Küçüğüm


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DefectoR

> Aynı sokakta oturuyorduk
>
>
>
>Her gün bir kızla geliyordu eve
>
>Adı ESRARENGİZDİ
>
>Herkes onun hakkında
>
>Farklı şeyler söylerdi.
>
>Fakat kimse gerçeği bilmezdi
>
>Kirli sakalları vardı.
>
>Yeşil gözlü, kumraldı
>
>Mahallenin kızları hayrandı ona
>
>Bense nefret ederdim
>
>Hiç kimseyle konuşmaz
>
>Sadece gelir geçerdi
>
>Birgün onunla yolda karşılaştık
>
>Çok güzel bir yüzü vardı
>
>Bana gülümsedi
>
>Şaşırdım
>
>Ama yine de onu sevmiyordum.
>
>Fakat o çok farklıydı
>
>Gece boyunca lambası yanardı
>
>Uyumak yerine onun evini seyrediyordum,
>
>Onu sevmediğim halde her şeyiyle ilgileniyordum
>
>Yavaş yavaş onu gözlemeye başladım
>
>O an anladım ki
>
>Hep kendimi kandırmışım
>
>Ona karşı hissettiğim şey sevgiymiş
>
>Artık o eve gelmeden uyuyamıyordum.
>
>Yanına gelen kızları kıskanırdım
>
>Herkes onun kötü olduğunu söyleyince
>
>Hep onu savundum
>
>Onunla karşılaşmak için kapıda dururdum
>
>Onu yine yolda gördüm
>
>Bana göz kırptı
>
>Yanımdan geçerken onu çağırdım
>
>Acelem var KÜÇÜGÜM dedi
>
>Bana aramızdaki yaş farkını hatırlatmıştı
>
>Eve gidip, sabaha kadar ağlamıştım
>
>Karar verdim, ona aşkımı ilan edecektim
>
>Yolunu gözledim
>
>Bir gün onu gelirken gördüm
>
>Peşine düştüm O eve girdi
>
>Biraz bekleyip kapıyı çaldım
>
>Açtı, ne var KÜÇÜGÜM dedi
>
>SENİ SEVİYORUM dedim
>
>Gülümsedi
>
>EVET dedi
>
>Ne evet dedim, konuşmadı
>
>Koşarak dışarı çıktım
>
>Bir ay boyunca evden çıkmadım
>
>Bir gün kızlarla konuşurken
>
>Ambulans geldi, onun evine girdi
>
>Sedye ile onu dışarı çıkardılar
>
>Önümüzden geçerken
>
>Ben de seni KÜÇÜGÜM dedi ve gözlerini yumdu.
>
>Kıpkırmızı oldum herkes bana bakıyordu
>
>Ağlayarak koşmaya başladım
>
>Akşama kadar sokakta gezdim
>
>Göz yaşlarım durmadan akıyordu
>
>Sonra eve geldim
>
>Annemler ondan bahsediyorlardı
>
>Sevdiği bir kız varmış
>
>Ailesi evlenmesine izin vermeyince
>
>Kız evden kaçmış
>
>Sokak serserileri onu öldürmüş
>
>
>Eve getirdiği kızlar, evi olmayan kızlarmış
>
>Kimi sevdiyse ölmüş
>
>Çok sevip acı çekmiş
>
>İntihar edip hastaneyi aramış
>
>Polisler evin duvarında KÜÇÜGÜM yazısını bulmuş
>
>KÜÇÜGÜM sen de ölme yazıyormuş
>
>Ben de seni sevdim
>
>Sevdiklerim gibi sen de ölme diye ben öldüm
>
>KÜÇÜGÜM........
 
prince of hell

prince of hell

Üye
ya muratcım kızma ama biliyorumki cok duygusal ve duyarlı bi çocuksun,fakat burda böyle bir topic acıp milletin durduk yerde duygularını deşmenin bir alemi yok,bu tarz mailler falan çok geliyodu bana bir ara,hani biraz edebi kısa hikayeler,üstelik ders yada mesaj verende diil,durduk yerde arabesk duyguları kabartan şeyler,bana kızmicağını biliyorum bunları söylediğim için :) kızarsanda ben alınmam sana :)
 

DefectoR

Yok canım ne kızması, bir yandan haklısın, ama sabah bir mizah sitesinde gördüm, mizahla bir alakası yok ama çok hoşuma gitti paylaşmak istedim, neese bundan sonra geyikten dışarı çıkmicam ;)
 
prince of hell

prince of hell

Üye
şu "siz hiç" diye açtığın konuyuda okudumda şimdi,bence ne yapmalı biliyomusun,bunları minik hikayeler başlığı altında sinema ,müzik,kitap kısmında toplamak gerek,belliki edebiyatı çok seviyosun,orda hem daha uygun olur hem daha çok okuyan olur :) öyle işte :rolleyes:
 
prince of hell

prince of hell

Üye
aynı anda cevap yazmışız :) geyikden dışarı çıkmamak diilde olay, konunun yerini bulması diyelim :)
 

DefectoR

Originally posted by princess of hell@May 5 2005, 12:45 PM
şu "siz hiç" diye açtığın konuyuda okudumda şimdi,bence ne yapmalı biliyomusun,bunları minik hikayeler başlığı altında sinema ,müzik,kitap kısmında toplamak gerek,belliki edebiyatı çok seviyosun,orda hem daha uygun olur hem daha çok okuyan olur :) öyle işte  :rolleyes:
[post=46830]Quoted post[/post]​
Bilmem, duygusal biriyim ondan olsa gerek...
ama fikrin fena da değil yani..
 
crawling

crawling

Üye
baba harbi büyüksün ya..
 

İbo Bey

Üye
Bence de iyi olur arkadaşlar öyle bi bölüm açılması. Benim de ekleyeceğim bir sürü hikaye var derslik! ;;)

Banu sen bu işe önayak olsana!?
 
prince of heaven

prince of heaven

Üye
:'( :'( :'( :'( :'( :cray: :cray: :cray: :'( :'( :'( :'( :'(
bi saattir aalıyom anca kendime geldim yaa
 
_KyRa_

_KyRa_

Üye
abi bu yaş farkını ortaya atanın ben var yaaaaa :angry: ... abi bana eski bi anımı hatırlattı :) ve yeni bi olayı :D
 
vazi

vazi

Üye
güzel

--------------- Ekleme ---------------

ve hüzünlü
 
General_YMR

General_YMR

Üye
ya muratcım kızma ama biliyorumki cok duygusal ve duyarlı bi çocuksun,fakat burda böyle bir topic acıp milletin durduk yerde duygularını deşmenin bir alemi yok,bu tarz mailler falan çok geliyodu bana bir ara,hani biraz edebi kısa hikayeler,üstelik ders yada mesaj verende diil,durduk yerde arabesk duyguları kabartan şeyler,bana kızmicağını biliyorum bunları söylediğim için :) kızarsanda ben alınmam sana :)
:D:D :kop:
 
neslein

neslein

Üye
olsun yinede cok güzel bi yazıydı emegine saglık
 
darktempler

darktempler

Üye
güzel ve etkileyici hikaye saol
 
CEREN

CEREN

Üye
çok acıklı ya gozlerım doldu saol çok guzel paylaşım gercekten
 
XMEN_43

XMEN_43

Üye
büyüksün gerçekten
 

*esra_r*

Üye
bu hikayeyi duyduğumda orta okul son sınıftaydım 2001 yılıydı... çok etkilenmiştim ... her satırı aklımdaydı... hatırlattığınız için çokkk teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt