nie böyle anlamadım


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

vlknkpln

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar kendime yeni bir 3230 aldım ve 1.2 MP olan kamerayla çektiğim fotoğraflar telefonda süper gözüküyo ama bilgisayar ortamında VGA dan bile kötü gözüküyo. bunun nedenini bilen var mı?
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bir nedeni yok ayarların doğru yapılıysa çekeceğin en iyi foto onlardır.. :(
 
abuvice

abuvice

Üye
nokia olm bu :(
 
karizma

karizma

Üye
Arkadaşım kamera ayarların tam olarak ayarladınmı?
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Kamera ayarlarını en kaliteli seviyeye getirip , bir daha deneyin.
 

ekolix

Üye
ya telefon da kı cekım kalıtesı ne olursa olsun telefonun renk kod kalıtesı de onemlı. 1.2 mp dusuk hele bu bıde telefon ıcınse daha kotu poz demek oluyor. anlayacagın telefonda kı foto cekımı ıle fotograf makınasından cekecegın resım kalıtesı bır deıl..
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
3230.. :(
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Forograf Makinası ile tabi denk olmaycak. ;)

Sonuçta bu bir telefon ama yeni nesil telefonlar için bu yorumu yapamam ;)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
3230 bence nokianın üretim hatası.. :vur:
 
iOS Developer

iOS Developer

Üye
yoq ya o kadar da değil van...
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Ya dostum 6630'dan sonra çıktı aynı platforum ama.. :(
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
yaw 6630 3230 bi çeker ne o öyle dandirik bişe olmuş bence
 
iOS Developer

iOS Developer

Üye
nokia nın kazmalığı...
 
dustqm

dustqm

Üye
arkadaşım arka plan ışıklarını iyi ayarlarsan ve görüntü kalitesinide en iyiye getirirsen bi tele göre fena çekmiyo ki çekilen fotoların vga yla uzaktan yakından bi alakası yok yane bu arada 3230 1.3 megapixel 6630 da ve ikisi de 1280X960 çekiyo 6630 un sadece kamera genişliği daha fazla kalite farkı olucağını sanmıyorum
 
midnight

midnight

Üye
Originally posted by dustqm@Sep 23 2005, 08:20 PM
arkadaşım arka plan ışıklarını iyi ayarlarsan ve görüntü kalitesinide en iyiye getirirsen bi tele göre fena çekmiyo ki çekilen fotoların vga yla uzaktan yakından bi alakası yok yane bu arada 3230 1.3 megapixel 6630 da ve ikisi de 1280X960 çekiyo 6630 un sadece kamera genişliği daha fazla kalite farkı olucağını sanmıyorum
[post=175424]Quoted post[/post]​

Walla bende de 3230 var,ben de aynısını düşünüyordum ama 6630, 3230'dan daha iyi resim çekiyor...defalarca denedik ama 6630'un resim kalitesi daha iyi.. :(
 
dustqm

dustqm

Üye
ya o fark olsa olsa 6630un merceği daha geniş ondandır die düşünüyorum yoksa megapixeller falan aynı
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
ewet 6630 3230 dan daha iyi resim çekiyor ama bence dış görünüş olarak 3230 daha güzel duruyor ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt