Nokia N97 "ş" harfi Yardım!

Sponsorlu Bağlantılar

  • 17 Nisan 2010
  • 2689 Okunma
  • 9 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. 17 Nisan 2010 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    telefonum n97 ama mesaj yazarken hem klavyede hemde dokunmatık ekranda ş harfi yazılıyor fakat wifi baglanırken şifre istedigi kısımda "ş" harfi yazılmıyor aksilik şifre (asdfghjklşi) şifreyi değiştir demeyın malasef adsl bende değil komsuda o şifre isteme ekranı geldiğinde her harf yazılıyor fakat birtk ş harfi yazılmıyor şöyle soylım turkçe karakterler yardımcı tus fonsıyonunda yanı "b" harfının ust kısmında "i" harfı var b tusuna uzun basınca "i" harfi yazıyor fakat "ş" harfi "v" tusunda bu tusa uzun basında ş yazması gerekırken yazmıyor ama mesajlarda yazıyor nedense.... yardımcı olursanız sevınırm nasıl yapabılırım şimdiden tesekkurler!
     


    Yazan: BRKGNY

    Sponsorlu Bağlantılar
  2. 18 Nisan 2010 #2

    aporep

    aporep

    kardeşim tam da harfi bulmuş seni ha:D:D format atmayı denesen
     
  3. 18 Nisan 2010 #3

    BRKGNY

    BRKGNY
    valahi kardesim sorma ya:) formatta attım gene olmadı
     
  4. 18 Nisan 2010 #4

    fordmuro

    fordmuro
    dostum klavyeni aç sym tuşuna basılı tutarken 's' ye bas tamamdır..
     
  5. 18 Nisan 2010 #5

    BRKGNY

    BRKGNY
    sym tusuna basıncada olmadı nedir bu böle?
     
  6. 21 Nisan 2010 #6

    BRKGNY

    BRKGNY
    bu sorun sadece bendemi var n97 olan arkdaslar deneyebılırmı lütfen!
     
  7. 21 Nisan 2010 #7

    djdeycan

    djdeycan
    arkadaşlar telefonun yazma dilini türkçe yada ingilizce olarak değiştirin belki olur benimkinin yazma dili ingilizce ve Ğ Ş İ Ç hepsi yazılıyo dediğinz yerde
     
  8. 21 Nisan 2010 #8

    BRKGNY

    BRKGNY
    yardımın için sağol kardesim ama bende gene olmadı galiba telefonda bi sorun var tesekkürler
     
  9. 22 Mayıs 2011 #9

    pula

    pula
    jhvhjhkh
     
  10. 22 Mayıs 2011 #10

    'Patron

    'Patron
    ozaman mesaj yazmaya gir ş harfini yaz. sonra o harfi kopyala . şifreyı yazmaya gelince yapıştır. sorunun çözuldu hadı hayırlı olsun.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
18/07/2019 - 09:40