İtalyada doğdu, Almanyalı oldu


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

the_patriot

Üye
    Konu Sahibi


İtalya'da doğdu, Almanyalı oldu!

BMW modellerini modifiye ederek nam salan Hamann firması bu kez rotasını Lamborghini'ye çevirdi

Fabrika çıkışı otomobilleri modifiye eden firmaların genel tercihleri Alman menşeli otomobillerdir. Bilindiği gibi BMW, Mercedes, Audi, Opel ve Volkswagen ismiyle anılan pek çok modifiye firması bulunuyor.
Alman modifiye firması Hamann ise bu trendi kırma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Firma İtalyan spor otomobil üreticisi Lamborghini’nin en yeni ürününü elden geçirmiş. 500 HP’lik fabrika çıkışı gücüyle dikkat çeken otomobil Hamann’ın tasarımsal ve performans açısından uyguladığı özel kitlerle daha çekici bir görünüme kavuşmuş. Aslında ilk incelendiğinde standart modelden büyük bir farklılık görülmüyor. Ancak detaylara inildiğinde otomobilin yarışçı karakterine uygun değişikliklerin yapıldığı anlaşılıyor.
Hamann tasarımcılarının öncelikli hedefi aerodinamiyi daha iyi hale getirmek olarak belirlenmiş. Bu amaçla ön kısma yeni bir tampon ve alt spoyleri eklenmiş. Bu spoyler marşpiyellere kadar uzanan parçalarla devam ediyor.
Yan marşpiyeller arka hava girişine uygun olacak şekilde tasarlanmış. Otomobilin altından geçen havayı düzenlemek için arka tamponun altı kısmı için de özel bir spoyler geliştirilmiş. Hamann Gallardo’da abartılı büyüklükte bir spoyler kullanmamış. Bunun yerine üç parçaları ince bir spoyler tasarlamış. Böylece otomobilin sadece görünümü güzelleştirilmemiş bunun yanında yüksek hızlarda arka aksın yere basma kuvveti de artırılmış. Hamann yol tutuş konusunda Gallardo’nun kusursuz olduğunu ve adeta asfalta yapıştığını iddia ediyor.

28 HP güçlenmiş
Dış tasarımdaki değişiklikleri bitiren Hamann bundan sonraki adımını motor modifikasyonu konusunda atmış. Özel çelikten imal edilen bir katalitik konvertör kullanılmış. Ardından çift çıkışlı son susturucu 76 mm’lik özel versiyonla değiştirilmiş. Böylece standartta 500 HP olan güç 528 HP’ye ulaşmış. 510 Nm’lik torksa 560 Nm’ye çıkmış. Gücü yola iletme göreviyse önde 235/35 ZR19, arkadaysa 295/30 ZR19 ölçülerindeki lastiklere verilmiş.
Bu lastikler Lamborghini Gallardo için özel olarak tasarlanan çok kollu jantlar üzerinde ilerliyor. Jantların tamamı düşük ağırlıklı alüminyumdan imal edilirken, orta kısmında INOX ismi verilen aşırı parlak bir çelik kullanılmış. Böylece otomobilde sportifliğin yanı sıra üst düzey kalite vurgulanmak istenmiş. Hamann otomobili modifiye ederken Almanların mühendislikteki başarısını İtalyanların çekici tasarımıyla birleştirmeye çalışmış. Böylece ortaya güçlü bir boğa çıkmış.

Teknik Özellikler
Motor: 90 derecelik, alüminyum V10
Motor hacmi: 4961 cc
Maks. Güç: 528 HP – 7800 d/d
Maks. Tork: 560 Nm – 4500 d/d
Frenler: Hava soğutmalı Brembo
Ön lastik: 235/35 ZR19
Arka lastik: 295/30 ZR19
Ağırlık: 1470 kg
Uzunluk: 4300 mm
Genişlik: 1900 mm
Yükseklik: 1165 mm
 

vormound

Üye
murcielago yada tunıng uygulasın hemen alalım :D bence alman arabalarından vazgecmesı kotu olmus... :eksi: bmw ıle manyak tasarımlar yapıyodu...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt