Motorola E398-Vxxx Skin & Java & Flash & Flex


Ozan

Ozan

Admin
İçindekiler
Driver Yükleme
Seem Yükleme
Telefon Hafızasını Yükseltme
Ses Kayıt Özelliği Ekleme(eklediğim seem le kamera tuşu sorunu giderildi soldaki Smart Key ses kayıt tuşu oldu)
Skin Yükleme
Flash (SW) Yükleme (Flash yazılım demektir telefonunuzun yazılımı gincellerseniz basriz şekilde hızlanma görebilirsiniz)
Flex Yükleme(Tlefonunuzun içindeki telefonuuzun çalışmasını sağlayan dosylar grubudur ör:klasörler , menü sistemi, zil sesleri vs gibi. açıkcası ben bunun bi yararını görmedim ama bende şu 7F flex i yüklü)

Skin & Java & Flash & Flex & Edit Rehberi en aşağıda eklendi..

E398 98R flash türkçe dil desteği yok.
(Sadece aşağıdaki flex ile kullanın diğerlerinde uyumsuzluk olabiliyo)
http://www.moto398.wz.cz/firmware/R372_G_0...98R_reflash.zip

98R ile tam uyumlu olarka kullanabileceğiniz Flex E398
http://www.moto398.wz.cz/firmware/GIKE398000AC0DB.rar

E398 TÜRKÇE 95R FLASH İÇİn TIKLAYIN
NOT: Bu flash ile birlikte flex de gelmektedir...

BU FLASH İLE İSTEDĞİNİZ 9XR FLASHI TÜRKÇE YAABİLİRSİNİZ
http://www.theserver.ch/E398/Language/R372...039_reflash.shx

Kaynak: DonanimHaber - darkspell
 

yetenek

Üye
teşekkürler eline sağlık
 

metintekin

Üye
güzel olmuş
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Ya bunlar ne işe yarıyo biras taha çaramısınz :|
 

kewok

Üye
e398 skinler 10 tane daha sonra yine ekleyecem..

:arrow: BURADAN
 

ugurtalat

Üye
ELİNDE DATA CD Sİ OLANLARIN DİKKATİNE


arkadaşlar ben telefonu bilgisayara tanıtamıyorum çünkü cd si kırıldı Ben KIRŞEHİR deyim birisi [email protected] a email atabilirmi? cd sini kopyalayıp posta ile göndere bilirmi ben ücretini yollayım telefon numarasını da atsın ben arayımda bi görüşelim LÜTFEN
 

fredy_ea

Üye
ya e398 in sifir fiyatını bilen varmı bana söleyebilirmisiniz.teşekkürler.. :oke:
 

fredy_ea

Üye
ugurtalat sitede büyük harfle yazmak yasaktır...... :nono: :nono: :nono:
 

mursel_61

Üye
motorola E398 tel. programları nerden bulabılırım :help:
 

telit35

Üye
Originally posted by Negative@May 23 2005, 06:32 PM
İçindekiler
Driver Yükleme
Seem Yükleme
Telefon Hafızasını Yükseltme
Ses Kayıt Özelliği Ekleme(eklediğim seem le kamera tuşu sorunu giderildi soldaki Smart Key ses kayıt tuşu oldu)
Skin Yükleme
Flash (SW) Yükleme (Flash yazılım demektir telefonunuzun yazılımı gincellerseniz basriz şekilde hızlanma görebilirsiniz)
Flex Yükleme(Tlefonunuzun içindeki telefonuuzun çalışmasını sağlayan dosylar grubudur ör:klasörler , menü sistemi, zil sesleri vs gibi. açıkcası ben bunun bi yararını görmedim ama bende şu 7F flex i yüklü)

Skin & Java & Flash & Flex & Edit Rehberi en aşağıda eklendi..

E398 98R flash türkçe dil desteği yok.
(Sadece aşağıdaki flex ile kullanın diğerlerinde uyumsuzluk olabiliyo)
http://www.moto398.wz.cz/firmware/R372_G_0...98R_reflash.zip

98R ile tam uyumlu olarka kullanabileceğiniz Flex E398
http://www.moto398.wz.cz/firmware/GIKE398000AC0DB.rar

E398 TÜRKÇE 95R FLASH İÇİn TIKLAYIN
NOT: Bu flash ile birlikte flex de gelmektedir...

BU FLASH İLE İSTEDĞİNİZ 9XR FLASHI TÜRKÇE YAABİLİRSİNİZ
http://www.theserver.ch/E398/Language/R372...039_reflash.shx

Kaynak: DonanimHaber - darkspell
[post=62388]Quoted post[/post]​
 

telit35

Üye
Originally posted by Negative@May 23 2005, 06:32 PM
İçindekiler
Driver Yükleme
Seem Yükleme
Telefon Hafızasını Yükseltme
Ses Kayıt Özelliği Ekleme(eklediğim seem le kamera tuşu sorunu giderildi soldaki Smart Key ses kayıt tuşu oldu)
Skin Yükleme
Flash (SW) Yükleme (Flash yazılım demektir telefonunuzun yazılımı gincellerseniz basriz şekilde hızlanma görebilirsiniz)
Flex Yükleme(Tlefonunuzun içindeki telefonuuzun çalışmasını sağlayan dosylar grubudur ör:klasörler , menü sistemi, zil sesleri vs gibi. açıkcası ben bunun bi yararını görmedim ama bende şu 7F flex i yüklü)

Skin & Java & Flash & Flex & Edit Rehberi en aşağıda eklendi..

E398 98R flash türkçe dil desteği yok.
(Sadece aşağıdaki flex ile kullanın diğerlerinde uyumsuzluk olabiliyo)
http://www.moto398.wz.cz/firmware/R372_G_0...98R_reflash.zip

98R ile tam uyumlu olarka kullanabileceğiniz Flex E398
http://www.moto398.wz.cz/firmware/GIKE398000AC0DB.rar

E398 TÜRKÇE 95R FLASH İÇİn TIKLAYIN
NOT: Bu flash ile birlikte flex de gelmektedir...

BU FLASH İLE İSTEDĞİNİZ 9XR FLASHI TÜRKÇE YAABİLİRSİNİZ
http://www.theserver.ch/E398/Language/R372...039_reflash.shx

Kaynak: DonanimHaber - darkspell
[post=62388]Quoted post[/post]​
 

_GiTaRisT_

Üye
bu cevaplarda ne yapılmaya çalışılmış... ???
 

serqahn

Üye
e 398 de bi şekildevideo kaydetme olayı yokmu acaba bu da olsa bu tel alınır. bi bilen warsa pek makbule geçecek ;;)
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
E398'i görmeyi çok istiyorum alacaktım almadım içimde kalmıştı
 

hellscream38

Üye
ya bu programları koymussunuz iiiii hosta bunları nasıl kullanacaz
 

ChatKing

Üye
Kurdum ve istemiyorum artık nasıl kaldırıcam bu seem leri telefon kafayı yedi
 

hellscream38

Üye
peki nasıl kurdun?
 

ferhat52309

Üye
teşekkürler
 

fatih findik

Üye
kardeşim.ellerine sağlık.teşekkürler
 

murat50

Üye
arkadaşlar motorola e 398 kullanıyorum çok iyi bir telefon ama mid let uygulamasını bir türlü bulamadım eğer mid let uygulamasını nerden bulşacağımı biliyorsanız bilgi verin lütfen şimdiden teşekkürler
 


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt