mpx 220


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

paradox

Üye
    Konu Sahibi
yab biri allah rızası için 1.47 nin türkçeli olanın şuraya koysun ben 15 yaşında olduğum için nasıl olacağını bilmiyom biri bana msnden anlatsın lütfen msn:p[email protected] :artı:
 

zoom

Üye
'15 yaşında olduğum için nasıl olacağını bilmiyom' demişsin de bunun yaşla ne alakası var ki yani 15 yaşında olan bilemez mi niye yaşa bağlıyosun
 

paradox

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by zoom@Oct 7 2005, 05:19 PM
'15 yaşında olduğum için nasıl olacağını bilmiyom' demişsin de bunun yaşla ne alakası var ki yani 15 yaşında olan bilemez mi niye yaşa bağlıyosun
[post=186338]Quoted post[/post]​
yani demek istediğim bilgisayar bilgim az o yüzden :angry: ..... beni anlamışsındır inşallah
 

zoom

Üye
ozaman bilgisayar bilgim az de 15 yaşındayım deme ;;)
 

paradox

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by zoom@Oct 7 2005, 08:13 PM
ozaman bilgisayar bilgim az de 15 yaşındayım deme ;;)
[post=186428]Quoted post[/post]​
tamam bidahasına öle derim :P ayrıca sende mi mpx220 kullanıyon
 

zoom

Üye
yok kullanmıyomda almayı düşünüyorum
 

zuroha

Üye
Originally posted by zoom@Oct 8 2005, 11:09 PM
yok kullanmıyomda almayı düşünüyorum
[post=187127]Quoted post[/post]​
arkadaşlar bende almayı düşünüyorum en kısa zamanda ama bi fikrim yoq iyi bir açıklama yapacak birileri yoqmu qcqbq..!
 

zoom

Üye
valla okuduklarıma göre güzel bir tel ama foto Koca bir 0 yani berbat açıkçası ama ben zaten fotoya bakarsam tel ekranında bakıyorum yani pc'ye atmam o yüzdende foto okadar sorun olmaz heralde bana onun dışında mis gibi windows mobile 2003 var ama teldede sorunşar çıktı mı motorola teknik servisi çok kötü yapıyor işini garanti kapsamı dışıba çıkarmak için bin bir yalan söylüyoalrmış mesela adamın birnin teli bozulmuş götürmüş servise teelfonda sıvı teması var demişler halbuki suya bile deymemiş tel ama servistekilerde ısrarla eldeki ter'den olabilir felan diye saçmalamış yani alıcaksan telefonu garantisi olmasına dikkat et çünkü zırtlık çıkarırsa işin zor olur ;;)
 

paradox

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by zoom@Oct 9 2005, 09:27 PM
valla okuduklarıma göre güzel bir tel ama foto Koca bir 0 yani berbat açıkçası ama ben zaten fotoya bakarsam tel ekranında bakıyorum yani pc'ye atmam o yüzdende foto okadar sorun olmaz heralde bana onun dışında mis gibi windows mobile 2003 var ama teldede sorunşar çıktı mı motorola teknik servisi çok kötü yapıyor işini garanti kapsamı dışıba çıkarmak için bin bir yalan söylüyoalrmış mesela adamın birnin teli bozulmuş götürmüş servise teelfonda sıvı teması var demişler halbuki suya bile deymemiş tel ama servistekilerde ısrarla eldeki ter'den olabilir felan diye saçmalamış yani alıcaksan telefonu garantisi olmasına dikkat et çünkü zırtlık çıkarırsa işin zor olur ;;)
[post=187779]Quoted post[/post]​
bende katılıyom ben kullanıyorum mpx220yi. foto için alacaksan alma git k750i al ama ben telefonda windows kullanmak dersen tam sana göre ses kalitesi çookk iyi ama biraz az çıkıyo onuda rom yükleyerek halledebilirsin(ben daha yüklemedim) ben daha yeni aldım ve de çok memnun
 

Ashaka

Üye
paradox, mpx 220ye 1.47 rom yüklediğinde generic rom mu? eğer öyle ise başta ingilizce çıkıyor ama start - settings - other - regional settings (6) seçip orada language UK English olan yeri tıkla Türkçe yap, local settings olan yeri de tıkla Türkçe seç sonra telefonu kapatıp aç, ingilizce oluyor
bu arada 1.49 rom da çıktı :D
 

paradox

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by Ashaka@Oct 10 2005, 09:18 PM
paradox, mpx 220ye 1.47 rom yüklediğinde generic rom mu? eğer öyle ise başta ingilizce çıkıyor ama start - settings - other - regional settings (6) seçip orada language UK English olan yeri tıkla Türkçe yap, local settings olan yeri de tıkla Türkçe seç sonra telefonu kapatıp aç, ingilizce oluyor
bu arada 1.49 rom da çıktı :D
[post=188280]Quoted post[/post]​
evet bugün 1.49 u yükledim.izlenimlerin iyi yüklemenizi öneririm.ben yabancı sitenin birinden buldum.blutut ismi var türkçe kamera biraz iyi gibi...işte :artı:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt