zevke gore... ben sahsen performanstan yanayim..olayi abarttigim icin yedek lastik bile tasimiyorum (3-4kg 3-4kg dur).arabanin icini bas muzik sistemi vs vs doldurup agirlastirip performanstan kisabilirsin..ama ilk modifiye olarak, hava sistemi eksoz sistemi, petrol basinci ayarlayici valve, sonra cant alabilirisin (ama cant son hizini ve hizlanmani buyuk ihtimalle azalticak, ama yol tutsun articak,) sonra suspansiyonu alcaltabilirisin, sonra buyuk piston veya egzantrik mili ile oynayabilirsin, sonra chip tuning yapabilirsin. Araban eger 1.4 falan ise direk chip tuning yaparsan bisey kazanicagini zannetmem, yani deger bicimde. yaa zaten motor 1.4se cok ultra mega bi kazanc hic bi modifiye ile olmaz.
Unutma ne kadar cok modfiiye parcan varsa chip tuningden kazancin o kadar cok olucak. X karenin grafigi gibi dusun, giderek artiyo ve artma oranida arttikca artiyo. Ama ilk ilk modifiyen bi hava sistemi olabilir (normal lastiklerinle kalkis hizin ve son hizin daha hizli olur, ama cant alirsan yol tutsun artar) tabi gidip ultra hafif yaris canti alirsan hicbisey kayetmezsin performanstan.
bu arada en ucuz modifiye arabni diyete sokmaktir, arka koltuklari sokmek, arabanin kapilarinin ic kisimlarini sokmek vs vs...