Nokia 6680- Sinirsiz Video Kaydi


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
arkadaslar 6680 ile sinirsiz video kaydi yapmak icin program ismi soyleyebilirmisiniz ??:help:
 

eon

Üye
zaten yapmaz mi sinirsiz video kaydi ???? kartinin hafizasi kadar yapar zaten, bir programa gerek var mi bunun icin ?
 

seckinkoybasi

Üye
6630 ve sonrakiler ki buna 6680 dahil hafıza kartının kapasitesi ne kadarsa o kadar çok kayıt yapar.
 

alpole

Üye
Hafızan ne kadar çoksa o kadar fazla kayıt yaparsın
 

eagle50

Üye
Originally posted by alpole@Oct 28 2005, 10:09 PM
Hafızan ne kadar çoksa o kadar fazla kayıt yaparsın
[post=201219]Quoted post[/post]​

bakinca bende buldum ufak bi ayar isi varmis :ah:
 

eon

Üye
bisey degil de :) telefonuna hakkini ver yani :) gecti sinirsiz kayit devirleri bu telefonlarla, hafiza kartinin kapsitesi kadar kayit yapar cunku.....
 
    Konu Sahibi
Originally posted by eon@Oct 31 2005, 02:23 PM
bisey degil de :) telefonuna hakkini ver yani :) gecti sinirsiz kayit devirleri bu telefonlarla, hafiza kartinin kapsitesi kadar kayit yapar cunku.....
[post=202776]Quoted post[/post]​

sen takma kafana.. ;)
 

sevgi

Üye
evet nokia 6630
512mb hafıza kartı 8saat çekiyor
yani orginalinden sınırsız
 

white

Üye
Ne gerek var ki??
 
<span style="color:#FF0000">fani olan hiçbir şey sınırsız değildir herşeyin bir sınırı bir sonu vardır arkadaslar</span>
 
barabelli

barabelli

Üye
<div class='quotetop'>([email protected]@N &#064; Jan 23 2006, 07&#58;57 PM) [post=261021]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<span style="color:#FF0000">fani olan hiçbir şey sınırsız değildir herşeyin bir sınırı bir sonu vardır arkadaslar</span>
[/b][/quote]


ya guzel sozde ne alaka sımdı arkadas yardım ıstıyor snn dedıgıne bak komıkgeldı bıraz bana bu formda buu laf
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Batuhan , lütfen eski konuları hortlatmaya devam edersen post sayından düşme cezası alabilirsin. &#33;&#33;&#33;


Saygılar.&#33;
 
barabelli

barabelli

Üye
vallaha bende ılk defa fark ettım eskı konu oldugunu bılseydım hem eskı konu hemde alakasız cevap derdım tuhh ııcımde kaldı
 

eon

Üye
tabi sinirsiz derken de sunu unutmayalim: maximum cekim 1 saatdir. fakat hafiza kartinizin kapasitesi kadar 1saat * 2,4,8 cekimler olabilir. her biri birer saatlik cekimler. 1 saatlik cekim de yaklasik 64 mb tutuyor... yani 512 mb&#39;lik bir kart toplam 1 saat * 8 &#39;lik video kaydi yapabilir.... 8 tane 1&#39;er saatlik cekim yani. herhalde anlasilmistir
 
CK1991

CK1991

Üye
Comcorde mi?????
 
barabelli

barabelli

Üye
ya bunlar eskı konu yapmayın hortlatmayın yaaa camcorder deıl oku formu ondan sora yaz arkadasım okursan anlarsın
 

dexor

Üye
yha beyler bu video kayıt programlarının çözünürlüğe etkisi varmıdır yhani yüklesem daha iyi görüntü alırmıyım...
 
emre_kalay

emre_kalay

Üye
6630 ve 6680 camcoder yüklemeyin çalışmıyorr tavsiye !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt