj sorunu olmasa
kullandıkça şarj etse kullanmayınca şarjı bitse :lol2:
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
super bi bulus dostum tebrikler

mesela oyle bi sistem olsunki
diyelim tv'de 50cent cikti
hemen kumandadan basinca bizim eve gelip
bana ufak capli konser verse
yemegini suyunuda veririm ben onun
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
Originally posted by jewel_ma20@Aug 4 2005, 12:37 PM
super bi bulus dostum tebrikler

mesela oyle bi sistem olsunki
diyelim tv'de 50cent cikti
hemen kumandadan basinca bizim eve gelip
bana ufak capli konser verse
yemegini suyunuda veririm ben onun
[post=123236]Quoted post[/post]​


bu ne len haywan mı beslion :kop: :kop: :kop:
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
;;) ac birakmam yani o anlamda :oke:
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Originally posted by iceboy@Jun 24 2005, 11:59 PM
Otomatik araba. Nereye gidecegini soylesek ve bizi gidecegimiz yere otomatik olarak kendi goturse. Manyak olurdu ya...!!!
[post=95343]Quoted post[/post]​
Varya Tren otobüs.:D
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
mesela bilg benim aklimdan gecenleri kendi yapsa beni yormasa
eve girdigimde bilg acilsa
maxi.cep e girmeyi dusundugumde girse

arada sirada bana cay filan getirse
benim yerime ise gidse
bende maasi cebe atsam

cokmu sikistim ne!!!!!!!!!!!
:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt