Mesaj dökümanı çıkartmak

  • 13 Kasım 2010
  • 188973 Okunma
  • 14 Cevap

  1. meraba arkadaşlar

    benim mesaj dökümanını çıkarmak gibi bir imkanım varmı ama sadece numaralar değil.Mesaj içeriğinide çıkartabilirmiyim gerçekten çok acil bir durum lütfen konu hakkında bilgi sahibiyseniz cevapsız bırakmayın.İyi forumlar.
     


    Yazan: kaan18
    ametlim ve must20 bunu beğendi.
  2. mesaj içeriğini cikartamazsın ama kimden geldi kime gitti diye doküman çıkarma olabilir.müşteri hizmetlerini ararsan sana daha detaylı daha doğru açıklamayı yapacaktır.
     
  3. Mesajların gelen numaraları giden numaraları geçmişi falan çıkar ama mesajlarda ne yazdığını ögremezsin onuda zaten genelde davalık olanlar falan ögreniyor savcılıktan izin falan alıyor kişinin oparatöre ne yaptığının geçmişi çıkıyor
     
  4. ben kimdn geldi kime giti diye doküman çıkarmk istiyorm nasıl oluyor bilgin varsa yardımcı olurmusun
     
  5. Müşteri hizmetlerini ara
     
  6. savcılık yolu ıle olur sadece. musterı hızmetlerı bunu kullanıcılara vermez.
     
  7. hattından kime sms gönderilmiş kimle görüşme yapılmış bunun dökümanını çıkartman mümkün m hizmetlerini arayarak adresine posta yoluyla son 6 aylık döküman gönderiyolar. fakat gelen aramalar bu dökümanda çıkmaz çünkü hattına gelen aramalar sistemde bi yere depolanmıyo ve eğer hattın yasal sahibiysen bu dökümanı alabilmen mümkün yada Turkcell adresine online işlem merkezinden son 2 aylık kayıtlarını görüntüleyebilirsin süper şifreni alarak
     
  8. Arkadaşlar hattım başkasının üzerine o kişi de fransa da yaşıyor telefon dökümanı çıkarabilirmiyim turkcelle gidip
     
  9. Başkasının üzerine dediğiniz kullanıcısı ise siz hat sahibi olarak işlem yaparsınız ama hat o kişinin ise yapılacak birşey yoktur.
     
    Samsung ile gönderdi
    haliloviççç bunu beğendi.
  10. Kullanıcı benim hat onun ama anlatabildim mi bilmiyorum
     
  11. Kullanıcı olarak www.turkcell.com.tr adresine giriş yaparak orada hattın şu tarihde sms arama yapıldı gibi sınırlı bir bilgi edinilebilir. Giriş yapınca hesabım sayfasından bulabilirsiniz.
     
    Samsung ile gönderdi
    haliloviççç bunu beğendi.
  12. Teşekkürler;)
    ---
    Peki WP yazışmaları da dökümanda çıkar mı?
     
  13. Hayır tabiki. WhatsApp internet kullanan bir uygulamadır sadece.
     
    Samsung ile gönderdi
  14. böyle bişe mümkün mü
     
Yüklüyor...
13/11/2018 - 03:47