nokia asha 302

  • 9 Ekim 2012
  • 3025 Okunma
  • 9 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. sosyal ağlar uygulamrına girdim çıktım hala net açık gözüküyo lütfen yardımcı olurmusunuz
     


    Yazan: vatan150
  2. tele format at settings only olsun
     
  3. anlamadım ne formatı atıcam az ayrıntılı desen :D
     
  4. saol kardesim
     
  5. bende nokia asha 302 var v14.78 e guncelledim ama uygulamalar aççılmıyor açılır gıbıoluyor beyaz bır ekran çıkıyor fabrika ayr geri dondum ama bir şey değişmedi.lütfen yardım edin ne yapmalıyım
     
  6. la olm format falan gereksiz lan dinleme kimseyi aynı telefonu bende kullanıyorum orda sosyal ağlara girince ayarlardan otomatik güncellemeyi kapat çıktıktan 5 dk sonra otomatik bağlantı kapanır mrk etme format ne alaka :D
     
  7. ​format atmayı dene
     
  8. bncede
     
  9. pcden bi usb ile yazılım atmayı denesene bi arkadaşım
     
  10. bu da olabılır
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
13/11/2018 - 08:25