Maseratti şıklığı ..


..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
    Konu Sahibi
Yorumsuz 8)






 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Fake falan değil bu değil mi ? :)
 

tofy

Üye
off oldummm süperrrrrrrrrrrr ağzım açık kaldıı resmen :wacko: :rolleyes:
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
8) kız gibi araba
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
way anasini be
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by ChavRash@Oct 20 2005, 02:13 AM
Fake falan değil bu değil mi ? :)
[post=194873]Quoted post[/post]​
Malesef gerçek :D

Araba o kadar alçak ki sanırım bu arabayla Türkiye yollarında alttan kıvılcım çıkartarak dolaşırsınız :D
 

slayer

Üye
ben buna binmem
rezil oluruz mahalleye :ah:
 
VoLo

VoLo

Üye
bu ne be abii.araba diil sanki uzay mekiği :D
 

AntiTuk

Üye
m-ü-k-e-m-m-e-l
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
masratiye oldum olası hayranım zaten dbr-9 modelide müthiş
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Şimdi araba mı bu ? :wacko:
 
msw

msw

Üye
Bu ne abi yaa...aşmış adamlar
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
Her zman ki gibi yorumsuz
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
    Konu Sahibi
farlar ve stoplar çok sexi duruyor :D
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
şu arabayla bağdat caddesinden istanbul caddesinden geçmek için neLer vermezdim bea tabi yolda bi cips poşetine kibrit kutusuna felan takılmazsa :kop:
 
karizma

karizma

Üye
Valla arabalıktan çıkmış bu tospa gibi araba :D
 
BRKNSR

BRKNSR

Üye
Originally posted by karizma@Oct 24 2005, 09:37 AM
Valla arabalıktan çıkmış bu tospa gibi araba :D
[post=197956]Quoted post[/post]​
fikirlere saygı duyarım ama bu biraz fala (tospa) hakaret e giriyo yanlışmı düşünüyorum :box:
 

symbianboy

Üye
son resimde ön paneli anlamadım direksyon filan yok galiba ama jant ile farlar manyak olmuş
 

cemux

Üye
Bi kanatları eksik!!!
:artı: :artı:
 

doukan1989

Üye
araba guzel hos da ne o hp? anlasmalimi acaba maserati ile hp. yoksa bilgisayarla kontrol edildigi icin mi hp olayina girmisler
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt