notebook yardım


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tt82

Üye
    Konu Sahibi
Herkese iyi geceler.Arkadaşlar ben yeni bi notebook almayı düşünüyorum 2500$ bütçe ayırdım.Bu fiyata alınabilecek performans açısından en iyi notebook sizce hangisi?Düşüncelerinizi bekliyorum
 

tt82

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar konuyu yanlış yerde mi açtım acaba?Neden kimse fikrini paylaşma zahmetini göstermiyo?
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
2500 $ la iyi bir notebook alabilirsin hp tercih et bence yada toshiba ;)
 

tt82

Üye
    Konu Sahibi
Hp kullandım nx7010 modeli.Performansı iyiydi ancak hp nin en kötü tarafı harici ekran kartı 128 mb olan modeli yok gibi olanın da fiyatı biraz fazla 3500$ :) civarı.Bu sefer amd işlemci almak geçiyo aklımdan

Bu model sizce nasıl?
 

skyrolen

Üye
birader drxpc.com a gir orada teknoloji tv nin daimi var iyi urunler oluşturmuş oyun işçin laptop yapmış 1530+kdc centrino sonomalı 2.0 ghz 80 gb hdd sağlam bir oyun konsolu makine ama yok başka marka istiyorum dersen inteernetten bu özellikli makine alırsın bu teknik özelliklere aship olması seniniiçin avantaj tablet pc alacaksan biraz daha para koyup sağlam özellikli bir sey al cunku pahalı oluyor daha detajlı bilgi icin bana ulaş skyrolenhotmail.com yardımcı olmaya çalışırım
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
link teki makine güzele benziyo ;)
 

tt82

Üye
    Konu Sahibi
AMd biraz kafamı karıştırıyo daha önce hiç kullanmadım ve kullanan bi arkadışımda yok.Bu yüzden kafamda soru işareti oluşuyo.Skyrolen hemen dediğin yerlere bakıcam saol
 

DefectoR

Sony...
 

eren1907

Üye
Originally posted by DefectoR@Sep 19 2005, 03:48 PM
Sony...
[post=170339]Quoted post[/post]​

+1 Sony olması daha iyi olur.
 

sezginkobya

Üye
Dell Mobile
 

tt82

Üye
    Konu Sahibi
Linklerini vereceğim makinalara bakarsanız sevinirim





yorumlarınızı bekliyorum sebepleriyle beraber :)
 

teenwolfx

Üye
Originally posted by tt82@Sep 18 2005, 01:09 PM
AMd biraz kafamı karıştırıyo daha önce hiç kullanmadım ve kullanan bi arkadışımda yok.Bu yüzden kafamda soru işareti oluşuyo.Skyrolen hemen dediğin yerlere bakıcam saol
[post=169145]Quoted post[/post]​


Hep derim AMD işlemci de bir numara ama notebook için bilmiyorum ancak orada anakart ta da ati chip i kullanılmış oda ne kadar iyidir bilinmez.

son verdiklerine de baktım da bence yine amd de daha iyi...
 

tt82

Üye
    Konu Sahibi
Saol tavsiyen için bugün alıcam birini bakalım hangisine karar vericez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt