Nissan'ın Türkiye rekoru

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kral 63

Kral 63

Üye
    Konu Sahibi
Nissan'ın Türkiye rekoru
Türkiye pazarında bugüne kadar en yüksek pazar payını elde eden Nissan Türkiye, bu oranı orta vadede yüzde 3'e çıkarmayı hedefliyor. Nissan'ın lokomotifi haline gelen Qashqai ve Juke
modeli yok satıyor. EN YÜKSEK PAZAR PAYINI
ELDE ETTİ Nissan Türkiye, Mart 2011
sonuçlarını açıkladı. Büyümesini Mart ayında da sürdürdüğü gözlenen Nissan Türkiye, Mart
ayını toplam 2 bin 145 adet satışla kapattı. Bu satış rakamı ile yüzde 2,74'lük Pazar payına ulaşan Nissan, Türkiye pazarında bugüne dek en yüksek Pazar
payını elde ederek bir ilke imza attı. Geçen yılın ilk çeyreğine göre bu yıl ilk çeyrekte toplam yüzde 78 büyüme kaydeden pazarın da üzerinde büyüme göstererek
yüzde 127'lik büyüme elde eden
Nissan Türkiye, pazar payını da 2011'in ilk çeyreğinde 1,8'den 2,3'e çıkardı. Nissan bu büyüme oranları ile orta vadede pazar payını yüzde 3'e çıkarmayı hedeflediğini de açıkladı. QASHGAİ VE JUKE YOK SATIYOR Bu büyümenin özellikle modele
bağlı bir stratejinin sonucu olduğunu belirten Nissan Türkiye Genel Müdür Yardımcısı İlkim Sancaktaroğlu, Qashqai, Juke ve Micra ile hafif ticari araçlardan
Navara ve Pickup NP300'ün bu
başarıda önemli payları olduğunu söyledi. İlkim Sancaktaroğlu, Qashqai ve Juke modelleri için
gelen talepleri karşılamakta zorlandıklarını da belirtti. Sancaktaroğlu ayrıca şöyle
konuştu; "Bildiğiniz gibi Nisan 2009 ? Mart 2010 dönemini
içeren mali yılımıza göre satışlarımızı 7 bin 542 adetten 15 bin 597'ye çıkararak yüzde 100'ün üzerinde bir artış grafiği kaydettik. Toplam pazarın üzerinde büyüme gösterdiğimizi açıklayan bu rakamlarla Nissan Türkiye olarak Avrupa
sıralamasında geçen yıla oranla 3 basamak tırmanarak 2010'u 8'inci sırada kapattık. Şimdi yeni mali yılımızda da benzer bir büyüme ile başarımızı daha da yükselteceğimize inanıyorum."
 
Necmati

Necmati

Üye
Hemde Nissan :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt