----->K700i İçin 2 Güzel Tema <<-----

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

volkankural

Üye
    Konu Sahibi
----->K700i İçin 2 Güzel Tema <<-----
Evet arkadaşlar benim yaptığım iki tane birbirinden güzel tema resimleride aşağıda , indirmek iisteyenler için rapide upload ettim eğer başka temalar isterseniz yapmaya çalışırım güle güle kullanın






eet verdim linki indirmediniz şimdi isteyen olursa link vericem
 


dr.A.G

Üye
temalarda özellikle ilki çok hoş kimse niye girmiyo anlamadım k750 alcam 3 4 gün sonra sen linki ver ben o zaman alırım çok hoş tbr yenilerini yap ama
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Link yok + 1. temayı gerçekten gözüm bi yerden ısırıyor.. :wacko:
 

volkankural

Üye
    Konu Sahibi
napalım link verelim ama ç paylaşmak emeğe saygı dimi&#33;&#33;&#33;&#33;Önemli Bi noktaya demek istiyorum o temeların ikiside bana ait kendi çabalarım ile yaptım lütfen dikkat edelim


 

esmir

Üye
selam birinci temayı bende beğendim eline sağlık indirdim.fakat boyutu çok fazla yinede iyi olmuş tşk bye
 

niste10

Üye
Galatasaray veya Hiphıp temaları yapamazmısınız acaba???
 
KimyageR

KimyageR

Kapalı Hesap
Originally posted by van_hoijdonk@Aug 13 2005, 10:32 PM
Link yok + 1. temayı gerçekten gözüm bi yerden ısırıyor.. :wacko:
[post=131545]Quoted post[/post]​
Benimde gözüm ısırıyor (ana hatları) ama arkadaş ben yaptım diyor (ana hatlar hariç sanırım) sürekli demekki o yapmış.
Birde yukarıda verdiği resimlerin altındaki o işaret mi yazımı nedir o anlamadım ... :wacko:
 

eaglepaw

Üye
ewet birinci tema oldukça şık görünüyor

emeğin için tşkler ;)
 

vlknvlkn

Üye
tşkr
 

alp_kaan

Üye
slm arkadas cok güzel bı tema yapmısın bu temayı nasıl alacaz arkadas
 
erendou

erendou

Üye
teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
20
Görüntüleme
718
DarkredBlue61
ömer talat katı
Cevap
0
Görüntüleme
986
ömer talat katı
ömer talat katı
Diğer Windows İşletim Sistemleri Windows XP İçin Dock Programları
Cevap
0
Görüntüleme
404
ömer talat katı
Cevap
5
Görüntüleme
1K
DarkredBlue61
Cevap
0
Görüntüleme
544


Üst Alt