Mbm tool 2.2 Türkçe


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PeSimiSt_61x

PeSimiSt_61x

Üye
    Konu Sahibi


bu programla mbm ve aif dosyalarını açabilir ve tekrar oluşturabilirsiniz
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: woo3, fatfat6116, ömer_hazar ve 2 diğerleri
dada21

dada21

Üye
sağol tesekkürler
 
_furcht_

_furcht_

Üye
mbl ve aif ne yaa ?___
 
casusrobot

casusrobot

Üye
teşekkürler turan kardeş
 
_ArDiS_

_ArDiS_

Üye
mbm bi tür resim galiba ama aif tam bilmiyom oda java oyunlarda olan dil dosyası olması lasım galiba :hmmm...
 
haliber

haliber

Üye
_POKEMANİAC_ kardeşim dilimin döndüğünce kısaca anlatayım ".mbm ve .aif" dosyaları telefonuna yüklediğin programların içerisinde var olan ve programın etkili bir şekilde çalışmasına yarayan sistem dosyalarıdır.bu dosyalar E dosyasında (HAFIZA KARTINDA) "sistem" klasörünün içinde saklıdır bu klasörü normal şartlarda görmen pek mümkün değil. Ancak "x-plore fileman yada fexplorer" gibi dosya yöneticilerinden birini yüklersen görebilirsin. Bu programlar ise sitede zaten mevcut.

Gelelim .mbm ve .aif dosyalarına:
Her birinin ayrı ayrı özelliği var.
.mbm dosyası herhangi bir program içerisinde gördüğün yada göremediğin tüm resimsel içerikli dosyaların çalışmasına yarar.
.aif ise programın menüde var olan iconunu yani ufak resmini temsil eder.

dj_turan bu dosyalar üzerinde oynama yapabilmemize yarayan bir program tanıtmış. Telefonunun markası ne bilmiyorum ama pu programı telefonunda çalıştırmak için önce telefonuna uyumlu python ve modül pack yüklemelisin..
 
myaman82

myaman82

Üye
paylaşımın için teşekkürler
 
emesut

emesut

Üye
Teşekkürler arkadaşım..
Bir ara buna benzer bir program yüklemiştim ama calışmamışdı..
İşallah bu çalışır..
Çalışmazsa geri iadesi var dimi.. :)
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Güzel.....
 

adaş

Üye
tşkür:sn::oke:
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
eline sağlık inş çalışıodur
 
TERMİNATÖR2233

TERMİNATÖR2233

Üye
bu pro ile nasıl ikon değiştiririm ayrıntılı olarak bi karedş anlatırmı
 
NOK6630

NOK6630

Üye
Teşekkürler
 
habo71

habo71

Üye
sağolasın işe yarar
 
300spartalı

300spartalı

Üye
bu programı severek kullanıyorum sagol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt