Mmc hakkında ciddi problem


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

meta1002

Üye
    Konu Sahibi
mmc şifremi bilmeden format attım :( bu şifreyi geri alma şansım var mı? yoksa kartı çöpe mi atıcam :(
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
dostum format atınca mmc store dosyasını silmiş oluyosun ve sanırım bulunabiliyor ama nasıl :(
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Hafıza kartınamı format attın ?? Hafıza kartında şifre varsa eğer format atarkende şifre ister oraya ne yazdıysan o dur şifre..
 

meta1002

Üye
    Konu Sahibi
1 dk da 2 msj geldi bu site cidden çok iyi...

ya ben hafıza kartı takılıyken attım formatı telefona. O zaman telefonun guvenlik kodunu girdim başladı formatlama. Sonra durup dururken mmc şifresi istedi. Ben eski telefonumdaki hafıza kartımı kullanıyorum yeni telefonuma taktığımda hiç şifre sormadı. Şimdi niye soruyo anlamadım :vur:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
0000

bunu yaz bide bakalım olacak mı ??

Olmazsa card reader'in varsa eğer ''Cep İçin PC Programları'' bölümünde bi program verilmişti onunla bulursun.

Card reader'inde yoksa servise götüreceksin kartı onlar ya bulurlar yada kırırlar şifreyi..
 

meta1002

Üye
    Konu Sahibi
Baya denedim şifrede olmadı 0000 12345 gibi biçok şifre denedim. İşim zor walla :wacko:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Eğer card reader'inde yoksa servise gideceksin.
 

_GiTaRisT_

Üye
kartın şifresini girmeyince telefon açılmazmı??

açılıyorsa tele sorunu çözebilecek bi program önerin.sitede var diye duymuştum..ama hiç görmedim.. :(
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
MMC Password Finder uuygulamasını son çare olarak telefona kurun ve deneyin. ;)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Yararlı dökümanlarda mmc kartın şifresinin bulunması konusuna bknz.. ;)
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Telefona Format attıktan sonra , o bilgi bir işe yaramayacaktır ;)

MMC Store silinmiştir çünkü ;)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Mmc store telefon hafızasında değil ki mmc nin içinde..!!!
 

meta1002

Üye
    Konu Sahibi
Problemi çözdüm. Servise götürdüm 10 ytl karşılığında mmc yi sıfırlayıp biçimlendirdim.


Sağolun yardımlarınız için...
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Halletiğinize sevindim. : )

Bir daha böyle sorunla karşılaşmamanız dileğiyle. :oke:
 

ars287duff

Üye
Originally posted by meta1002@Sep 25 2005, 07:19 PM
1 dk da 2 msj geldi bu site cidden çok iyi...

[post=177167]Quoted post[/post]​

o kadar acele karar verme
 

dj_scorpion

Üye
inşallah bi daha başına gelmez bole durumlarda şifre koyarken eger pc varsa tel ile senkronize et şifrenide at
eger yoksa cuzdanının bi koşesinde sakla
onada yok diosan
ben bişey demiom...
saygılarrr...
 
bassavci

bassavci

Üye
:nono:
bosuna para vermissin.
seleq veya fexplorer gibi bir program aracılıgıyla C nin icindeki system klasorune girip MMCSTORE dosyasını bilgisayarına yollayıp oradan ulasabilirdin.
BUKADAR BASİT.
10 ytl guzel para...
:nono:
 
bassavci

bassavci

Üye
Originally posted by van_hoijdonk@Sep 25 2005, 09:16 PM
Mmc store telefon hafızasında değil ki mmc nin içinde..!!!
[post=177377]Quoted post[/post]​

telefon kartı tanıdıgı icin C den ulasırsın... 8)
 

dj_scorpion

Üye
arkadaşlar haklı mmc store dosyasındanda ulaşabilirsin
ama yinede karar senin
saygılarrr...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt