maxicep buluşma hakkında herkes okusun ??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

S1FR3K1R1C1

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bir önerim olacak eğer sizlerde uygun görürseniz kurban bayramında maxicep user'leri ile bulaşalım diyorum yer belirleriz zaten ancak öyle günlerde herkes toplanır eğer yetkili mod arkadaşlarda olaya el atarsa daha iyi olur oke..


bu arada ben bursa'da oturuyorum :P
 
Haberci

Haberci

Üye
Güzel ve içten bi teklif ama Senin Bursa da olman diğer arkadaşlarında çeşitli illerde olması hasabiyle nerede buluşulacak böyle bir problemi de beraberinde getiriyor :) Eğer tatil 9 gün olursa ki öyle görünüyor (yanlış hesap yapmadıysam :) ) o zaman zamanı ve durumu müsait olan arkadaşlar için Güzel Türkiye min herhangi bir ilinde veya birkaç yerinde buluşma fikri çok güzel.Herkes bi yer söylesin ve en çok hangi il e yakınsa oralarda buluşma olabilir.Ama dediğim gibi önce talipliler şöyle bi öne çıksın bakalım.Bizim için teşvik etmek kolay :)
Madem böyle bir topic açtın arkadaşların yazacağı şehirleri ve önerileri de 1. mesajda editlemek sana düşüyor :) Kolay gelsin....

Ben İstanbul da yım ve her iki yakada da zamanım olur müsait olursam (ki haberci olduğumuzdan beni mazur görün :) ) katılırım. Kadıköy,Üsküdar,Taksim,Bakırköy olabilir...
 

S1FR3K1R1C1

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by Haberci@Nov 10 2005, 10:46 AM
Güzel ve içten bi teklif ama Senin Bursa da olman diğer arkadaşlarında çeşitli illerde olması hasabiyle nerede buluşulacak böyle bir problemi de beraberinde getiriyor :) Eğer tatil 9 gün olursa ki öyle görünüyor (yanlış hesap yapmadıysam :) ) o zaman zamanı ve durumu müsait olan arkadaşlar için Güzel Türkiye min herhangi bir ilinde veya birkaç yerinde buluşma fikri çok güzel.Herkes bi yer söylesin ve en çok hangi il e yakınsa oralarda buluşma olabilir.Ama dediğim gibi önce talipliler şöyle bi öne çıksın bakalım.Bizim için teşvik etmek kolay :)
[post=207595]Quoted post[/post]​
tamam babacan istanbul uygunsa istanbulda daha çok maxicep user'i war ben istanbulu kabul ederim..
 

SnL.dracula

Üye
bence olmaz bu iş ama genede toplu olarak bir şeyler yapmak guzel olurdu. aradaki uhuvvet artar. güzel fikir keşke herkes cihanın dusundugu gıbı baska alanlardada uhuvvetı artırmak ıcın calıssa.
 
sebofb090

sebofb090

Üye
bende izmirde olursan bulusurum birile
 

symbianboy

Üye
istanbul ama avrupamı anadolu tarafı mı?
 

climax

Üye
böyle bişey olmaz!!!!
 

S1FR3K1R1C1

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by symbianboy@Nov 10 2005, 12:49 PM
istanbul ama avrupamı anadolu tarafı mı?
[post=207633]Quoted post[/post]​
kardeşim hiç fark etmez nereyi isterseniz oraya geliriz..
 

DefectoR

Arkadaşım fikrin çok güzel biz bi izmir buluşması yaptık sağolsun negative, kuzen ve metintekin haricindeki bütüüüüün izmirli maxicep ailesi geldi hepsine teşkkür ediyorum...

Yani yapacaksan Ülke genelinde yapma zor olur Mesela istanbula yakınsın ist. buluşması yaparsınız o daha makul... bende zaten bu aralar bi izmir buluşması düşünüyorum geçen buluşmada gelen arkadaşları tekrar beklerim o zaman
 

S1FR3K1R1C1

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by DefectoR@Nov 10 2005, 01:43 PM
Arkadaşım fikrin çok güzel biz bi izmir buluşması yaptık sağolsun negative, kuzen ve metintekin haricindeki bütüüüüün izmirli maxicep ailesi geldi hepsine teşkkür ediyorum...

Yani yapacaksan Ülke genelinde yapma zor olur Mesela istanbula yakınsın ist. buluşması yaparsınız o daha makul... bende zaten bu aralar bi izmir buluşması düşünüyorum geçen buluşmada gelen arkadaşları tekrar beklerim o zaman
[post=207666]Quoted post[/post]​
babacan aslında bende izmire gelebilirim askerliği orda yapmıştım zaten :D ama bayramda olacaksa daha iyi olur oke.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
İstanbul'da her buluşmaya varım ama bayramda kesinlikle olamam..


Çünkü kurban bayramı karne tatili ile birleşiyor ve ben tatile çıktığımız gün bartına gidecem.. :wub:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt