nokia mı?


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

onur_poy

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar kim ne derse desin Nokia elindeki başarıyı "Sybian Haksızlığına" Borçludur. Bu konuyu biraz daha araştırırsanız görürsünüz ki Sybian daha önceden bütün her firmaya yazılım satan bir firmayken renkli ekran telefonların çıkmasıyla nokia Sybian'ın hisselerini haksızca ele geçirdi. ve telefon kousunda bir tekel oluşturmaya çalışıyor ama karşısındaki sonyericsson siemens motorola gibi devler de var tabi bu firmalar nokia'nın haksız rekabeti sayesinde Sybian teknolojisinden yoksun kaldılar. Bu firmalarda Sybian yazılım olmadan nokia ile baş etmeye çalışıyorlar Nokia nın haksızlıkları burda da sona ermiyor ayrıca çok fazla seriyi piyasaya çıkarıp hızlı üretim yaptıkları için piyasada binlerce defolu telefonları var. Bir sürü yazılım sorunları.... Sizce Noki neden piyasaya kendi özel cep telefonu yazılımlarını açık kaynak kodlarıyla bırakıyorlar? Sizce neden nokia aynı maltepe sigarasının her bakkalda bulunması gibi her telefoncuda bulunuyor? Aslında yazacak daha çok şey var ama bu günlük benden bu kadar Ufak bir anektod daha ekleyeyim: Nokia geçen sene Temmuz ayında bütün gelirlerininbelirli bir %'lik (tam aklımda değil şuan yalan olmasın) kısmını İsrail Ordusuna bağışladığını açıkladı. Yaani Nokia alarak bir telefon almış olmakla beraber İsrail Ordusunada yardımda bulunmuş oluyorsunuz. Bu konuda daha inandırıcı ve net bilgi almak isteyen arkadaşlar http://www.inminds.co.uk/boycott-nokia.html adreine bakabilirler. Nokia almamakla mazlum Filistin halkının yanında yer almış olursunuz...

Eğer azcık doğruluktan yanaysanız - tatlı rekabetin halka yansımasını istiyorsanız- Azcık vicdanınız varsa NOKIA ALMAZSINIZ!
 
tsubasa

tsubasa

Üye
motorola samsung gibi telefonlar symbian dan yoksunlar diye bişey söz konusu değil...Onlarda Windows Mobile kullanıyorlar,hemde kralını symbian onun yanında halt etmiş...
Ayrıca arkadasım nokia bir finlandiya kuruluşu ne alakası var israile bağışla,hadi onu geçtim nokia gibi bi dev böyle bişeyi yapmaz,prestij meselesi,cocacola yada aynı söylentiler çıktı ama bunları aleni bi şekilde yapmaları bana saçma gelmeye başladı,her büyük firmamı israil dostu filistin düşmanı kardeşim?türkiye çok büyük bi pazar bu firmalar için,eğer bunaları yaparlarsa neler olur sizce?türkiyeyi bence hiçe sayıpta bunları yapmazlar.bana bunlar artık çamur at izi kalsın politikası gibi gelmeye başladı...
 

tofy

Üye
ona bakarsak birçok tükettiğimiz markalar ve hatta bankalarrrrrda böyle yerlere yardım yapıyor ben menüsüne çok alıştım ayrıca hiçbir nokiam bozulmadıııı benimmm o yüüzden ben nokia yı seviyorummm
 
midnight

midnight

Üye
Bazı firmalar da windows mobil kullanıyor ama...nokia'nın da microsoft ile arası açık...
 
tsubasa

tsubasa

Üye
motorolada almayalım ozmn oda amerikan firması,sömürgeciler ;)
 
midnight

midnight

Üye
Originally posted by tsubasa@Sep 16 2005, 02:24 AM
motorolada almayalım ozmn oda amerikan firması,sömürgeciler ;)
[post=166452]Quoted post[/post]​

Peki hangi telefonu kullanacağız?...herhalde ankesörlü telefon kullanacağız... :lol2:
 
tsubasa

tsubasa

Üye
Buradan herkese çağrı yapıyorum...
Arkadaslar bundan sonra ASELSAN alıyoruz :lol2: :lol2: :lol2:
 
msw

msw

Üye
o senin görüşün....peki senin sony e verdiğin paranın nereye gittiğini biliyor musun....

Ben nokiacıyım ve buna kimse karışamaz
 
__Midas__

__Midas__

Üye
evet arkadaşlar nokia dev bir marka kabul etmek gerek.
türkiyede zaten verdiğimiz paranın yarısı devletin kasasına vergi olarak gidiyo ona bakarsan petrol de almayalım o paralarlada arap şeyhleri milyar dolarlık yatlarla dünya turları yaparlar yerler içerler,gezerler tozarlar müslümanlık deyincede toz kondurmazlar.ben böyle şeylere inanmam.
:off: :off: :off:
türkiyedeki modellerin hepsi yutdışı çıkışlı biz telefon almalımıyız tartışılır şahsen ben bundan sonraki hayatımda telefonsuz yaşam düşünemiyorum ve bu yaşamın içinde nokia ilk sırada.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Her firmanın, her şirketin ve her esnadın gelirinin bir bölümünü bir yerlere verir ama bu o firmanın, şirketin yada esnafın kötü olduğu anlamına gelmez.

Bu yalan haberlere kulak asılmamalı, eğer bu haberlere kulak asılırs ileride ekmek fabrikaları fırınlar vs. içinde bu söylentiler çıkacaktır buna inanan halkımızda ekmek almayacaktır.

Bu tür haberleri yayınlayarak halk kandırılıyor, Lütfen artık bu tür boş haberleri yayınlamayalım..

Bu dünyanın sonu Kıyamet'ten olmaz, böyle kuru kuru haberlerden ve söylentilerden olur
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
nokia almayalım...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt