N81-N81 8GB FuN CLuB :)

Godfather

Godfather

Üye
    Konu Sahibi







BUDA BENİM CANAVAR :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor, gökhanates, shaekerr ve 3 diğerleri
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
hayırlı olsun canım..
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
hayırlı olsun arkadaşım.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Moderator
Hoş telefon..Güle güle kullan..
 
Godfather

Godfather

Üye
    Konu Sahibi
n81 i pek seven yok galiba ilgi cok az :(
 
Godfather

Godfather

Üye
    Konu Sahibi
eeee n81. yokmu ya burda allah alla reklammı yapıyoruz acaba?
 
gokberkgovercin

gokberkgovercin

Üye
N81 8GB müthiş bi alet bence =) Ama kamerası biraz daha iyi olsa(3.2 mp ve üstü) tam süper olacaktı =)) Ben telefonumdan memnunum ama :):)
 

oxytion

Üye
kalkıp ta 1500 lıra verecegine 500 lira verip bu telefonu almak kesinlikle daha ıyı bu telefon bir teknoloji harikası cok memnunum....
 
Godfather

Godfather

Üye
    Konu Sahibi
N81 8GB müthiş bi alet bence =) Ama kamerası biraz daha iyi olsa(3.2 mp ve üstü) tam süper olacaktı =)) Ben telefonumdan memnunum ama :):)

evet çok güzel bir alet ama kamera 2den ii olsaydı daha ii olacaktı ama yinede telefonumu çok seviyorum:oke:
 
kaan0

kaan0

Üye
bende de n81 var ama çoğu düz mantık arkadaş bu ne lan kamera 2mpx seni kazıklamışlar diyebiliyor navi tuşu, n-gage tuşları, müzik tuşları wireless gibi özelliklerdense bi haberler. Gerçekten çok güzel bi telefon.
 
emre_94

emre_94

Üye
Bendede var ben dosya aktarmak için kabloyu taktığımda ne telefonda ne de bilgisayarda bir tepki yok normalde toplu depolama pc suite baskı gibi seçeneklerin çıkması gerekir bir kaç yere sordum kablo için dırver yükle dediler arkadaşlar n81 8b nin kablosu tak kullan değil mi driver yüklemek mi lazım?
 
Godfather

Godfather

Üye
    Konu Sahibi
Bendede var ben dosya aktarmak için kabloyu taktığımda ne telefonda ne de bilgisayarda bir tepki yok normalde toplu depolama pc suite baskı gibi seçeneklerin çıkması gerekir bir kaç yere sordum kablo için dırver yükle dediler arkadaşlar n81 8b nin kablosu tak kullan değil mi driver yüklemek mi lazım?

pc suite icin gerek evet ama veri aktarma için gerekmez :oke:
 
turkiminator

turkiminator

Üye
Arkadaşlar bir konuda yardım istiyorum.. Telefonumdan memnunum n81 kullanıyorum.. Fakat telefonumun dışında bulunan gri.. tabaka soyulmaya başladı.... fabrika hatasımıdır.. yada kullanımdan kaynaklanan bi durummudur... :S gri tabaka komple soyulucak böyle giderse acil yardım ederseniz sevınırımm... Dahada kötü olmaması için.. önerdiginiz birşey varmı.....

aksama goruntusunu koyarım... :S

Şimdiden teşekkürler...

 
mmzzkk

mmzzkk

Üye
benim canavar tamirde ;(..

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar bir konuda yardım istiyorum.. Telefonumdan memnunum n81 kullanıyorum.. Fakat telefonumun dışında bulunan gri.. tabaka soyulmaya başladı.... fabrika hatasımıdır.. yada kullanımdan kaynaklanan bi durummudur... :S gri tabaka komple soyulucak böyle giderse acil yardım ederseniz sevınırımm... Dahada kötü olmaması için.. önerdiginiz birşey varmı.....

aksama goruntusunu koyarım... :S

Şimdiden teşekkürler...


kardeşim benimde soyuluyor merak etme.. kullanımdan kaynaklanıyor..hatta çatlak gibi de görünüyor.. yapacak bişi yok.. Pasta cila atarsan o sana kalmış tabi ;"))..
 

falcon19

Üye
benim de bi n81 im war cok memnunum yalnız dengesiz bi arkadaş ekranı kırdı 1 haftadır felç durumdayım.. :(
 
maki20

maki20

Üye
beyler ben 1.5 yıldır n81 8gb kullanıyorum telefonda tık yok ne boyası attı nede tamire gitti ekran koruma bantı dahi duruyor nokianın en hızlı telefonu bence telefonun 7 gbsi dolu hiç yavaşlamadı ses kalitesi çok iyi ve basları tizleri en iyi veren telefon sadece kamera 2 ondada sorun yok bence pek çok 2mpx telefondan daha iyi çekiyor bence iyi telefon
 
turkiminator

turkiminator

Üye
Aynen devam diyosun yanii.. :S Çok kötü bi görünüme sahip oluyo yaf..


benim canavar tamirde ;(..

--------------- Ekleme ---------------



kardeşim benimde soyuluyor merak etme.. kullanımdan kaynaklanıyor..hatta çatlak gibi de görünüyor.. yapacak bişi yok.. Pasta cila atarsan o sana kalmış tabi ;"))..
 
Godfather

Godfather

Üye
    Konu Sahibi
pc de yerleşik bluetooth yoksa kablo ile veri aktarırken gerekir..

bende gerekmiyor :) telefonu ilk aldıgımda pc ye takmıştım çalışmıştı(veri aktarımı ile) sonra pc suiteyi denedim olmadı :)
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt