n95 titreşim hakkında

  • 23 Ekim 2010
  • 1243 Okunma
  • 7 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkadaşlar durumu daha önce bu forumda paylaştım ama pek ilgilenip cevap veren olmadı.n95 telefonda şarj azaldığı zaman titreşimin çalış şekli değişiyor.bataryayı değişip kontrol ettim aynı.nokianın servisine götürdüm hiçbir problem olmadığını nokia n95 in özelliği olduğu söylendi.bana saçma geldi.telefonlardan anlamadığımdan sormak istedim acaba n95 lerde şarj azaldığı zaman titreşimin kesik kesik gelmesi normalmi.bilgisi olan arkadaşların bilgilendirmesi rica olunur.
     


    Yazan: rizeli53100
  2. sonuçda titreşimde bataryayla çalışıo batarya azalınca oda olduğu gibi olamaz yani dayımda n95 var aynen ondada öyle:oke:
     
  3. sanmıyorum kardeş onun özelliği olabilir n95 kullanıyorum aynı dediğin şey var birde şarj olurken titreşimi çalışmıyor okadar..
     
  4. arkadaşlar verdiğiniz cevaplar için teşekkürler.anladığım kadarıyla bu bir sorun değil.N95 lerde bir özellik.
     
  5. titreşimi kapatmanı öneririm.telefon düşebiliyor. :D
     
  6. n95 daha önce kullanmadım.n85 kullanıyorum.bahsettiğin durum n85 te yok.ama s60 telefonlar özellikle yeni çıkan telefonlar güç/batarya yönetimi konusunda daha üztün özelliklere sahip.bahsettiğin durum bir arızadan çok batarya güç yönetimiyle alakalı sanırım.o yüzden fazla kafana takma,bence n95 i öyle kabullen :)
     
  7. 3 sene n95 kullandım ama farketmedim
     
  8. benim n95 in ekran titriyo batarya azalınca
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
14/11/2018 - 16:11